Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Dino on Anni Hautala. On saanut Venlan kadonneen jäljillä-ohjelmasta, "radioaktiivinen", lapsia laskutavasta riippuen 3, kollega ja ystävä Susanna-hertta.
Miten saat Annille kolme lasta? Omia biologisia on kaksi, joten kuka on kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dino on Anni Hautala. On saanut Venlan kadonneen jäljillä-ohjelmasta, "radioaktiivinen", lapsia laskutavasta riippuen 3, kollega ja ystävä Susanna-hertta.
Mitä ihmettä tarkoittaa "lapsia laskutavasta riippuen 3" 😂
Uusperheessä omat+ puolison lapset
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oonko ainoa jota ärsyttää kun tuure boeliusta veikataan joka lähtöön hahmoihin jotka on selvästi naisia. Oon aika varma että se on tuure pakottamassa itseään täällä
Ei ärsytä, ihan sama mulle mitä muut veikkaavat. Tuure on sellainen ihminen, joka voisi olla mukana tässä ohjelmassa naiseksi pukeutuneena. Ääni on myös hyvin naismainen.
Mutta hahmo ei ole mies. Olen asunut Thaimaassa ja tunnistin heti viime kauden hiirulaisen mieheksi ja tämän 100% naiseksi.
Thaimaan ladyboyt on vähän eri kaliiberia kuin joku Jarkko Tamminen. Ei heitä voi edes verrata toisiinsa tai mainita samassa lauseessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat Annille kolme lasta? Omia biologisia on kaksi, joten kuka on kolmas?
nose kitaristi radiosta
Vierailija kirjoitti:
Dino on Ellen Jokikunnas, joka juonti tänä vuonna Farmi Suomen, mistä oli paljon vihjettä videolla. Ensi vuonna juontajaksi astuu Susanna Laine, siksi puntarissa oli Hertan asu.
Ellen on kylläkin Supersankari.
Hmm.. Voisko Pusu olla Chisu ?
Pusu Liisa Rintaniemi. Opiskelee lääkäriksi.
Mun mielestä Supersankarilla Erja Lyytisen habitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoittaa "lapsia laskutavasta riippuen 3" 😂
Omia biologisia 2, ja saattaa laskea Nikon lapsen vieläkin poikapuolekseen jos ei välit oo ihan kuralla.
Oletteko huomanneet että supersankari seisoo aina ilen vieressä korokkeen päällä? Ja kun ottaa sen huomioon, on supersankari todella lyhyt.
Maski lähti mutta en vieläkään tiedä kuka tää on
Työntäkää nää tubettajat nyt oikeesti takaisin vaikka youtubeen :(
Supersankari on Kirsi Alm-Siira
tubettajat on tylsiä henkilöitä
Oikeasti maikkari, ottakaa mukaan vaikka Paavo Väyrynen, ei noita tubettajia tunnista oikein kukaan.
Pusu on Roni Back