Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
3541/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara vois olla Sara Parikka ja Peto Ali Jahangiri ja yks sarvinen Arja Koriseva. Muista ei hajuakaan, ketä on.

Vierailija
3542/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl saa noista panda vihjeistä mitää selvää, enkä äänestä. Kuka tää on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3543/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

Googlailinpa vähän tuota Arja Korisevaa, niin hänellä on myös pikkusisko Piia Koriseva. Niinpä kävi mielessä, että voisiko Yksisarvinen olla Piia Koriseva?

"Koriseva sai vuonna 2008 aivoinfarktin, joka halvaannutti hänen kehonsa vasemman puolen ja hän joutui pyörätuoliin. Koriseva kuntoutui sairaudestaan ja opiskeli personal traineriksi, jota tekee nykyään päätyönään."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Piia_Koriseva

Vierailija
3544/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panda kuulosti mun korvaan ihan ekana Esko Eerikäiseltä😄. Sitten Mikko Penttilältä, jota edelleen pidän mahdollisena. Toka laulu oli jotenkin Aku Hirviniemimäinen. Viimeisimmässä oli Jukka Poikaa äänessä, vaikka varmasti ei olekaan se. Antti Tuisku sopisi hyvin vihjeisiin, mutta ääntä en saa sopimaan häneen. Olisi kyllä huippua, jos olisikin Antti. Dennis Nylund voi myös olla panda. Itse en tunne tapausta tarpeeksi hyvin. Jonas Nordman ei kai mahdoton sekään. Eli täysi kysymysmerkki edelleen.

Corppina haluaisin kovasti nähdä Jasper Pääkkösen, johon vihjeet hyvin sopivat. Olisipa yllätys, jos laulaisi noin hienosti.

Jaajo on tuon asuntoautotempun tehnyt, mutta tokkopa hänen ääni tuohon riittäisi. Aika yllätys olisi, eikä ole kyllä Jaajolla lapsuutta missään kulisseissa ollut.

Kasmir on vissiin myös tehnyt jonkun tuon tapaisen stuntin, mutta olisin pettynyt, jos tämä häneksi paljastuisi. Mielummin joku yllättäjä, ei laulaja.

Nämä hahmot kiehtovat eniten.

Hattara on selvä Sara Parikka ollut alusta saakka.

Peto samoin Ali Jahangiri.

Pusu kuulostaa ihan Mmiisasilta.

Dinoa veikkasin Eva Wahlströmiksi

Supersankari on satavarma Martina Aitolehti.

Vihikoira kai sitten Esko Eerikäinen

Yksisarvinen on kyllä myös hämmentävä. Aluksi veikasin häntä Saimi Hoyeriksi, sitten Laura Voutilaiseksi ja nyt Jonna Ggeageaksi, mutta enpä tiedä. Kovasti Irinaltahan hän kuulostaa, mutta ei taida olla Irinalla siskoa.

Vaikeampia ovat kuin viimeksi.

Vierailija
3545/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko bilepanda olla Hamy Ramezan

Vierailija
3546/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuotantoyhtiö noi isoa nimeä mukaan oo saanu. Tää on varmaa naamansa kuluttanut Riku Nieminen. Ja vaikka olis Nordman en pitäis silti, miksei vois olla maikkarin ulkopuolinen tällänen Hamyn kaltainen yllätys

Vierailija
3547/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen Rita Niemi ja peränä aviomies.Hattara voisi olla vaikka Katarina Souri

Vierailija
3548/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo syntymästään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Bilepanda Tuisku on.

Koita nyt uskoa ettei ole 171 Tuisku ja bilepanda on pikkasen pitempi ku Tuisku. Se että hartialinjat ei ole raamikksst vaan tollaset ei tarkoita et on Tuisku. Ja miks se lähtis tähän. Aika vaikee uskoo

Kommentti oli minun ensimmäinen tähän ketjuun ja olen sitä mieltä, että Bilepanda on Tuisku. Tosin jos pandalla on kaksi tytärtä, niin sitten ei voi olla hän. Koita muistaa jatkossa kommenteissasi, ettei ensikertalainen voi tietää, mitä te täällä olette keskustelleet asiasta aiemmin. Kallistun sitten Dennis Nylundiin.

