Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Corpin lausunta kuullostaa vähän Timo Kotipellolta.
Hahmojen arvuuttelu oli paljon kiihkeämpää tällä palstalla kahdella ekalla kaudella. Paljon viestejä, mutta muusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Corpin lausunta kuullostaa vähän Timo Kotipellolta.
Timo on sitten huonontanut äänenkäyttöään. Hän laulaa normaalisti paljon puhtaammin.
Toistan vieläkin, että dino on Kiira Korpi. Nytpä osuin oikeaan tässä! Olen ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Toistan vieläkin, että dino on Kiira Korpi. Nytpä osuin oikeaan tässä! Olen ihan varma.
Kiiralla on sitten kaunis lauluääni. Olisi kyllä kiva, jos ohjelmassa olisi sellaisia yllätyksiä, että joku julkkis paljastuu hyväksi laulajaksi.
Vierailija kirjoitti:
millä perusteella?
minusta tosta on ihan mahdoton vielä sanoa
Vierailija kirjoitti:
Miten tulla puvustajalla on pokkaa puhua ideoista että "kukka" ollut kiva tehdä ja niin edelleen kun ne on täysin kopioita jenkkien puvuista mm leppäkerttu ja just tuo kukka/ruusu
Ja korppi oli Espanjassa el cuervo, tosin "hieman" laadukkaampana:
https://imagenes.20minutos.es/files/article_amp/uploads/imagenes/2020/1…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on Dennis Nylund. Ne kuuluisat mikroeleet ja ääni täsmäävät täysin.
Suurin osa suomalaisista, minä mukaanlukien, ei todellakaan tiedä, kuka Dennis Nylund on. Ei siis voi olla mukana ohjelmassa.
Sun kommentin oli pakko olla vitsi. Dennis on tuttu telkkarista mm. Putouksesta, jonka sketsihahmo kisan voitti hahmollaan Folke Rundqvist. Sen lisäksi on tanssija.
1 kausi putouksessa ei ole mikään julkkiksen mittari
eihän sen sitten tiedä kuin ne jotka sitä kautta katsoi? kyllä julkkisten pitää tuota tutumpia olla.
itellekki täysin tuntmaton nimi
Hän on esiintynyt myös mm. Ms romantic sarjassa. Onhan hän tunnettu julkkis ja sellaisia masked singeriin pääasiassa otetaan. Joka kaudella ollaan käyty tätä samaa keskustelua henkilöiden tunnettuvuudesta, koska ei varmaankaan ole sellaista julkkista, jonka kaikki tuntisivat. Maikkari lähtee kuitenkin siitä, että suurin osa kansasta tunnistaa.
dennis nylundia ei suuri osa tunnista, koska kaikkia ei putous kiinnosta.
kari kanala on ollut tähän mennessä tuntemattomin nimi ja hänkin on ollut monta kautta ensitreffit alttarilla ohjelmassa.
jos 1 kausi putousta ja ms romanticin minirooli riittää tällaiseen ohjelmaan niin ihmettelen suuresti
Minä tunnistan Kari Kanalan ja Dennis Nylundin. Ei heiltä ole voinut välttyä, jos lukee vähänkin Ilta-Sanomien viihdeuutisia. Aina täällä maristaan samasta aiheesta, mm. Pandorasta ja Ilkka Alangosta jaksettiin vääntää tätä samaa mantraa.
Minä olen välttynyt tältä Dennikseltä, vaikka luen päivittäin Ilta-Sanomia ja Iltalehteä. Tässä keskustelussa näin kyseisen henkilön nimen ensimmäistä kertaa. Putous ei minua kiinnosta, joten en ole kertaakaan lukenut ainuttakaan ohjelmaan liittyvää uutista.
Miksi tämä on sulle niin suuri asia? Ei minuakaan Putous kiinnosta, mutta ei se mun päivää pilaa, jos joku kyseisen ohjelman näyttelijöistä on masked singerissä mukana. Aika moni on kuitenkin seurannut Putousta.
Eihän se herran jestas ole minulle suuri asia, vaan sille henkilölle, joka ei suostu uskomaan, että joku ei ole ennen tätä ohjelmaa Denniksestä kuullut. Ei mun päivää joku Putouksen hahmo pilaa. Hiukkasen olet nyt ylianalysoinut viestejä.
Miksi sitten jankkaat Denniksestä monta sivua, jos hän on sinulle yhden tekevä. Ei taida oikeasti olla.
sinä jankkaat yksinäs 2 tyypin kanssa
Meinaatko että palstalla on vain kolme ihmistä.
Ei, mutta te kolme jankkaatte tästä asiasta ja pilaatte keskustelun.
Ja melko todennäköisesti ihan turhaan jankkaavatkin, Bilepanda on nimittäin Mikko Penttilä.
Bilepanda vois olla Jaajo ja Dino vois olla Janni Hussi
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda vois olla Jaajo ja Dino vois olla Janni Hussi
mahasta tunnistin jaajon ja tisseistä jannin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista, minä mukaanlukien, ei todellakaan tiedä, kuka Dennis Nylund on. Ei siis voi olla mukana ohjelmassa.
Sun kommentin oli pakko olla vitsi. Dennis on tuttu telkkarista mm. Putouksesta, jonka sketsihahmo kisan voitti hahmollaan Folke Rundqvist. Sen lisäksi on tanssija.
eihän sen sitten tiedä kuin ne jotka sitä kautta katsoi? kyllä julkkisten pitää tuota tutumpia olla.
