Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä hoksin, kuka bilepanda on. Mä oon ajatellut koko ajan jotain putous- tyylistä hömppäviihdyttäjää, mutta nyt aloin pohtia, että noin montaa eri kieltä noin sujuvasti laulavan on oltava kyllä fiksu ja todellkin kielellisesti lahjakas tyyppi. Silti hänestä on löydytävä hauska esiintyjä ja heittäytyjäkin. Ja ääni kuulostaa joka laulussa aivan tasan hänen ääneltään, varsinkin macarenassa. Hän on ihana Miika Nousiainen. Toivottavasti hän voittaa, mainio hahmo.
Miika Nousiainen on käynyt mullakin mielessä, mutta en saa vihjeitä oikein sopimaan häneen. Saatko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä hoksin, kuka bilepanda on. Mä oon ajatellut koko ajan jotain putous- tyylistä hömppäviihdyttäjää, mutta nyt aloin pohtia, että noin montaa eri kieltä noin sujuvasti laulavan on oltava kyllä fiksu ja todellkin kielellisesti lahjakas tyyppi. Silti hänestä on löydytävä hauska esiintyjä ja heittäytyjäkin. Ja ääni kuulostaa joka laulussa aivan tasan hänen ääneltään, varsinkin macarenassa. Hän on ihana Miika Nousiainen. Toivottavasti hän voittaa, mainio hahmo.
Miika Nousiainen on käynyt mullakin mielessä, mutta en saa vihjeitä oikein sopimaan häneen. Saatko sinä?
No, huonosti sopii vihjeet kyllä. Mietin Miika Nousiaista jo aiemminkin, mutta hylkäsin ajatuksen vihjeiden sopimattomuuteen. Nyt oon kuitenkin kuunnellut ääntä ja se minusta täsmää. Miika voi olla sen verran jekku tyyppi, että vihjeet on jotenkin tosi vaikeat tulkita ja harhaanjohtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, huonosti sopii vihjeet kyllä. Mietin Miika Nousiaista jo aiemminkin, mutta hylkäsin ajatuksen vihjeiden sopimattomuuteen. Nyt oon kuitenkin kuunnellut ääntä ja se minusta täsmää. Miika voi olla sen verran jekku tyyppi, että vihjeet on jotenkin tosi vaikeat tulkita ja harhaanjohtavat.
Panda on Miikaa hiukan lyhyempi ihminen. Eikä vihjeet sovi, vaikka ne kuinka olisi jekuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vihjeitä en saa Nousiaiseen sopimaan, mutta siitä oon samaa mieltä, että joku älykäs monilahjakkuus hän on! Vihjevideolla näkyi kuitenkin myös maalausteline, ja Rubikin kuution selvitti hetkessä. Se mustavalko-vihje voisi sopia shakin pelaamiseen: ei ihan yksinkertainen peli sekään.
Ja kyllä, toivon myös että tämä hahmo voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjeitä en saa Nousiaiseen sopimaan, mutta siitä oon samaa mieltä, että joku älykäs monilahjakkuus hän on! Vihjevideolla näkyi kuitenkin myös maalausteline, ja Rubikin kuution selvitti hetkessä. Se mustavalko-vihje voisi sopia shakin pelaamiseen: ei ihan yksinkertainen peli sekään.
Ja kyllä, toivon myös että tämä hahmo voittaa!
Mä en kyllä edes lauluääntä saa sopimaan Miika Nousiaisen. Kerran kuulin Miika laulavan pitääkö olla huolissaan ja ei todellakaan osannut laulaa. Eikä edes kuulosta sille, ja Nousiaisen olkapäät ei sovi pandan. Eikä vihjeet sovi, miks tekis nii et kusettais kaikilla vihjeillä. Ei jatkoo
Ja elämme tasa-arvon aikaan. Tämäkin ohjelma ei haluta loukata ketään, joten kyllä supersankari voittaa koska on niin mystinen. Tääki on jos mies voittaa kolmannen kerran, tää on nais vastainen ohjelma. Veikkaan et nainen voittaa. Lisäks tän viikon biiseistä panda, supersankari ja corppi laulaa hyvät biisit ja ysarvinen yllättäen huonon. Ja jos corppi voittaa tai pääsee finaali kaksikkoon ja panda putoaa on aikamoinen vääryys.
