Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (7589)

Vierailija

Joku kirjoitti että Jussi Lampin on vaikea osallistua ohjelmaan koska hänet tunnistaa liian helposti mutta eihän Jussin ole pakko pukeutua seisovaan maski asuun, hänhän voi olla pyörätuolissa tai pukeutua kuin yksisarvisen peräpää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti että Jussi Lampin on vaikea osallistua ohjelmaan koska hänet tunnistaa liian helposti mutta eihän Jussin ole pakko pukeutua seisovaan maski asuun, hänhän voi olla pyörätuolissa tai pukeutua kuin yksisarvisen peräpää.

Lisää ehdotuksia. Riku ja tunna voi olla joku sarvikuono. Ja mä haluaisin jotain hassuja hahmoja WC paperi. Virtahepo. Itse toivon kaikkein eniten astronauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lisää ehdotuksia. Riku ja tunna voi olla joku sarvikuono. Ja mä haluaisin jotain hassuja hahmoja WC paperi. Virtahepo. Itse toivon kaikkein eniten astronauttia.

Ja jos virtahepo on väriltään valkoinen niin se on Muumi josta nousee kohu kun ei oltu hankittua lupaa.

Vierailija

Ei nyt etukäteen kenenkään nimiä. Sitten menis maku tyystin jos kansa tunnistaa suurimman osan. Toivottavasti tuotanto osaa etsiä yllättäviä osallistujia.

Vierailija

Tulevia kausia miettien hyvä muistaa, että myös pitkästä ihmisestä voi näköjään uskottavasti huijata lyhyen näköisen. Täälläkin mentiin lankaan ja torpattiin Anna-Maija ja Waltteri useita kertoja pituuden takia, ja ehdoteltiin Supersankariksi ja Bilepandaksi kaiken maailman hukkapätkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Henkilö joka on ohjelmaan valittu ei saa kertoa että on mukana, mut saako henkilö joka ei ole mukana kertoa ettei ole mukana, silloinhan Dennis, Miika ja Riku Nieminen olis kertonut ettei ole mukana.

Dennis ei ollut, mutta jos olisi kysynyt joku häneltä niin hän ei saa vastata siihen kysymys pitää kiertää tai jotenkin. Mutta lähtökohtaisesti kun ohjelma alkaa ja näitä mitkä mainitsit maikkarin väki niin varmasti ihan luonnostaan heiltä jätetään kysymättä koska mistä sitä voi tietää kuka vaan voi olla maskin takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö joka on ohjelmaan valittu ei saa kertoa että on mukana, mut saako henkilö joka ei ole mukana kertoa ettei ole mukana, silloinhan Dennis, Miika ja Riku Nieminen olis kertonut ettei ole mukana.

Palkattaisiinko noita enää hirveästi mihinkään mediaan töihin, jos huutelisivat tuollaisia?

Tämä

Vierailija

Miksi ohjelman etsivät halutaan vaihtoon. Kun tänne kirjoittaa joku vaihtoa nii alapeukkuja. Eli jokku haluaa ja toiset ei. Haluaisin kuulla miksi, ei vaan se kun ovat rasittavia.

Vierailija

En minä halua panelistien vaihtoa, haluan niiden käyttämien fraasien vaihtoa tai loppumista.

Yökylä pois

Kuten aiemmin kirjoitin tuon ja se alapeukutettiin, koska luultiin että halusin Veitolan pois, mutta minä kirjoitin vain yökylä pois, en Veitola pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsojat ei ole paikalla kun hahmo paljastaa henkilöllisyytensä, mutta onko katsojat paikalla kun hahmo esittää biisinsä tai panelistit sanoo oman kantansa kuka hahmo on. Ja valvooko kukaan sitä ettei kukaan katsoja äänitä esitystä ja julkaise sitä ennen aikojaan. Eikö katsoja voi kertoa etukäteen että kaudella nähdään sen näköinen hahmo jne.
Vai onko niin että katsojat ei näe mitään mutta leikataan ohjelma että syntyy sellainen vaikutelma.