Hän on esiintynyt myös mm. Ms romantic sarjassa. Onhan hän tunnettu julkkis ja sellaisia masked singeriin pääasiassa otetaan. Joka kaudella ollaan käyty tätä samaa keskustelua henkilöiden tunnettuvuudesta, koska ei varmaankaan ole sellaista julkkista, jonka kaikki tuntisivat. Maikkari lähtee kuitenkin siitä, että suurin osa kansasta tunnistaa.
kari kanala on ollut tähän mennessä tuntemattomin nimi ja hänkin on ollut monta kautta ensitreffit alttarilla ohjelmassa.
jos 1 kausi putousta ja ms romanticin minirooli riittää tällaiseen ohjelmaan niin ihmettelen suuresti
Minä tunnistan Kari Kanalan ja Dennis Nylundin. Ei heiltä ole voinut välttyä, jos lukee vähänkin Ilta-Sanomien viihdeuutisia. Aina täällä maristaan samasta aiheesta, mm. Pandorasta ja Ilkka Alangosta jaksettiin vääntää tätä samaa mantraa.
Minä olen välttynyt tältä Dennikseltä, vaikka luen päivittäin Ilta-Sanomia ja Iltalehteä. Tässä keskustelussa näin kyseisen henkilön nimen ensimmäistä kertaa. Putous ei minua kiinnosta, joten en ole kertaakaan lukenut ainuttakaan ohjelmaan liittyvää uutista.
Miksi tämä on sulle niin suuri asia? Ei minuakaan Putous kiinnosta, mutta ei se mun päivää pilaa, jos joku kyseisen ohjelman näyttelijöistä on masked singerissä mukana. Aika moni on kuitenkin seurannut Putousta.
Eihän se herran jestas ole minulle suuri asia, vaan sille henkilölle, joka ei suostu uskomaan, että joku ei ole ennen tätä ohjelmaa Denniksestä kuullut. Ei mun päivää joku Putouksen hahmo pilaa. Hiukkasen olet nyt ylianalysoinut viestejä.
Miksi sitten jankkaat Denniksestä monta sivua, jos hän on sinulle yhden tekevä. Ei taida oikeasti olla.
Ja melko todennäköisesti ihan turhaan jankkaavatkin, Bilepanda on nimittäin Mikko Penttilä.
Nimi ei sano kellekään yhtään mitään, miksi edes heitätte tuollaisia ehdotuksia.
Corppi on ainut mielenkiintoinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fenix voisi kuitenkin olla Yona, vaikkei ehkä kuulosta täysin häneltä tuossa Antti Tuiskun biisissä. S-kirjain tulee kuitenkin täysin samalla tavalla kuin Yonalla.
Kuunnelkaa vaikka tämä live-veto ja verratkaa Fenixin esitykseen:
Lisäksi kahdesti palkittu täsmää eli on voittanu tulokas-Emman joskus ja tangomarkkinoilla tuli toiseksi. Se, että Fenix rakastaa kilpailua voisi liittyä juuri tähän, kun osallistui Tangomarkkinoillekin.
Lehdistä on voinut lukea tänä vuonna hänen rankoista ajoistaan, joten on ”noussut kuin fenix tuhkasta” uuden levynsä myötä, joka julkaistiin keväällä vaikeiden aikojen keskellä.
Yonan biisissä Kesken on laini:
”joku väritti mut tuhansin sävyin
Piirtää unohti vaan ääriviivat”Insertissä kerrotaan jotain persoonan ”tuhansista sävyistä” . On myös uransa aikana kokeillut eri musatyylejä kuten räppiä (huom ne räppimuuvit insertissä), ja tangoa eli on selvästi monipuolinen artisti.
Mutta jokin tossa äänessä ja heikossa vireessä kuitenkin sai mut epäilemään, onko kyseessä Yona tai edes oikea muusikko.
En siis ole enää niin varma teoriastani, mutta mielestäni aika osuvat spekulaatiot sain kuitenkin keskittyä, vaikka itse sanonkinJoo, Fenixillä on sama s kuin Yonalla.
feenix ei ole ammattilaulaja eikä kummoinen ääni, yonalla on loistava ääni.
Minä tykkään paljon Fenixin äänestä, kuuma! Ekassa vedossa esitelty laulaminen ei toki muuten ole Yonan normaalia tasoa.
Naisten kiinnostus ohjelmaan loppui, koska Mikko Leppilampi on jo käytetty kortti.
Bilepanda on joku tosi notkea tyyppi, harrastaa tanssia ja/tai itsepuolustuslajia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kiinnostus ohjelmaan loppui, koska Mikko Leppilampi on jo käytetty kortti.
Ja miesten, koska Pakkanen ei ollutkaan Tony Iommi eikä Alice Cooper.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi ei sano kellekään yhtään mitään, miksi edes heitätte tuollaisia ehdotuksia.
No väittäisin kyllä, että Mikko Penttilän tuntevat kaikki jotka ovat vähääkään seuranneet suomalaista tv-viihdettä viime vuosina.
On tämä surkuhupaisaa kun mikään ei kelpaa :D ensin valitetaan siitä kun joka ohjelmassa on aina samat loppuunkulutetut naamat, mutta sitten ei kuitenkaan muutkaan ehdotukset kelpaa, kun ne on ihan nevahööd eikä 99 % suomalaisista tunnistais ilman maskiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee, kun en vaan saa yhdistettyä oikeaa henkilöä Dinoon. Kuulostaa hämmästyttävän paljon Kätkän sisaruksilta, mutta jokin ei silti täsmää.
Joku ehdotti täällä Meeri Koutaniemeä. Eilen uusintaa katsoessani totesin, että kuulostaa kyllä häneltä. Ei missään nimessä ole ammattilaulaja. Sen verran heikko ääni. Ammattilaulajankin on vaikea feikata laulua, jossa menee vain aivan vähän ohi nuotin niin kuin Dinolla.
feenix ei ole ammattilaulaja eikä kummoinen ääni, yonalla on loistava ääni.