Jos olet ensikertalainen etkö tiedä mistä täällä puhutaan, sitä varten voi klikata aiempia sivuja. Ja mistä hän voisi tietää oletko ensikertalainen, mutta olen samaa mieltä tuollainen inttäminen on raskasta mutta sitä on jokaisella forumilla ja mamma palstalla

Mitä mun pitäisi sieltä aiemmilta sivuilta klikata? Kerro toki? Pointti oli siinä, että veikkasin täällä ekaa kertaa Bilepandan henkilöllisyyttä ja sain siitä syytökset, koska mun pitäisi kuulemma jo ymmärtää, ettei panda ole tämä kyseinen henkilö.:D

Vierailija
3549/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmäämitääntierä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt uskoa ettei ole 171 Tuisku ja bilepanda on pikkasen pitempi ku Tuisku. Se että hartialinjat ei ole raamikksst vaan tollaset ei tarkoita et on Tuisku. Ja miks se lähtis tähän. Aika vaikee uskoo

Kommentti oli minun ensimmäinen tähän ketjuun ja olen sitä mieltä, että Bilepanda on Tuisku. Tosin jos pandalla on kaksi tytärtä, niin sitten ei voi olla hän. Koita muistaa jatkossa kommenteissasi, ettei ensikertalainen voi tietää, mitä te täällä olette keskustelleet asiasta aiemmin. Kallistun sitten Dennis Nylundiin.

Yritän muistaa. Mutta mistä minä tiedän oletko ensikertalainen kun kaikki ovat vierailijoita, ota siitä selvää kuka ekaa kertaa kirjoittaa.

Kirjoitat siihen sävyyn ja intät.

Millä lailla hän inttää muka. Hän vain kertoi oman mielipiteensä ettei voi olla. Ja tosiaan sinun lisäkseksi aika moni veikkaa tuiskua pandaks, ja tääl kaikki on vierailijoita, mistään ei voi tietää kirjoititko ensimmäisen kerran. Ja täällä moni inttää hänen lisäkseen ettei Tuisku voi olla. Joten miksi pahoitat mielesi siitä. Kyllä sitä eri mieltä saa olla.

Sun kirjoitustyylistä näkee, että kirjoittelet täällä välillä yksinäsi. Mutta ei siinä mitään, jos se tuottaa sulle jotain nautintoa, niin siitä vaan.

En tajunnut yhtään🤭

Vierailija
3550/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ensikertalainen etkö tiedä mistä täällä puhutaan, sitä varten voi klikata aiempia sivuja. Ja mistä hän voisi tietää oletko ensikertalainen, mutta olen samaa mieltä tuollainen inttäminen on raskasta mutta sitä on jokaisella forumilla ja mamma palstalla

Mitä mun pitäisi sieltä aiemmilta sivuilta klikata? Kerro toki? Pointti oli siinä, että veikkasin täällä ekaa kertaa Bilepandan henkilöllisyyttä ja sain siitä syytökset, koska mun pitäisi kuulemma jo ymmärtää, ettei panda ole tämä kyseinen henkilö.:D

Ja haluan pyytää anteeksi sitä. Ja lähen täältä ketjusta, ja siirryn sosiaalisen median alustoille pohtimaan hahmoja. Suosittelisin samoin muille, siellä sentään ollaan yhden nimimerkin takana, ja siellä ei tuomita muiden arvailuja. Hauskoja masked singer hetkiä.

Vierailija
3551/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän muistaa. Mutta mistä minä tiedän oletko ensikertalainen kun kaikki ovat vierailijoita, ota siitä selvää kuka ekaa kertaa kirjoittaa.

Millä lailla hän inttää muka. Hän vain kertoi oman mielipiteensä ettei voi olla. Ja tosiaan sinun lisäkseksi aika moni veikkaa tuiskua pandaks, ja tääl kaikki on vierailijoita, mistään ei voi tietää kirjoititko ensimmäisen kerran. Ja täällä moni inttää hänen lisäkseen ettei Tuisku voi olla. Joten miksi pahoitat mielesi siitä. Kyllä sitä eri mieltä saa olla.

Sun kirjoitustyylistä näkee, että kirjoittelet täällä välillä yksinäsi. Mutta ei siinä mitään, jos se tuottaa sulle jotain nautintoa, niin siitä vaan.

En tajunnut yhtään🤭

Uskon sen hyvin.

Vierailija
3552/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja haluan pyytää anteeksi sitä. Ja lähen täältä ketjusta, ja siirryn sosiaalisen median alustoille pohtimaan hahmoja. Suosittelisin samoin muille, siellä sentään ollaan yhden nimimerkin takana, ja siellä ei tuomita muiden arvailuja. Hauskoja masked singer hetkiä.

Ei täällä kannata pyydellä anteeksi tai ottaa asioita henkilökohtaisesti. Se on kyllä totta, että esim. Masked singerin instassa kommentit ovat positiivisia ja kannustavia.

Vierailija
3553/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panda kuulosti mun korvaan ihan ekana Esko Eerikäiseltä😄. Sitten Mikko Penttilältä, jota edelleen pidän mahdollisena. Toka laulu oli jotenkin Aku Hirviniemimäinen. Viimeisimmässä oli Jukka Poikaa äänessä, vaikka varmasti ei olekaan se. Antti Tuisku sopisi hyvin vihjeisiin, mutta ääntä en saa sopimaan häneen. Olisi kyllä huippua, jos olisikin Antti. Dennis Nylund voi myös olla panda. Itse en tunne tapausta tarpeeksi hyvin. Jonas Nordman ei kai mahdoton sekään. Eli täysi kysymysmerkki edelleen.