Vierailija kirjoitti:
Ja elämme tasa-arvon aikaan. Tämäkin ohjelma ei haluta loukata ketään, joten kyllä supersankari voittaa koska on niin mystinen. Tääki on jos mies voittaa kolmannen kerran, tää on nais vastainen ohjelma. Veikkaan et nainen voittaa. Lisäks tän viikon biiseistä panda, supersankari ja corppi laulaa hyvät biisit ja ysarvinen yllättäen huonon. Ja jos corppi voittaa tai pääsee finaali kaksikkoon ja panda putoaa on aikamoinen vääryys.
Pääasia, ettei tulisi samaa lässähdystä kuin viime kauden Pakkasen paljastuessa Leppilammeksi. Kaikki propsit Mikolle ja upealle hahmolle, mutta se vedätys/liioittelu vihjeillä oli kyllä ohjelman idean vastaista. Toivon, että Bilepanda on joku tosi yllättävä tyyppi! Tasa-arvoa en ole kyllä ajatellut tässä ohjelmassa yhtään, eikös tämä oo ihan leikkimielinen viihdeohjelma..
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten joku luulee että supersankari on anna-maija tuokko?
1. Vihjeet eivät täsmää
2. On suhteellisen tuntematon henkilö suomalaisille, kuinka moni tunnistaa tuokon kadulla?Pelkän äänen perusteellako heitätte tommosen suht. tuntemattoman henkilön supersankariksi?
no lue vaikka toi artikkeli
on se nyt minusta tähän mennessä täsmäävin arvaus ja nimenomaan vihreisiin nähden ( jotka on jo ihan löydettävissä jos viitsii etsiä netistä ja niitä on tänne myös myös linkattu) aika negatiivisesti täällä ammutaan alas arvauksia ... Eikä nyt nyt kovin tuntematon henkilö kyseessä jos on yhtään katsellut telkkaria (onnela, king..) tai käynyt teattereissa ja hän on myös ääninäytellyt... oikein ihanaa päivää silti
httpss://www.apu.fi/artikkelit/anna-maija-tuokko-naiseuden-nayttaminen-ei-ole-he…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, ettei tulisi samaa lässähdystä kuin viime kauden Pakkasen paljastuessa Leppilammeksi. Kaikki propsit Mikolle ja upealle hahmolle, mutta se vedätys/liioittelu vihjeillä oli kyllä ohjelman idean vastaista. Toivon, että Bilepanda on joku tosi yllättävä tyyppi! Tasa-arvoa en ole kyllä ajatellut tässä ohjelmassa yhtään, eikös tämä oo ihan leikkimielinen viihdeohjelma..
Leikkimielinen juu, jotkut voi ajatella miks miehet voittaa eikä naiset. Ja kannattaa nyt henkisesti varautua siihen ettei se panda mikään yllätys ole. Ja jos on sellainen ei yllättävä nii täälläkin alkaa sama pakkas Marina, ja ei tätä oikeesti kukaan enää pian katto, maailmalla on oikeasti tosi yllättäviä paljastuksia suomes ei, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Onko kukaan muu haastattelussa sanonut saanneen satasen kun on seissyt käsillään. https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/nayttelija-anna-maija-tuo…
Bilepanda sanoi että lapsena hänellä oli uppo nalle
Katsokaa tätä Nalle kuvaa
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006647788.html
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda sanoi että lapsena hänellä oli uppo nalle
Katsokaa tätä Nalle kuvaa
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006647788.html
Damn. Mut toi nalle ei välttämättä tarjota sitä. Mut eikai nyt panda oikeesti oo Miika Nousiainen. Ei se oo mikään yllättävä. Ja Janne veikkaa sen heti Pandan avaus vuorolla.
Miikalla on panda olkapäät ja kuulostaa jossain kohdissa hänelle. Onko muka noin hyvä laulaa ja vielä erikielillä. Ja onko noin notkea. Onhan tämä aikamoinen yllätys, jos Miika tuolta pullahtaa ulos.
Miika on kyllä varsin liikunnallinen, joten ei ihan mahdotonta, vaikka notkeuttakin löytyisi. Ääni kyllä parhaiten minusta yhdistyy häneen. Uppo-Nallekin jo löytyi. Olisi kyllä mahtava yllätys, jos tämä olisi Nousiaisen Miika, eikä mikään ammattiviihdyttäjä.
Kuuntelin nyt uudestaan Corpin version Thriller-laulusta, ja jos tosiaan on Kasmir, on hänellä kyllä aikamoisia ongelmia äänenkäytössä 🤨
Todella epäpuhdasta äänenkäyttöä ja en pitäisi ainakaan laulajana tuon laulun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
MaistaPoski kirjoitti:
Supersankari voittaa. Viime jaksossa tullut vihje Ullanlinnasta (Salkkarien kuvauspaikka) ja lauluääni paljastivat hahmon Ilona Chevakovaksi.
