Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Kumma kun ei tubettaja Derya Dincer
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että supersankari seisoo aina ilen vieressä korokkeen päällä? Ja kun ottaa sen huomioon, on supersankari todella lyhyt.
No niin on. Joalin? En sulkisi vielä pois Rita Niemeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dino on Ellen Jokikunnas, joka juonti tänä vuonna Farmi Suomen, mistä oli paljon vihjettä videolla. Ensi vuonna juontajaksi astuu Susanna Laine, siksi puntarissa oli Hertan asu.
Ellen on kylläkin Supersankari.
Supersankari on Kristiina Mäkelä. Tänään oli vihjevideolla navetassa töissä:
Ei o tehty keski-ikäsille nää ohjelmat, puolet arvauksistakin meni ihan että kuka, häh
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Kirsi Alm-Siira
Voisi kyllä ollakin🤔
Kuka poisti maskin ja kuka siellä sitten oli?
Ei hitto näitä nevöhööd tubettajia joka ohjelmassa, koskaa kuullukkaa tuostakaa
Kauniisti lauloi, mutta en tiedä vieläkään kuka hän on. Vaikuttaja ei ole ammatti.
Eikö löydy isompia staroja, kun näitä teini tubettajia??
eipä jaksa maskin takana kattella
miisan kuulumiset evvk.
Mistä tämä Miisa pitäisi tuntea? Ja kysyn tämän ihan rakentavassa mielessä ,sillä en ole häneen törmännyt esim. Tv.ssä tai ip lehdissä?
Te jotka ette tiedä, kuka on tuo joka paljastui Pusuksi eli Miisa Rotola-Pukkila, niin hän on tubettaja, mutta hän on myös ollut Tanssii tähtien kanssa -kilpailuissa mukana.
Joo, en itsekkään seuraa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa, mutta silti tiedän Miisan. Liekkö olen tarpeeksi nuori tietääkseni Miisan (olen 32 v).
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Supersankarilla Erja Lyytisen habitus.
Eikö Erja laula paremmin? Vai himmaileeko tahallaan?
Onhan tuo Miisas tubettajista/somevaikuttajista tunnetuimmasta päästä ja oli myös TTK:ssa. Ainakin moni lapsi tai nuori luultavasti tietää hänet, vaikka vanhemmille ihmisille ei ehkä ole niin tuttu. Mielestäni ihan riittävän julkkis tällaiseen ohjelmaan, kun Suomessa ei kuitenkaan niin paljon julkkiksia riitä tai eivät halua osallistua.
Supersankari upea hahmo, toivottavasti ei ole Aitolehti. Peto ois voinu tippua kun sehän tiedetään jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dino on Ellen Jokikunnas, joka juonti tänä vuonna Farmi Suomen, mistä oli paljon vihjettä videolla. Ensi vuonna juontajaksi astuu Susanna Laine, siksi puntarissa oli Hertan asu.
Ellen on kylläkin Supersankari.
Supersankari on Kristiina Mäkelä. Tänään oli vihjevideolla navetassa töissä:
paitsi että mäkelä on lähes 190cm :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Kirsi Alm-Siira
Voisi kyllä ollakin🤔
Kirsi oli mukana ykköskaudella, esitti kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette tiedä, kuka on tuo joka paljastui Pusuksi eli Miisa Rotola-Pukkila, niin hän on tubettaja, mutta hän on myös ollut Tanssii tähtien kanssa -kilpailuissa mukana.
Joo, en itsekkään seuraa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa, mutta silti tiedän Miisan. Liekkö olen tarpeeksi nuori tietääkseni Miisan (olen 32 v).
Kiitos! Lueskelin netistä myös tietoa hänestä, kun minulle tuntematon henkilö. Mutta olenkin jo lähes 50v, joten olen pihalla nuorten jutuista .
Inhoan kun täällä joku aina kommentoi, että mistä pitäisi tuntea tai kuka se on jne. No nyt syyllistyn tähän itsekin, kuka on Miisa ja mistä pitäisi tuntea?! Tubettaja joo, mutta tekeekö se ihmisestä tunnetun tai julkkiksen?
Tästä Miisasta ollaan kyllä nyt tekemällä tekemään julkkiksta. TTK ja nyt tämä... hohhoijakkaa.