Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Jatkan. Erehdyin henkilöstä luulin sinua YouTube nälviäjäksi. Kun tää on anonyymi palsta nii mistä minä voin tietää ketkä täällä kirjoittaa.
No lauantaina on ainakin selvää että joku faniryhmä joutuu sen asian eteen että oma suosikki ei ollutkaan panda. Joutuuko häviön myöntämään RikuN, MiikaN vai DennisN fanit, vai paljastuuko tuon mustavalkoisen nallen sisältä joku ulkopuolinen mies, jos hän on mies ylipäätänsä. Ehkä bilepanda ei ole ihminen ollenkaan vaan hän onkin Ähtärin Lumi tai Pyry joka altistui supersankarin supervoimille ja on muuttunut sen vuoksi ihmiseksi tai ihmisen kaltaiseksi elollisiseksi.
Mä väitän, ettei panda ole kukaan Riku N, Dennis tai Miika kolmikosta. Kaikki näköjään kuulee hyvin eri tavalla, mutta itse en saa ääntä enkä vihjeitä sataprosenttisesti sopimaan kehenkään heistä.
Kuka on mielestänne Corppi tai Supersankari? Mulla ei hajuakaan! Onkohan edes mitenkään tunnettuja? Olihan siellä se mikä ihmeen Miisaski :( Aivan sama hänen kohdallaan oliko maskia vai ei yhtä tuntematon koko tyyppi.
Miks jengi raivoaa täällä. Vauva.fi on vauva.fi täällä jokaisella palstalla ei pelkästään tää, jokaisella palstalla löytyy mielipide joka asiaan jo vuodesta 2005.
Varmaan luitte tuon uutisen että Jenni Poikelus Myy tanssi asuun ei oltu haettu lupaa, mutta eikö myös muidenkin hahmojen esittämiseen pidä hankkia lupa. Leijonakuningas hahmojen esittämiseen pitää hakea lupa Disneyltä, Teletappi ja Ryhmä Hau hahmoihin joita putouksessa esitettiin pidä hakea myös lupa jne
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mielestänne Corppi tai Supersankari? Mulla ei hajuakaan! Onkohan edes mitenkään tunnettuja? Olihan siellä se mikä ihmeen Miisaski :( Aivan sama hänen kohdallaan oliko maskia vai ei yhtä tuntematon koko tyyppi.
Supersankari kertoi vihjeissään että on saanut isältään satasen kun on seissyt käsillään ja googlettamalla löytyy seuraava haastattelu teksti
Anna.fi lehden internet sivulta
Isä kannusti minua urheilemaan; sain häneltä lapsena sata markkaa, kun pystyin seisomaan käsilläni neljä sekuntia. Minulla oli valtava usko siihen, että pystyn mihin vain. Elämä pienessä Viialassa, tiiviissä perheessä oli hyvin turvallista.
Anna-Maija Tuokko
Isä kannusti minua urheilemaan; sain häneltä lapsena sata markkaa, kun pystyin seisomaan käsilläni neljä sekuntia. Minulla oli valtava usko siihen, että pystyn mihin vain. Elämä pienessä Viialassa, tiiviissä perheessä oli hyvin turvallista.
Musta tämä ohjelma on kiva myös siinä mielessä, että tässä syntyy joskus oikeasti hyviä covereita, sellaisiltakin ihmisiltä, jotka ei ole laulajia. Tälläkin kaudella esim. Juha Perälän Sex on Fire, Ali Jahangirin When the Party’s over, Mmiisaksen Lovely ja Esko Eerikäisen Ring of Fire on sellaisia, joita voisin kuunnella ihan muutenkin vaikka Spotifysta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tämä ohjelma on kiva myös siinä mielessä, että tässä syntyy joskus oikeasti hyviä covereita, sellaisiltakin ihmisiltä, jotka ei ole laulajia. Tälläkin kaudella esim. Juha Perälän Sex on Fire, Ali Jahangirin When the Party’s over, Mmiisaksen Lovely ja Esko Eerikäisen Ring of Fire on sellaisia, joita voisin kuunnella ihan muutenkin vaikka Spotifysta.