Kuka? Eihän häntä tiedä ketään.
Höpö, höpö salkkarit on suosittu sarja jos ei varsinaisesti katso niin ohimennen on ainakin useampi katsellut. Salkkarit hahmot on itselleni ollut helpoimmin arvattavia. Hattara oli ihan selvä Parikka jo eka jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vihjeet eivät täsmää
2. On suhteellisen tuntematon henkilö suomalaisille, kuinka moni tunnistaa tuokon kadulla?Pelkän äänen perusteellako heitätte tommosen suht. tuntemattoman henkilön supersankariksi?
Vihjeet eivät täsmää? Joku täällä kaivoi esiin artikkelin, jossa Tuokko kertoi että hänen isänsä maksoi hänelle aikoinaan 100 mk kun hän seisoi käsillään. Siis täsmälleen sama juttu kun mkä Supersankarin vihjeissä oli.
Lisäksi uskallan melkeempä väittää, että nykyään useampi tunnistaa Tuokon kuin esim. Minna Kaupin kasvot.
siinäkö on ainoa vihje? yksi selvästi oleellisimmista vihjeistä on kiusaamisen vastustamnen, missäs tästä löytyy todiste?
ja alempi väite on mutua. Minä väitän että Minna Kauppi on tunnetumpi, sillä on kuitenkin vuoden urheilija titteli ja äänestetty linnan juhlien kuningattareksi
Mä takerruin kans aluksi siihen kiusaamisen vastustamiseen, mutta tulin sit siihen tulokseen, että se vihje liittyy vaan Supersankari-hahmoon. Niin kuin Batman, Robin Hood ym. puolustaa heikompia.
Anna-Maija Tuokkoon suurin osa vihjeistä ja ääni sopii. Se, että haaveilee pop-tähteydestä on kyllä vähän ylläri, jos näin tosiaan on 😁 Mutta eiköhän tuo Tuokko kuitenkin ole.
Supersankari näyttää lyhyeltä. Eikös Tuokko ole aika pitkä?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nayttelija-anna-maija-tuokko-paljas…
Tuossa artikkelissa on video, jossa Anna-Maija Tuokko laulaa Satu Silvolle (laulu alkaa suunnilleen kohdasta 4:06).
Verratkaa lauluääntä Supersankarin lauluääneen.
Kokoan tähän vielä nuo mitkä tänne on aiemmin linkattu
https://www.apu.fi/artikkelit/anna-maija-tuokko-naiseuden-nayttaminen-e…
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/nayttelija-anna-maija-tuo…
Tässä on myös vielä yks artikkeli Anna-Maija Tuokosta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201804062200839676
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vihjeet eivät täsmää
Vihjeet eivät täsmää? Joku täällä kaivoi esiin artikkelin, jossa Tuokko kertoi että hänen isänsä maksoi hänelle aikoinaan 100 mk kun hän seisoi käsillään. Siis täsmälleen sama juttu kun mkä Supersankarin vihjeissä oli.
Lisäksi uskallan melkeempä väittää, että nykyään useampi tunnistaa Tuokon kuin esim. Minna Kaupin kasvot.
siinäkö on ainoa vihje? yksi selvästi oleellisimmista vihjeistä on kiusaamisen vastustamnen, missäs tästä löytyy todiste?
ja alempi väite on mutua. Minä väitän että Minna Kauppi on tunnetumpi, sillä on kuitenkin vuoden urheilija titteli ja äänestetty linnan juhlien kuningattareksi
Mä takerruin kans aluksi siihen kiusaamisen vastustamiseen, mutta tulin sit siihen tulokseen, että se vihje liittyy vaan Supersankari-hahmoon. Niin kuin Batman, Robin Hood ym. puolustaa heikompia.
Anna-Maija Tuokkoon suurin osa vihjeistä ja ääni sopii. Se, että haaveilee pop-tähteydestä on kyllä vähän ylläri, jos näin tosiaan on 😁 Mutta eiköhän tuo Tuokko kuitenkin ole.
Supersankari näyttää lyhyeltä. Eikös Tuokko ole aika pitkä?
Googlen mukaan Anna-Maija on 172 cm, mutta Supersankarihan yleensä seisoo jalat hieman haarallaan ja vähän koukussa, joten se saa hieman näyttämään lyhyemmältä mitä oikeasti on.