Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
3521/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banda puhui tyttäristä, eli tuskin on Tuisku tai Bile-Dani.

Dennis nylund. Tytär on ja toinen tulos ❤️

Vierailija
3522/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Marita Taavitsainen, tangokuningatar vuosimallia 1995. Samana vuonna Suomi voitti ensimmäistä kertaa lätkässä MM-kultaa. Aitolehti ja Taavitsainen avioituivat tahoillaan samana vuonna ja vuosi oli 2008. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen jakso paljasti kaiken. Koskien tuomareita. Kataja on ylivoimainen ykkönen, paras. Aidosti oma itsensä ja iloinen työstään. Kokander on valitettavasti täysin turha. Arvailee älyttömiä jaksosta toiseen. Veitola ja varsinkin Strandberg ovat ahdasmielisiä, ja jopa ras istisia. Pisteet laski pahasti. Strandbergin purkaus oli todella iso nolo huti.

Nytkö vasta huomasit. Kokander pitäisi poistaa kauden jälkeen. Alkaa jo ärsyttämään toi leuka lattiaan tippuu joka kerta. Lisäks corpin new York vedon jälkeen kokander sano et nyt mä ekan kerran kuuntelin tätä. Ja samaa mieltä miksi tälläinen ihminen on mukana tässä joka heittää täysi surkeita arvausksia. Jopa ilekin vittuili väärissä vastauksissa. Miksi hän tässä mukana ku ei kukaan tota halua kuulla ja kattoo ku toinen suu pyöreänä vieres. Ja Veitola Strandberg myös ulos. Kyllä ei kanava voi tätä tähän jättää. Tämä SYL mielenkiintoa kuunnella näitä toffe Jennin juttuja. Janne ja Ile on sympksiä

Vierailija
3524/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Bilepanda Tuisku on.

Koita nyt uskoa ettei ole 171 Tuisku ja bilepanda on pikkasen pitempi ku Tuisku. Se että hartialinjat ei ole raamikksst vaan tollaset ei tarkoita et on Tuisku. Ja miks se lähtis tähän. Aika vaikee uskoo

Kommentti oli minun ensimmäinen tähän ketjuun ja olen sitä mieltä, että Bilepanda on Tuisku. Tosin jos pandalla on kaksi tytärtä, niin sitten ei voi olla hän. Koita muistaa jatkossa kommenteissasi, ettei ensikertalainen voi tietää, mitä te täällä olette keskustelleet asiasta aiemmin. Kallistun sitten Dennis Nylundiin.

Vierailija
3525/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudson Jukalla on 2 tytärtä

Vierailija
3526/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli masked singer Suomi finaali 20.11. ja voi harmi eikö panda pääse finaaliin miten kevään suurin salaisuus toteutettiin. Mä niin toivoin rt se olis päässy pitkälle

Mistä päättelet, ettei panda olisi päässyt finaaliin?

Käy aikaisempia sivuja lukemassa en jaksa samoja kirjoittaa

Ei niistä kirjoituksista selviä yhtään mitään.

Maskin takana 11/12 lukee miten tarkasti varjelluin salaisuus toteutettiin. Tai jotain sinne päin. Joka viittaa panda jonka henkilöllisyyttä kukaan ei tunnu tietävän

No eihän tuo liity välttämättä mitenkään Pandaan. Ei se kuulosta miltään tarkasti varjellulta salaisuudelta. Sitäpaitsi täällä osa porukasta tietää melko varmasti Pandan henkilöllisyyden.

Tuskin tietää kun täällä heitellään eri nimiä koko aika. Päättelee niistä jotain

Olen melko varma Pandan henkilöllisyydestä, mutta kun vastaus ei kelpaa. Sama juttu mm. Hedbergin ja Lemppilammen suhteen. Osa kommentoijista ei millään suostunut uskomaan, että he olivat kyseessä.

Et ole. Sinä et tiedä mistään mitään.

Tätä samaa kommenttia kuulin jatkuvasti, kun sanoin että Leijona on Sami Hedberg, eikä Sinuhe. Lopussa sitten nähdään, että kuka oli oikeassa mm. Bilepandan tai Corpin henkilöllisyyden suhteen. Minusta Bilepanda on selvempi tapaus, mutta Corpin ja Yksisarvisen henkilöllisyydet on mulle mysteeri. Joku toinen taas tunnistaa heidät varmasti.

Jos nyt vaan kertoisit ketä olet veikannut pandaksi. Olen tässä venannut. Corppi on mun mielestä Kasmir. Eikä noiden muiden mielipiteistä kannata välittää, tärkeintä et itte tietää

En ole käynyt täällä muutamaan päivään, mutta huomasin, että olet kauheasti inttänyt vastaustani. Uskon Bilepandan olevan Dennis Nylund.

Vierailija
3527/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi Duudsonia samalla kaudella on liikaa.🤔 Aika monella julkkiksella on kaksi tytärtä, kuten esim. Aku Hirviniemellä. Häneen saattaisi liittyä Uppo-Nalle vihje, jos oikein muistan jonkun haastattelun.

Vierailija
3528/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo Yksisarvisen vihjeet?

-Vuosi 1993 & Johonkin kisaan osallistuminen?

”Kyrön ura lähti nousukiitoon, kun hän sijoittui toiseksi 15-vuotiaana Seinäjoen Tangomarkkinoilla vuonna 1993.

-”Pikkupelimanni” loimi, eli ei välttämättä voitto. Vai viitataanko Kaustiseen jossa nuo pelimanniravit kisataan?

-Siinä syyspätkässä lehtien mukana lentää mm kissa ja koira kun hidastaa videota…

-tättähäärä lempinimi?

