Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
7541/7590 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tunnistanut nyt tuota Supersankariakaan, kun poisti maskinsa. Näyttelijä ilmeisesti. Hyvä hahmo!

Vierailija
7542/7590 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensikaudella joku hahmoista on Amy Burgess, niin kaikki kyselevät että kuka hän on? Ei niin tunnettu ääninäyttelijä. Antoi äänen esim Pokemoneissa Konstaapeli Jen / Hoitaja Joy, joissakin elokuvissa tai sarjan jaksoissa. Mutta paremmin hänet muistaa Kelsey eli Glitter oranssina ekalta kaudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/7590 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alla stars: Sami Hedberg ja Mikko Leppilampi tietenkin 😂 Mut oikeesti olisi tosi hauska jos etsivät olisivat itse maskin takana.

Ei olisi hauskaa.

Vierailija
7544/7590 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nämä kaksi viimeistä olisi tunnistanut, jos olisi katsonut aiemmin muita MTV3:n julkkiskisailuohjelmia.

Vierailija
7545/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan kausi. Huoneet kolmetoista viikkoa takana ja toinen toista upeita esityksiä ja yllättäviä paljastuksia. Kyllä tulee suuri tyhjiö lauantai iltoihin. Mutta nyt on aika hengähtää. Kiitos kaikille upeille hahmoille. Kiitos teille kaikille mammapalstalle kirjoittaneille, hienoa spekulaatiota ja hyvää pohdintaa. Omalta osaltani ajattelin nyt sanoa kiitos ja palata takaisin kun neljäs kausi tulee ehkä sitten joskus

Vierailija
7546/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneet-hienot kausi takana*

Vierailija
7547/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waltteri Torikka paljasti eilen TTk. Yllätyin miten etsivät olivat niin kahvilla. Myös Torikka myöntää huijanneen lähimmäisiään. Jymäytin kaikkia. Olen saanut palautetta olin lapsien suosikki hahmo. Twerkkaava panda oli monien suosikki

Vierailija
7548/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Maija Tuokko oli tänään huomenta Suomessa puhumassa jossa hänelle ojennettiin kultainen maski.

Kausi on päättynyt.

Vierailija
7549/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita jotakin ja siitä ei pidetä. Kirjoituksiin suhtaudutaan kuin kirjoittaja olisi pistämässä vauvaa uuniin. Jos on rasvattu vuoka, niin miksei vauva voi mennä uuniin, on se nyt kumma kun kaikesta mieli pahoitetaan.

T. Kuustonen ja Noronen

Mä en nyt ymmärtänyt. Siis sun kirjoituksista ei pidetä. Kuka näistä kaikista oot ollut.

Vierailija
7550/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tunnistanut nyt tuota Supersankariakaan, kun poisti maskinsa. Näyttelijä ilmeisesti. Hyvä hahmo!

Nooo…. Et ole ainut, en minäkään tiedä kuka oli voittaja, en edes muista nimeä enää.

Walltterin tunnistin,

Ja mikä se oli … se kolmas hahmo ja henkilö ??

Vierailija
7551/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt tuota Anna-Maijaa missään. Googletin, missä sarjoissa ja elokuvissa on ollut, ei olleet tuttuja. Jos on jokin koko kansan julkkis niin oon tosiaan elänyt tynnyrissä.

No ei Suomessa ole sellaisia superjulkkiksia, että jokainen ne tuntee. Ja kaipa riippuu minkä ikäinen ihminen on itse kyseessä ja harrastaako esim. minkälaista kulttuuria tai onko kiinnostunut urheilusta, minkälaista musiikkia kuuntelee ja mitä lukee. Tuokon ja Torikan kyllä minä tunsin, mutta Miisas oli aivan outo. Ei mitenkään vähennä heidän kaikkien saavutuksiaan ja että ovat tunnettuja omalla sarallaan ja omassa genressään ja täysin ansaitsivat roolinsa tässä kisassa. Ei kaikki voi olla kaikille tunnettuja vaikka sinne keitä valittaisi.

Vierailija
7552/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Anna-Maija pitäisi tuntea? Ei ollut yhtään tuttu naama.

Omistatkohan tv: tä ollenkaan? On ollut viime vuosina tosi monessa sarjassa ja elokuvassa.

Katson telkkaria, varsinkin draamasarjoja, mutta myös esim. Putousta. Silti Tuokko oli mulle täysin tuntematon kasvo. Muut hahmojen esittäjät tunnistin, jopa Miisan, joka oli monelle tuntematon.