Corppina haluaisin kovasti nähdä Jasper Pääkkösen, johon vihjeet hyvin sopivat. Olisipa yllätys, jos laulaisi noin hienosti.

Jaajo on tuon asuntoautotempun tehnyt, mutta tokkopa hänen ääni tuohon riittäisi. Aika yllätys olisi, eikä ole kyllä Jaajolla lapsuutta missään kulisseissa ollut.

Kasmir on vissiin myös tehnyt jonkun tuon tapaisen stuntin, mutta olisin pettynyt, jos tämä häneksi paljastuisi. Mielummin joku yllättäjä, ei laulaja.

Nämä hahmot kiehtovat eniten.

Hattara on selvä Sara Parikka ollut alusta saakka.

Peto samoin Ali Jahangiri.

Pusu kuulostaa ihan Mmiisasilta.

Dinoa veikkasin Eva Wahlströmiksi

Supersankari on satavarma Martina Aitolehti.

Vihikoira kai sitten Esko Eerikäinen

Yksisarvinen on kyllä myös hämmentävä. Aluksi veikasin häntä Saimi Hoyeriksi, sitten Laura Voutilaiseksi ja nyt Jonna Ggeageaksi, mutta enpä tiedä. Kovasti Irinaltahan hän kuulostaa, mutta ei taida olla Irinalla siskoa.

Vaikeampia ovat kuin viimeksi.

Hyvää pohdintaa ja hienoja veikkauksia. Olen aika lailla samaa mieltä kanssasi hahmojen henkilöllisyydestä. Eva on hyvä veikkaus Dinoksi ja hän se saattaa ollakin, mutta hieman pohdin edelleen myös Kaisa Liskiä. Entä Elina Gustafsson, onko poissuljettu vaihtoehto? Yksisarvinen on minusta Satu Silvo, Corppi ehkä Kasmir (toivon että on joku muu kuten Jasper Pääkkönen). Bilepanda Andre Wickström tai Dennis Nylund, mutta rahasta en uskaltaisi lyödä vetoa.:D

Vierailija
3554/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut yhtään🤭

Uskon sen hyvin.

Mää en kyl tajua mist syytät mua.

No mistä oletat, että sua syytetään? Soitetaanko Muumilaakson poliisi paikalle ja laitetaan samaan vankilaan Haisulin kanssa?

Vierailija
3555/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko hahmojen esittäjät tällä kertaa esittelyvideoissa itse? Tuotanto yritti huijata, että Pakkanen on ulkomaalainen, mutta mitä jos tällä kertaa hahmoista joku on oikeasti muualta? Korona ja raha varmaan esti sen, mutta kunhan vaan mietin, että mikä se suuri salaisuus on.

Vierailija
3556/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut yhtään🤭

Uskon sen hyvin.

Mää en kyl tajua mist syytät mua.

No mistä oletat, että sua syytetään? Soitetaanko Muumilaakson poliisi paikalle ja laitetaan samaan vankilaan Haisulin kanssa?

Ei tartte soittaa. Rauhoitus

Vierailija
3557/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko hahmojen esittäjät tällä kertaa esittelyvideoissa itse? Tuotanto yritti huijata, että Pakkanen on ulkomaalainen, mutta mitä jos tällä kertaa hahmoista joku on oikeasti muualta? Korona ja raha varmaan esti sen, mutta kunhan vaan mietin, että mikä se suuri salaisuus on.

Oon miettinyt tätä miks joku ulkomaalainen osallistui tähän. Johonkin suomalaiseen viihdeohjelman. Ja aika paljon rahaa saa lyödä tiskiin ja suostutella sekä taivutella

Vierailija
3558/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuotantoyhtiö noi isoa nimeä mukaan oo saanu. Tää on varmaa naamansa kuluttanut Riku Nieminen. Ja vaikka olis Nordman en pitäis silti, miksei vois olla maikkarin ulkopuolinen tällänen Hamyn kaltainen yllätys

isoa nimeä? munki piti ihan googlettaa kuka toi on, ohjaaja joka ohjannu huikeat 2 pitkää leffaa? 

Vierailija
3559/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

isoa nimeä? munki piti ihan googlettaa kuka toi on, ohjaaja joka ohjannu huikeat 2 pitkää leffaa? 

Jep. Ja toinen on ensilumi. Kannattaa kattoa

Vierailija
3560/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilepanda Arttu Wiskari

Vihikoira Esko Eerikäinen

Peto Jare Brandt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi