Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...
Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"
Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.
Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selailen kesällä veljen Tinderiä nähdäkseni naisten profiileja ja kyllä siellä aika harvalla oli tuo pituustoive. Miehistä sen sijaan moni ilmoittaa profiilissaan pituutensa, yllättävän iso osa ihan ensimmäisenä.
En kiellä, etteikö moni nainen viehättyisi pitkistä miehistä, mutta sen tärkeys on melko liioiteltua. Taitaa olla taas yksi niistä monista asioista mitä miehet pitävät toisissaan ihanteena ja siksi automaattisesti olettavat sen olevan naisille myös se kaikista tärkein asia.
Niinpä. En tunne yhtään naista jolle miehen pituus olisi tärkeä asia. Samaten miehen kaljuuntuminen ei haittaa toisin kuin miehet itse luulevat.
Jep. Nelikymppinen mies saa näyttää nelikymppiseltä.
Miehille nainen on esine. Tämäkin ketju on todiste siitä. Ei etsitä oarihdetta, ihanaa ihmistä vaam esinettä, joka on seksuaaliset tarpeet täyttävä.
Silloin naisenkin pitää etsiä vain esinettä. Iso krpä, hyvä panemaan, nuori, hyvöt tulot. Komea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miehen pituudella väliä, mutta onhan pituus ja paino ihan erilaisia asioita, kun mietitään kumppaninvalinnan kriteerejä. Mies ei voi enää kasvaa pituutta, mutta nainen voi laihtua.
Se nyt on aivan yhdentekevä asia. Ei parisuhteessa ole mitään väliä reiluudella tai oikeudenmukaisuudella, vaan jokaisella, myös naisilla, on oikeus vapaasti valita just mieleinen puoliso. Joten anna olla.
Ja kukaan ei pakota ketään miestäkään ottamaan epämieluisia naista. Jos nainen on pinnallinen kriteereineen, pysy kaukana.
Kyllähän toiveita ja preferenssejä saa olla. Ei kenenkään tarvitse olla sellaisen kanssa, joka ei viehätä. Eri asia on sitten se, missä tai miten nämä toiveensa tuo esille.
Pullukoissa naisissa ei ole mitään vikaa, vaikka joku toivoo itselleen hoikkaa naista! Samoin lyhyissä miehissä ei ole mitään vikaa, vaikka joku toivoo itselleen pitkää miestä!
Minulla on ollut pitkiä yli 190cm miehiä ja lyhyitä alle 170cm miehiä. Vanha hokema, luonne ratkaisee, pitää paikkansa. Mutta jos on ihan pakko valita, ottaisin suurin piirtein itseni pituisen miehen, noin 177cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selailen kesällä veljen Tinderiä nähdäkseni naisten profiileja ja kyllä siellä aika harvalla oli tuo pituustoive. Miehistä sen sijaan moni ilmoittaa profiilissaan pituutensa, yllättävän iso osa ihan ensimmäisenä.
En kiellä, etteikö moni nainen viehättyisi pitkistä miehistä, mutta sen tärkeys on melko liioiteltua. Taitaa olla taas yksi niistä monista asioista mitä miehet pitävät toisissaan ihanteena ja siksi automaattisesti olettavat sen olevan naisille myös se kaikista tärkein asia.
Niinpä. En tunne yhtään naista jolle miehen pituus olisi tärkeä asia. Samaten miehen kaljuuntuminen ei haittaa toisin kuin miehet itse luulevat.
Noita miesten deitti- ilmpituksia katsoo, niin kaikki edellyttävätnaisen olevan nuorempi. Yhtään ilmoitusta ei tullut vastaan, jossa mies omisi etsinyt vanhempaa seuraa.
Miksi naisten pitäisi olla vanhemman kanssa, jos mies ei itse suostu siihen? Ai, niin, kun miehet saa vaatia.
Naiset itse kiinnostuvat huomattavasti useammin vanhemmista miehistä kuin päinvastoin. Ei tosin keistä tahansa käppänöistä vaan sellaisista, joilla on rahaa ja sosiaalista statusta.
Ei kannattaisi unohtaa sitäkään, että nainen on hedelmällinen selvästi lyhyemmän aikaa kuin mies. Tällä asialla on "hieman" merkitystä jos etsii lisääntymiskumppania...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita miesten deitti- ilmpituksia katsoo, niin kaikki edellyttävätnaisen olevan nuorempi. Yhtään ilmoitusta ei tullut vastaan, jossa mies omisi etsinyt vanhempaa seuraa.
Miksi naisten pitäisi olla vanhemman kanssa, jos mies ei itse suostu siihen? Ai, niin, kun miehet saa vaatia.
Naiset itse kiinnostuvat huomattavasti useammin vanhemmista miehistä kuin päinvastoin. Ei tosin keistä tahansa käppänöistä vaan sellaisista, joilla on rahaa ja sosiaalista statusta.
Ei kannattaisi unohtaa sitäkään, että nainen on hedelmällinen selvästi lyhyemmän aikaa kuin mies. Tällä asialla on "hieman" merkitystä jos etsii lisääntymiskumppania...
Ei ne naiset vanhasta miehestä kiinnostu vaan sen rahoista. Joten se että joku golddigger kiinnostuu Bernie Eccelstonen rahoista, ei tarkoita sitä että vanhalla taviskäppänällä olisi mitään tsäänssejä nuoreen naiseen muualla kuin kehitysmaassa. Eikä nekään naiset siitä käppänästä sinänsä kiinnostu vaan parannuksesta elintasoon.
Niinpä. Itse en peruskomeana huolisi lihavaa naista. Pitää olla hoikka tai normaalipainoinen, sekä kiinnostunut itsestään, ulkonäöstään (ikätasollaan) ja painostaan huolehtimisesta. Niin teen itsekin. Pituusvaatimuskin naisille on, sillä ei mielellään alle 165cm pitkää naista koska olen itsekin 185cm.
Ihan sama minulle mitä mieltä tästä ollaan koska näin asia vaan on ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä että olet lyhyt.
olen 185cm
ap
Pätkä olet. Oikea miehen pituus alkaa kakkosella.
t. m178
Minulle sopii että mies haluaa hoikan missitasoisen naisen joka maksaa kaikesta puolet ja tekee kaikki kotityöt yksin ja hoitaa lapset yksin. Mutta sitä en ymmärrä kun tällaiset vaatimukset esittävä mies sitten itkee täällä palstalla kuinka on naisten vika ettei saa naisystävää kun naiset on niin nirsoja kun miehen kalju/lihavuus/työttömyys/lyhyys/milloin mikäkin estää häntäkin samasta naista. Ja siksi hän on onneton ja se on naisten vika. Ja koska muunlaiset naiset eivät sytytä häntä niin hän ei voi madaltaa omaa rimaa siinä että yrittäisi vähemmän kauniita naisia.
Naisilla voi olla epärealistisiakin toiveita ja vaatimuksia miesystävälle. Mutta erona vastaaviin miehiin nämä naiset joko löytävät mieleisensä miehen tai elävät onnellisesti sinkkuna. Eivät syytä miehiä siitä että ovat sinkkuja ja katkeroidu vaan toteavat että elävät sinkkunakin ihan hyvää elämää. Eli he eivät syytä muita omista valinnoista. Ja he kykenevät olemaan onnellisia ilman että joku muu tekisi heidät onnellisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itse en peruskomeana huolisi lihavaa naista. Pitää olla hoikka tai normaalipainoinen, sekä kiinnostunut itsestään, ulkonäöstään (ikätasollaan) ja painostaan huolehtimisesta. Niin teen itsekin. Pituusvaatimuskin naisille on, sillä ei mielellään alle 165cm pitkää naista koska olen itsekin 185cm.
Ihan sama minulle mitä mieltä tästä ollaan koska näin asia vaan on ja tulee olemaan.
Peruskomea???? Eli et minkään näköinen. Tutkimusten mukaan miehet yliarvioivat oman ulkonäkönsä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kiinnostu huomattavan vanhoista miehistä. Ihan tilastot jo sen kertovat. Suurten ikäerojen parisuhteet ovat heteroliitoissa todella harvinaisia,vain 0.1 %suhteista. Te miehet vasn kuvittelette niin. Ihan biologiaa on se, että naisia ei kiinnosta paljon vamhempi mies. Luonto on myös varmustanut sen, kun 40- vuotiaana miehiin tuleevanhan ukon haju,kun hormonitoiminta alkaa muuttumaan, että edes pimeässä nainen ei pariudu vamhan käppänän kanssa.
Miksi Suomalaiset miehet on niin lihavia? 71% on ylipainoisia. Miehet valttaa naisten ylipainosta, kun itse ovat läskejä. Luuletteko, että naiset haluaa läskin miehen? Kuvitteletteko, että normaalioainoinen tai hoikka nainen halyaa läskin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sulle sitä velkaa, että pitäisi sinua viehättävänä.
Jos miehet saavat vaatia ulkonäön suhteen asioita, saavat naisetkin, ja asian pitäisi olla sillä selvä.
No ei tässä selvästikään samoilla säännöillä mennä kun lihavat naiset valittavat Hesarissa, miten yhteiskunnassa on vikaa kun he eivät kelpaa miehille. Vastaavasta uliseva mies onkin sitten íncel.
Pullukkamiehet valittaa, miten he eivät halua pullukkanaista!?! Kebabin mussutuksen ja kaljan juonnin sijaan kannattaisi teidän miestrn mennä lenkille tai punttisalille, tekisi psyykelle hyvää. Myös hugirniasn kannattaisi kiinnittää huomiota ja vährmmän juoda viinaa, niin olisi paremmat mahkut naismarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet saavat vaatia ulkonäön suhteen asioita, saavat naisetkin, ja asian pitäisi olla sillä selvä.
No ei tässä selvästikään samoilla säännöillä mennä kun lihavat naiset valittavat Hesarissa, miten yhteiskunnassa on vikaa kun he eivät kelpaa miehille. Vastaavasta uliseva mies onkin sitten íncel.
Naiset? Ei ole ollut kuin yksi juttu. Lisäksi nainen kertoi, että ei pääse treffeille. Kyseisessä jutussa ei ketään miestä haukuttu i n c e l i k si, ei missään kohtaa. Täällä haukutaan, mutta myös te miehet haukutte naisia , ihan yleisesti , ilman, että liittyy mihinkään, että äläpä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y k s i, yksi lihava nainen valitti. Itse en koskaan valittanut edes tällä palstalla, koska tottakai ymmärsin, ettei lihavalle ole yhtä paljon kiinnostuneita kuin hoikalle tai normaalipainoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni8n, teidän palstamiesten mukaan OIKEAT säännöt ovat: jokaiselka miehellä on oikeus esineeseen, eli max 25- vuotiaaseen hoikkaan ja kauniiseen neitsyt- missifibalistiin, ihan kellä miehellä vaan ja kukaan nainen ei sa esityää miehelle, kenellekkään miehelle mitään toiveita tai vaatimuksia, sillä nainen ei saa olla kranttu. Sen sijaan mies saa olla, koska on mies.
Kyllä sinä voit toivoa, ap, mutta pointti on, että vaikka toivoisit mitä, tuskin saat kun luonteesi on este.