Pitäisikö euroviisuihin lähettää Ali Jahangiri ennemmin kuin normaali laulaja... Ja Alin kaveriksi tietenkin Sauli Niinistö, sillä ei kukaan maa ole niin kreisi että lähettää oman presidentin laulamaan mut onko se edes sääntöjen mukaan salluttua
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maija Tuokko
Lisäksi on asunut New Yorkissa, Onnela kuvataan Porvoossa, Valon lapseksi mainittiin yhdessä haastattelussa, on fanittanut spaissareita (girl power) ja on lisäksi kahden pienen tytön äiti, ja tollainen "supersankari" ihanteineen on varmasti pienten tyttöjen mieleen. Ja olennaisinta tietenkin ääni:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/anna-maija-tuokko-esitti-koskettava…
Vierailija kirjoitti:
Tohon vielä lisätä corppi music of The nights. Ja musta tää on harmitonta viihdettä mistö ei pitäisi suuttua. Ilmeisesti jotkut ottaa vakavasti tämän ohjelma, kun kyse on leikistä. Näistä teollista en pidä, mutta niitä on joka palstalla. Jos täällä oltais omalla nimellä ei kukaan trollais koska voi maine mennä. Helppo joidenkin huudella nimimerkin takaa ja trollata vaikka toi yksisarvinen macron koska siitä porukka suuttuu. Nii sehän on niille ku bensaa liekkeihin. Mut onneks täällä ei olla menty henkilökohtaisuuksiin siitä en pidä, ja siitä varmana moderaattori laittais ketjun kiinni. Tosi tähän ohjelmaan ei se kuulukaan joten hyvä ettei olla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka on Anna-Maija Tuokko.
Voi sua rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua rankkaa.
Jos joku ei tiedä, nii miksi pitää alkaa heti tekemään tälläistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua rankkaa.
Jos joku ei tiedä, nii miksi pitää alkaa heti tekemään tälläistä.
Älä välitä, en tiedä minäkään, mutta jos guugle kertoisi sen …
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maija Tuokko
Isä kannusti minua urheilemaan; sain häneltä lapsena sata markkaa, kun pystyin seisomaan käsilläni neljä sekuntia. Minulla oli valtava usko siihen, että pystyn mihin vain. Elämä pienessä Viialassa, tiiviissä perheessä oli hyvin turvallista.Lisäksi on asunut New Yorkissa, Onnela kuvataan Porvoossa, Valon lapseksi mainittiin yhdessä haastattelussa, on fanittanut spaissareita (girl power) ja on lisäksi kahden pienen tytön äiti, ja tollainen "supersankari" ihanteineen on varmasti pienten tyttöjen mieleen. Ja olennaisinta tietenkin ääni:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/anna-maija-tuokko-esitti-koskettava…
Ensimmäisessä jaksossa Kokander kysyi että onko tämä Anna-Maija Tuokko ja Veitola vastasi siihen nopeasti että ei oo sen ääni.
Äh. Ei oo Riku panda. Ile on sanonut panda on perhanan vaikea. En saa ääntä nousiaiseen sopii. Arman alizad sopia tohon aika hyvin tohon perhanan vaikea. Mut sitten en kyl tiiä. Noh saapa lauantaina yllätyä kuka se on. Ja jos on joku jota en ole edes miettinyt, niin aika moinen vedätys.
BilePandan kaikki vihjeet sopineet tähän mennessä Dennikseen, mutta toisaalta myös Tunna Milonoffiin. Vaikea sanoa tässä kohdassa kumpi niistä on. Tai tuleeko joku yllätys.
Minusta bilepanda on Riku Nieminen. Ei miikalla riitä ääni noin korkealle ja matalalle. Ja jos kerta pitää asialliseen sävyyn keskustella, nii onnistuu minä ilmaisen mielipiteeni silleen, en toki ihan tollein. Mutta siitä olen kanssasi samaa mieltä jokainen esittää omat veikkauksensa ja minusta hän on Riku Nieminen jos katsotaan kaikki kun pelkästään tää aika moni on kanssani samaa mieltä et se on Riku Nieminen.