Öö... On ne kuuntelemas biisit ja kuulemas arvaukset. Muttei nää maskin poistoa. Luulis sun mut tietävän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maskin takana Jakso 13 on virheellisesti nimetty kausi 1:ksi vaikka sen pitäisi olla kausi 3.

Ei oo. Koska se oli maskin takana ensimmäinen kausi.

Vierailija

Toi on niin hämäävä kun ykkös kauden maskin takana jaksoissa puidaan masked singer kolmos kauden juttuja.

Vierailija

Täällä on ollut paljon puhetta siitä, että esiintyjät eivät ole tarpeeksi tunnettuja. Minusta kyllä ovat olleet ihan riittävän tunnettuja tähän ohjelmaan. Ja tietysti ihmisen omat intressit vaikuttavat tässä. Itse en tunnistaisi Kasmiria, jos tulisi kadulla vastaan, mutta seuraankin musiikkipiirejä suht vähän. En kuitenkaan kyseenalaista Kasmirin osallistumista, sillä tiedän, että hän on ihan tunnettu. Se, että juuri minä en häntä tunnista, ei tee hänestä suurelle yleisölle tuntematonta.

Vierailija

Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen
Vai ajatteleeko ne et maine menee, huoh amerikas aika moni on tunnettu samoin Espanjassa voisivat suomalaiset ottaa päät pois perseestä ja lopetettava tuo ulina minä minä minä. Ei ole vakavaa jos osallistuu viihdeohjelmaan, ei siinä kuinkaan käy, se on vain hauskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen
Vai ajatteleeko ne et maine menee, huoh amerikas aika moni on tunnettu samoin Espanjassa voisivat suomalaiset ottaa päät pois perseestä ja lopetettava tuo ulina minä minä minä. Ei ole vakavaa jos osallistuu viihdeohjelmaan, ei siinä kuinkaan käy, se on vain hauskaa.
Ettei ole kovin tunnettuja julkkiksia, mitäs sitten ovat Mikko Leppilampi, Linda Lampenius, Sami Uotila, MIkael Jungner, Pekka Pouta, Krista Siegrids, Jani Sievinen, Päivi Räsänen, Timo Jutila, Maija-Liiisa Peuhu, HP Parviainen. Ja kyllä Anna-Maija Tuokkoakin voidaan pitää Suomen parhaiden näyttelijöiden joukossa nykyään, niin paljon hänellä riittää töitä. Kaikki jatkuvasti ja vuosikausia jatkuvissa TV-ohjelmissa olevat ovat tunnettuja julkkiksia, samoin urheilun maailmanmestarit -ja mitalistit sekä olympiamitalistit. Ja kaikki ministerit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen......

No kun eri genrejä seuraavat eri ihmiset. Minun mielestä esim. Minna Kauppi on tunnetumpi kun Iivo Niskanen. Ei jokainen suomalainen katso maastohiihtoa, eikä tässä maassa ole sellaisia superjulkkiksia, jotka jokainen tuntee. Some tyypeistä en tunnista yhtäkään mutta oikein hyvä, että on saatu eri aloilta ja oman genrensä parhaita mukaan monipuolisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä ohjelmassa ei kovin tunnettuja julkkiksia. Miksei tässä ole Suomen näyttelijöiden parhaita staroja, huippu laulajia staroja, ja muuten julkkis huippuja kuten Iivo Niskanen......

No kun eri genrejä seuraavat eri ihmiset. Minun mielestä esim. Minna Kauppi on tunnetumpi kun Iivo Niskanen. Ei jokainen suomalainen katso maastohiihtoa, eikä tässä maassa ole sellaisia superjulkkiksia, jotka jokainen tuntee. Some tyypeistä en tunnista yhtäkään mutta oikein hyvä, että on saatu eri aloilta ja oman genrensä parhaita mukaan monipuolisesti.

No olis tunnettuja. Ja aika moni katsoo maastohiihtoa ja pitäisi Iivo tietää. Tää menee siihen, mistä täällä puhutaan kun minä en tiedä sitä niin eihän voi tässä olla, pitää olla kenet minä tiedän. Ja aika moni ei ole Anna-Maija tietänyt. Ja Sami Uotila ei ole tunnettu.

Sivut