Kannattaa joskus käydä vaikka teattereissa ;)

Vierailija
7553/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä kannattaakin katsoa Mysteerilaulajia, siinä kaikki ovat vähän kuin samalla viivalla eikä kukaan pahoita mieltään mistään. Uusimmassa jaksossa yhtenä mysteerilaulajana oli Masked Singerin käsikirjoittaja, eikä kukaan tuomaristosta edes tunnistanut häntä.

Vierailija
7554/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä kannattaakin katsoa Mysteerilaulajia, siinä kaikki ovat vähän kuin samalla viivalla eikä kukaan pahoita mieltään mistään. Uusimmassa jaksossa yhtenä mysteerilaulajana oli Masked Singerin käsikirjoittaja, eikä kukaan tuomaristosta edes tunnistanut häntä.

No ei varmaa tunnistanut ku ei varmaa tiennyt. Ja mua ja vissiin ilmeisesti aika monta muuta ei kiinnosta mysteerilaulajat jossa Matti ja Maija meikäläisiä laulaa. Miks mua kiinnostaa onko jonkun oma ääni vai ei. Ja sun mysteeri ei edes pärjää masked singerille eikä mahdu edes Top 10 et vissiin aika huono ohjelma verrattuna maskediin joka on suositumpi ja jossa nimen omaan niitä mielipiteitä pitää olla ja katsojien puolelta tulee ne vastakkain asettelut mutta suurin osa keskustelee asiallisesti.

Vierailija
7555/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta on aika typerää et pelkän vauva.fi palstan perusteella välität pahoittaa mieltä. Mitä oon muualla on seurannut siellä on ollut ihan asiallista ja kauniita sanoja masked singeristä.

Vierailija
7556/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Masked Singerin käsikirjoittaja? Kyseinen henkilö oli kylläkin ihan vain tv-ohjelmien käsikirjoittaja.

Vierailija
7557/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi paska maku tästä ohjelmasta. Sateenkaariasiaa taas pakkosyötettiin kansalle. Supersankarin voitto järjestetty juttu, kauhisteltiin Räsäsen osallistumista. 

Myös Anna - Maija Tuokko sanoi esiintyneensä sateenkaarihameessa koska puolusti vähemmistöjen oikeuksia.

Vierailija
7558/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

masked singer all stars, 12 hahmoa ja kaikki on Sami Hedberg

Vierailija
7559/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi paska maku tästä ohjelmasta. Sateenkaariasiaa taas pakkosyötettiin kansalle. Supersankarin voitto järjestetty juttu, kauhisteltiin Räsäsen osallistumista. 

Myös Anna - Maija Tuokko sanoi esiintyneensä sateenkaarihameessa koska puolusti vähemmistöjen oikeuksia.

Mielestäni tähän ohjelmaan ei kuulu mitä puolustaa tai mihin arvoihin uskoo tai otettaisi kantaa politiikkaan. Tää on viihdettä mihin tällänen ei mielestäni kuulu. Huomaa rt maikkari on painanut villaselle Strandberg kohun ja antaa jatkaa putouksen juontajana. En sano ettei saisi mutta on keskusteltava kanavan ja tuotannon sekä Strandberg kannattaa hänen oll mukana jos ei kestä jos ihmisiä keistä hän ei pidä on mukana, tulee taas uusi raivari. Ja selvää Strandberg ylireagoi aivan turhaan. Kaikilla on oikeus. Strandberg ei pidä kaikista ihmisistä mutta ei sen takia pidä alkaa sulkea. Siksi olisi hyvä käydä keskustelua kannattaakl jatkaa, nimittäin aika outoa jos Strandberg alkaa niitä sääntöjä jakamaan kun ei ole tuotanosta töissä. Ikävää on jos loukkaantui mutta Päivi on siinä missä muillakin oikeus osallistua sekä eikä hän siinä sanonut mitään. Tästä olisi heidän hyvä keskustella.

Vierailija
7560/7590 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Masked Singerin käsikirjoittaja? Kyseinen henkilö oli kylläkin ihan vain tv-ohjelmien käsikirjoittaja.

Hänen nimensä näkyy Masked Singerin lopputeksteissä.

Olen tarkistanut Masked Singerin lopputekstit eikä siellä kyllä ole näkynyt Veera Lehtisen nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi