Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...
Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"
Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.
Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.
Kommentit (391)
Naiset, jotka sanovat, että pituudella ei ole väliä valehtelevat tai eivät ymmärrä todellisuutta. 60 minutes teki joskus jakson, jossa koitettiin selvittää mitä miehen tulee tehdä kompensoidakseen pituuden. Käytännössä mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se riemu sitten repeää ? Miksipä tuolla pariutumismarkkinoilla ei saisi sanoa mitä hakee ja listata niitä ominaisuuksia joita ei toisessa halua lyhyt / pitkä, läski / laiha, tumma/ vaalea. Nopeuttaa sopivampien löytymistä jos siihen sekään auttaa....
Koska mies saa hoikan naisen todennäköisemmin jos ei sitä sano kuin jos sanoisi. Mutta luonnollisesti sitä ei tarvitse sanoa ääneen.
En voisi oikeasti sitoutua tai rakastua mieheen, jonka toive ja vaatimus naiselle on se, että.nainen on hoikka. Tosipaikan tullen tuommoisella miehellä ei tee mitään. Voisin alkaa suhteeseen, mutta ottaisin vain hyödyn, mitä Vvoisin saada miehestä. Pinnallista? Ei yhtään sen pinnallisempaa, kuin hoikka naisen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Kierrä kaukaa nuo. Harva laatunainen asettaa jotain eksakteja pituus- ja painokriteereitä. Kyllä ne ykköskorin naiset näkevät asian hieman laajemmin.
Nainen on aina miestä tasokkaampi.
Taso se on vaakatasokin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka sanovat, että pituudella ei ole väliä valehtelevat tai eivät ymmärrä todellisuutta. 60 minutes teki joskus jakson, jossa koitettiin selvittää mitä miehen tulee tehdä kompensoidakseen pituuden. Käytännössä mikään ei riitä.
Entä sitten? Kysehän on biologiasta, you know, eikä biologiaa vastaan voi taistella. Ihan kuten te miehet himoitsette hoikkia, nuoria ja kauniita naisia.
Ehkä miehet täällä eivät etsikkään rakkautta vaan enemmänkin jtn muuta. Esittely vaimoa tai tyttöystävää ainakin juttujen perusteella. Koska silloinhan ulkonäkö merkkaa eniten. Se että selkeesti ei ollenkaan merkkaa tuleeko toimeen, samanlaiset jutut yms. Sit vielä ihmetellään kun naisille ei kelpaa. No ei koska naiset ei halua pinnallisia miehiä joita kiinnostaa vaan pinnalliset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me naisetkaan kysytä miehen painoa, myös miehiä on ylipainoisia.
Itse haluaisin tietää miehen pituuden, koska olen 170 cm enkä haluaisi olla miestä pidempi, en halua tuntea itseäni isoksi.
Ja miehet haluavat hoikan naisen, eivät sitä vain ääneen sano.
Miehillä naisen paino (tai tarkemmin vyötärö) on hyvin tärkeä.
No harvassa on se mies, joka ei sitä ääneen sano.
Luepa joskus vaihteeksi miesten treffi-ilmoituksia, niin huomaat että varmasti sanotaan ääneen ja monet eivät juuri muuta sanokaan, kuin että halutaan nuori ja hoikka nainen.
Taas on ùlia ilahdutettu 13 sivulla paskaa.
Toivokaa ja vaatikaa vaikka kuu taivaalta ihan vapaasti.
Osaavat täyspäiset kiertää teidät kaukaa. Kaikki voittavat
Kyllä miehetkin tosiaan vaativat sellaisia ominaisuuksia, joihin ei voi nainen itse vaikuttaa. Kuten jalan koon pitäisi olla alle 40, pienet kädet, sirous, kapeat hartia, pitkät jalat jne. Kyllä mulle ollaan tultu sanomaan vahvoista ranteista, siis yhtä paksuista kuin tällä hennolla miehellä oli ja isoista jaloista (koko 41). Joidenkin mielestä olen pitkäkin, liiankin pitkä (170 cm). Olen kyllästynyt nettideittailuun, sitä olen ollut jo useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tietää miehen pituuden, koska olen 170 cm enkä haluaisi olla miestä pidempi, en halua tuntea itseäni isoksi.
Ja miehet haluavat hoikan naisen, eivät sitä vain ääneen sano.
Miehillä naisen paino (tai tarkemmin vyötärö) on hyvin tärkeä.
No harvassa on se mies, joka ei sitä ääneen sano.
Luepa joskus vaihteeksi miesten treffi-ilmoituksia, niin huomaat että varmasti sanotaan ääneen ja monet eivät juuri muuta sanokaan, kuin että halutaan nuori ja hoikka nainen.
Unohdit kauniin 😀
Vierailija kirjoitti:
Missä se riemu sitten repeää ? Miksipä tuolla pariutumismarkkinoilla ei saisi sanoa mitä hakee ja listata niitä ominaisuuksia joita ei toisessa halua lyhyt / pitkä, läski / laiha, tumma/ vaalea. Nopeuttaa sopivampien löytymistä jos siihen sekään auttaa....
Millä lailla se nopeuttaa? Oletetaan, että tätä toivetta ei kirjoita profiiliin, mutta muuten kertoo, mitä etsii ja millainen henkilö on, ja ilmoituksesta kiinnostuu kolme toiveiden mukaista laihaa ja viisi toiveiden mukaista ylipainoista. Millä lailla se nopeuttaa niiden laihojen löytymistä, jos kirjoittaa laihuustoiveen profiiliin? Viiden lihavan poistuminen kuvioista ei tuo lisää laihajoja tilalle - jos he eivät kiinnostuisi muutenkaan ilmoituksesta, ei laihuustoiveen mainitseminen saa heidän kiinnostustaan heräämään. Tällainen vaikutus voi tulla vain silloin, jos etsii jotain marginaalista ja erikoista, jolle ei normaalisti ole kysyntää. Mutta ne hoikat tietävät jo, ettei heidän painossaan ole mitään vikaa, ja he tietävät, että suurimmalle osalle se puoli on joko toivotunlainen ominaisuus tai ainakin ihan hyvä juttu. Vain harvalle kumppanin normaalipaino on ongelma.
Toki laihuustoiveella saa ne turhat yhteydenotot lihavilta karsittua, mutta samalla saattaa olla, että osa laihoista miettii asiaa uudestaan eikä sitten syystä tai toisesta kiinnostukaan. Joten siinä mielessä voi olla fiksumpaa jättää asia mainitsematta ja itse sitten vain karsia ehdokaista ne, joista näkee kuvista, että ovat ylipainoisia.
Saahan sen toki silti kirjoittaa profiiliin, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs pitkä nainen voi sille, että useimmat miehet eivät halua hänen kanssaan seurustella?
Ihan sama tilanne, vaan toisin päin.
Miehet etsii esittelyesinettå ja kaikkein nostattajaa, ei mitään ihmistä tai kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Kysehän on biologiasta, you know, eikä biologiaa vastaan voi taistella. Ihan kuten te miehet himoitsette hoikkia, nuoria ja kauniita naisia.
Yritätkö sanoa, että naisten valehtelu on biologiaa vai onko sinulla vaikeuksia luetunymmärtämisen kanssa? En kommentoinut mitenkään naisten oikeutta valita mieleistä kumppania, johon heillä on täysi oikeus. Kommentoin ainoastaan valetta, että pituudella ei ole väliä. Se on todistetusti yksi merkittävimpiä tekijöitä, kuten videosta tulee ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän miehen koko vaikuta sinun kokoosi mitenkään? Tuo on kuin kävisi geriatrisen osaston kuntosalilla, jotta voisi tuntea itsensä vahvaksi :D
Useimmat miehet haluavat itseään lyhyemmän ja hoikemman naisen, juuri siksi että näyttäisivät isommalta.
Tuo geriatria-esimerkkisi on ihan tuulesta temmattu, totuus on että miehet haluavat pienempää ja naiset isompaa. Ei se ole yhtään sen reilumpaa miehiltä. -eri
"Kuka tahansa voi olla hoikka", joopa joo. Vartalotyyppiä ei kuitenkaan voi valita, ja suurin osa miehistä haluaa sen tiimalasin tai päärynän. Pyöreämahainen nainen ei välttämättä kelpaa, vaikka olisi normaalipainoinenkin.
Samoin tuossa yllä todettu, että jalan ja ranteiden koko vaikuttaa, ja niille ei voi yhtään mitään.
Lisäksi pitää tietysti olla symmetriset ja kauniit kasvot, mieluiten alle 30-vuotias, ei ryppyjä, jne. jne.
Ei se miesten vaatimuslista niin kauhean reilu ole, vaikka ehkä painoa voi pudottaakin.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs pitkä nainen voi sille, että useimmat miehet eivät halua hänen kanssaan seurustella?
Ei ole yhtään sama tilanne. Pelkästään jo sen takia, että pitkät naiset on pienempi ryhmä kuin lyhyet miehet. Lisäksi heidän ongelma ei edes ole, että mies ei kelpuuta pidempää naista, vaan että nainen haluaa aina itseään pidemmän miehen. Jos nainen saattuu olemaan pitkä ja hän haluaa itseään pidemmän miehen, niin hän on rajannut valintansa vain kaikkein halutuimpaan ryhmään, josta kaikki naiset haluavat valkata puolisonsa.