-burrata juusto ja viini?

-siivoaminen?

-jonkinlainen esiintyjä, saa voimaa yleisöstä?

-Martinan kuva > Martina esitti vuonna 2005 ”erittäin hyvä” biisin yhdessä Fingeroosin kanssa ja Kyrö taas saman biisin ”tähdet tähdet” ohjelmassa 2019.

Veikkaan Heidi Kyröä! :)

Mun mielestä ei ole Heidi Kyrön ääni. Toisaalta ikä on saattanut muuttaa hänen ääntänsä. Minusta Yksisarvisen ääni täsmää Riitta ”Ti-ti Nalle” Korpelaan, mutta miksi hän olisi lähtenyt tähän ohjelmaan. Harva myöskään tietää hänen elämästään yhtään mitään, joten tuskin on hän. Vaikeampia hahmoja tällä kaudella kuin edellisillä.

Vierailija
3529/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kolme tyttöä ja yksi poika, miksi olisi jättänyt osan mainitsematta? Yksi tyttö taisi syntyä kuvausten jälkeen, mutta silti.

Vierailija
3530/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt uskoa ettei ole 171 Tuisku ja bilepanda on pikkasen pitempi ku Tuisku. Se että hartialinjat ei ole raamikksst vaan tollaset ei tarkoita et on Tuisku. Ja miks se lähtis tähän. Aika vaikee uskoo

Kommentti oli minun ensimmäinen tähän ketjuun ja olen sitä mieltä, että Bilepanda on Tuisku. Tosin jos pandalla on kaksi tytärtä, niin sitten ei voi olla hän. Koita muistaa jatkossa kommenteissasi, ettei ensikertalainen voi tietää, mitä te täällä olette keskustelleet asiasta aiemmin. Kallistun sitten Dennis Nylundiin.

Yritän muistaa. Mutta mistä minä tiedän oletko ensikertalainen kun kaikki ovat vierailijoita, ota siitä selvää kuka ekaa kertaa kirjoittaa.

Vierailija
3531/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä mainitaan että bilepandalla olisi 2 tytärtä?

Vierailija
3532/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin panda on puhunut tyttäristä. Ja Aku Hirviniemi ei ole panda. Olen kerran nähnyt Hirviniemen notkeuden eikä saanut taivutettua jalkaa kun melkein meni rikki koko polvi

Vierailija
3533/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä mainitaan että bilepandalla olisi 2 tytärtä?

Ei ainakaan ensimmäisessä eikä toisessa tai kolmannessa. Haluaisin myös kuulla onko joku tälläinen mennyt ohi.

Vierailija
3534/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilepanda vihjeet

Täältä hän tulee tai ainakin melkein. Me pandat olemme hitaita liikkumaan. Tykkään loikoilla vuoteessani kyljellänni sekä mahallani. Eikä mikään häiriö saa minua hereille. Paitsi jos kyseessä on kunnon bileet olen satalasissa mukana. Bilepanda tuntevat tietävät että kun tämä tanssikone lähtee liikkeelle silloin konfetti pauhaa. Oletteko valmiit ottamaan vastaan ylisöpö rakkautta sillä tässä tulee bilepanda.

Elämä ei ole niin mustavalkoista miltä se näyttää. Minä en ole mustavalkoinen. Toisinaan saavun pyykkitupaan, voiko olla raskaampaa kun sukkapykki, ei se mitään rikospaikka tutkintaa ole. Tykkään maalata.

Bilepanda ei tekisi kenellekään mitään pahaa, olenhan syönyt bambua koilisimmalla saarella. Minulla on ollut pienenä upponalle mukana, olen köyttänyt sen aina jää laukkuun opetellen sitomaan eri solmuja. Olen myös esiintynyt ja saanut ihmisiä aina kyyneliin saakka.

Hellyttely nimi sirpa

Vihje silmä ohje.

Laulu romania, korea, Kreikka.

Vierailija
3535/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän muistaa. Mutta mistä minä tiedän oletko ensikertalainen kun kaikki ovat vierailijoita, ota siitä selvää kuka ekaa kertaa kirjoittaa.

Kirjoitat siihen sävyyn ja intät.

Vierailija
3536/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi yksi kommentoija toivoo, että hän saa kaksi tytärtä Bilepandan (kuka lie) kanssa.:D

Vierailija
3537/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En intä. Kerron vain ettei voi olla. En ymmärrä miks siitä mielensä pitää pahoittaa, on munkin arvauksia ammuttu alas. Enkä oo pahoittanut mieltä

Vierailija
3538/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla hän inttää muka. Hän vain kertoi oman mielipiteensä ettei voi olla. Ja tosiaan sinun lisäkseksi aika moni veikkaa tuiskua pandaks, ja tääl kaikki on vierailijoita, mistään ei voi tietää kirjoititko ensimmäisen kerran. Ja täällä moni inttää hänen lisäkseen ettei Tuisku voi olla. Joten miksi pahoitat mielesi siitä. Kyllä sitä eri mieltä saa olla.

Vierailija
3539/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ensikertalainen etkö tiedä mistä täällä puhutaan, sitä varten voi klikata aiempia sivuja. Ja mistä hän voisi tietää oletko ensikertalainen, mutta olen samaa mieltä tuollainen inttäminen on raskasta mutta sitä on jokaisella forumilla ja mamma palstalla

Vierailija
3540/7590 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko nyt jumalauta lopettaa tuon jankkaamisen ja inttämisen, kiitos. Eihän tätä hullukaan jaksa lukea. Keskitytään nyt vaan arvailemaan noita henkilöllisyyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän