Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskustakin löytyy kuva, missä on nallen kanssa, joten en pitäisi lapsuudenkuvia välttämättä vihjeenä.
Jos ile sanoi ig panda on perhana vaikea, nii ei taida Tuisku olla tai Nousiainen. Oon miettinyt mika Saukkonen.
Arja Korisevan ääni yksisarvisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskustakin löytyy kuva, missä on nallen kanssa, joten en pitäisi lapsuudenkuvia välttämättä vihjeenä.
Jos ile sanoi ig panda on perhana vaikea, nii ei taida Tuisku olla tai Nousiainen. Oon miettinyt mika Saukkonen.
Toivottavasti se on sellainen henkilö, joka on julkisuudessa profiloitunut asiallisena tiukkapipona. Joku asiakeskeinen poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Saukkonen on ihan hyvä ehdotus. Itselleni ei tullut heti mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on vaikea, niin tuskin on kyseessä sitten Riku Rantalakaan. Sandberg ehdotti häntä viimeksi.
Muut hahmot on jo selviä, mutta se perhanan panda. Mä jumitan siihen vihjeeseen, että on ihmeellistä, että hän saa tekemisellään elantonsa. Joskus vihjeet on aika kaukaa haettuja, mutta tätä vihjettä en osaa nurin kurin kääntää, vaan veikkaan että oikeasti tarkoittaa tuota. Ja suu käy koko ajan. Mikä se voi olla, joku bloggari/vloggari? Jonkun reality-ohjelman voice over? Chat-juontaja? 😂
Mutta Miika Nousiaista ei olla vielä ainakaan veikattu, eli ei vissiin kuitenkaan ihan ekana ole tullut mieleen etsivillekään. Itsekin harhaannuin aluksi tosiaan miettimään perus- (putous yms) koomikkoja. Ehkä se, kun kappalevalinnat on niin erikoisia ja esiintymistyyli on niin hulvaton, ohjaa miettimään automaattisesti ammattiviihdyttäjiä. Sitten voikin olla yllätys, jos maskin takaa paljastuu jotain muuta kuin on odottanut.
KUKA PALJASTUU LAUANTAINA KELLÄÄN TIETOA???
Mun mielestä Bilepanda kuulostaa aivan Matilta ja Tepolta. Tiedän että he ovat vanhoja, eikä jalka enää nousee.
en saa öisin nukuttua kun mietin et kuka tuo Bilepanda on toivottavasti lauantaina selviää.. :)
Uuden kauden kisaajat pitävät hyppysissään muun muassa maailmanmestaruuksia ja -ennätyksiä, kultaa, hopeaa, platinaa, kruunuja, titteleitä, mitaleita, ihmisten nimisiä palkintoja, sekä hirmuisen määrän someseuraajia, äänestäjiä, katsojia, kuulijoita ja faneja.
Oisko panda toi ihmisten nimisiä palkintoja.
Montako hahmoa on vielä jäljellä?
Corppi
Bilepanda
Yksisarvinen
Supersankari
nää jälellä
Vierailija kirjoitti:
Montako hahmoa on vielä jäljellä?
Neljä
Finaalissa ovat: Corppi, Supersankari ja Yksisarvinen
jesper97 kirjoitti:
Maskin takana teksti viittaa yksisarvisen putoamiseen, eli bilepanda mysteeri ratkeaa tai voisko sanoa kevään suurin mysteeri paljastuu 20.8. finaalissa
Vierailija kirjoitti:
Muut hahmot on jo selviä, mutta se perhanan panda. Mä jumitan siihen vihjeeseen, että on ihmeellistä, että hän saa tekemisellään elantonsa. Joskus vihjeet on aika kaukaa haettuja, mutta tätä vihjettä en osaa nurin kurin kääntää, vaan veikkaan että oikeasti tarkoittaa tuota. Ja suu käy koko ajan. Mikä se voi olla, joku bloggari/vloggari? Jonkun reality-ohjelman voice over? Chat-juontaja? 😂
Sama, mutta toivottavasti ei mikään Miiisaksen kaltainen nobody:( Arvaile siinä sitten...
Vierailija kirjoitti:
jesper97 kirjoitti:
Maskin takana teksti viittaa yksisarvisen putoamiseen, eli bilepanda mysteeri ratkeaa tai voisko sanoa kevään suurin mysteeri paljastuu 20.8. finaalissa
20.11. finaalissa