1. Hae seuraa erityisen lyhyistä naisista.
2. Hyväksy ettet ole miesten joukossa kuuminta hottia.
3. Älä ruikuta vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mies, ja olen kyllä useinkin ihan suoraan sanonut, että edellytän naiselta tiettyä ulkonäköä jotta voisin edes kuvitella seurustelusuhdetta hänen kanssaan.
En muista tilannetta, jossa joku olisi minulle sanonut että minulla ei saisi olla tällaisia odotuksia.
Todellisuudessa meillä kaikilla on tietty ulkonäköraja, jonka alittavia kumppaneita emme hyväksy. Jotkut tämän asian myöntävät, jotkut eivät.
Niin, on minullekin naisena vaikka kuinka monta kertaa miehet sanoneet, että en ole heidän makuunsa ja on jopa jotkut suoraan sanoneet, että "sori, en tykkää pullukoista". Eihän se kivalta tunnu, mutta minkäs teet? En voi siinä hetkessä muuttua hoikaksi.
Toisaalta arvostankin enemmän sitä suoraan sanomista, kuin että mies suostuu tapailemaan minua ja sitten vasta myöhemmin, kun olen itse jo umpirakastunut hän töksäyttää, ettei tykkää kun oon pullea. SE VASTA PAHALTA TUNTUU. Miksi sitten alunperinkään suostui tapailemaan minua, jos en viehätä häntä ollenkaan? Minusta miehillä saa olla omat vaatimuksensa ihan vapaasti, kunhan ovat niiden kanssa rehellisiä. Asioita ei tarvitse sanoa pahasti. Ei minullekaan ole sanottu. Kieltäytymisenkin voi tehdä kohteliaasti ja empaattisesti.
Ja enhän itsekään ihan jokaisesta miehestä kiinnostu. Eikä muakaan voida vaatia huolimaan ihan kuka tahansa vaikka olenkin ylipainoinen. Ei siitä tule hyvä suhde, jos on vaan huolinut toisen, eikä tunne minkäänlaista vetoa häneen. Minulla ei ole mitenkään ihmeelliset vaatimukset, en vaadi miestä olemaan pitkä eikä tartte olla hoikka ja treenattu, mutta näissäkin on rajansa. Jos esimerkiksi mies on selvästi mua lyhyempi niin hänellä on sitten jo oltava jokin syndrooma, koska olen itsekin todella lyhyt. Ja jos mies on ihan hirvittävän lihava, ei hän elä aktiivista elämää kuten minä. Koska minä kyllä liikun ja touhuan paljon, vaikka olenkin ylipainoinen. Ylipaino ei tarkoita automaattisesti huonoa kuntoa, ellei puhuta sairaalloisesta ylipainosta.
Se mua aina häiritsee näissä keskusteluissa, että jos naisella on vähänkin ylipainoa, hän ei ikään kuin "saisi vaatia mieheltä yhtään mitään". Samanaikaisesti lihavat ja rumat miehet saa vaatia jotain alati kestohymyilevää satujen prinsessaa, joka kokkailee miehelle herkkuruokia, mutta on itse silti hentoinen nuori kaunotar joka viihtyy vain kotona miestään palvoten ja kauneudenhoitoonsa keskittyen. Samalla ei kuitenkaan saa elää miehen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään sama tilanne. Pelkästään jo sen takia, että pitkät naiset on pienempi ryhmä kuin lyhyet miehet. Lisäksi heidän ongelma ei edes ole, että mies ei kelpuuta pidempää naista, vaan että nainen haluaa aina itseään pidemmän miehen. Jos nainen saattuu olemaan pitkä ja hän haluaa itseään pidemmän miehen, niin hän on rajannut valintansa vain kaikkein halutuimpaan ryhmään, josta kaikki naiset haluavat valkata puolisonsa.
On aivan sama asia. Pituus, johon ei voi vaikuttaa, kuten tässä ketjussa nyt on monta kertaa jo jankutettu.
Mitä pahaa siinä on, jos pitkä nainen haluaa etsiä "halutuinta" ryhmää?
Seurustelisitko itse itseäsi pidemmän naisen kanssa? Jos et, niin älä viitsi olla tekopyhä.
Tätä juuri sanoin, miehet keskimäärin haluavat hoikan naisen kuin nainen pitkän miehen. Mutta miehen ei kannata sitä sanoa ääneen, sillä se karkoittaa myös hoikan naiset. Ja kun miehillä keskimäärin on hänestä kiinnostuneita naisia vähemmän kuin naisella hänestä kiinnostuneita miehiä, niin kukaan järkevä mies ei lähde karsimaan kiinnostuneiden naisten määrää asettamalla painorajoja.