Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...
Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"
Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.
Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.
Kommentit (391)
Joo. On yleistä Tinderissä, että naisilla on pituusraja miehelle. Itse 180 senttisenäkin olen vähän tynkä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä että olet lyhyt.
olen 185cm
ap
Toisaalta paino vaihtelee elämän mittaan, pituus vähemmän. Varsinkin jos on tarkoitus vaikka perhettä perustaa ja lapsia saada. Mies voi olla varma, että jos nainen tykkää hänestä alussa, asia ei tule muuttumaan muuttuvan pituuden vuoksi. Mutta jos miehellä on naiselle painokriteeri, nainen joutuu stressaamaan painonsa lisäksi sitä, tykkääkö mies enää.
Naisen on helpompi olla hoikka kuin miehen pitkä nih. Hihi.
Kierrä kaukaa nuo. Harva laatunainen asettaa jotain eksakteja pituus- ja painokriteereitä. Kyllä ne ykköskorin naiset näkevät asian hieman laajemmin.
Koska naisten ego ei kestä, jos miehel onkin kriteerejä naiselle. :) M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä että olet lyhyt.
olen 185cm
ap
😀😄😂
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Kierrä kaukaa nuo. Harva laatunainen asettaa jotain eksakteja pituus- ja painokriteereitä. Kyllä ne ykköskorin naiset näkevät asian hieman laajemmin.
Nainen on aina miestä tasokkaampi.
Saa sitä toivoa mitä haluaa. Tuskin itsekään haluat 2-metristä naista kumppaniksesi? Eli haluat, että nainen on lyhyt tai normaalipituinen. Ja jos vaadit hoikkuutta kumppanilta, niin kai myös itse olet hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä että olet lyhyt.
olen 185cm
ap
Hyvä vitsi. Jos olisit niin et itkisi täällä vaan eläisit elämääsi naisesi kanssa etkä katsoisikaan tähän palstaan päin.
Miten niin ilman kritiikkiä? Jo pelkkä aloituskin oli sitä.
Toivo sinäkin pitkää naista. Tuskin tulee kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Nainen on aina miestä tasokkaampi.
Kommentista huokuu vahva elämäm_koulu fiba!
Mitä väliä sillä on, että pituuteen ei voi vaikuttaa? Eikö siis sellaisia kriteereitä saisi olla lainkaan, joihin toinen ei voi vaikuttaa mitenkään?
Saahan sitä kumpikin toivoa mitä haluaa. Molemmat toiveet on pinnallisia. Erona on se, että jossain Tinderissä on enemmän miehiä kuin naisia, joten se pitkän miehen haluava nainen voi helpommin saada haluamansa. Hoikan naisen haluava mies taas tappelee samoista naisista aika monen muun kanssa.
Joulupukilleko toivomuskirjeitä lähettelet? Oma valintasi millaisia ihmisiä kumppaniksi porukoista valitset, ei niitä kumppaneita kukaan muu sulle toiveittesii mukaan valitse!
Haluatko AP selittää miksi oletettavasti menit laatunaisen luo ja nyt valitat? https://www.vauva.fi/keskustelu/4285491/kertokaahan-naiset-kuuluuko-mie…
Taasko aloitus tästä aiheesta? Tehtaileeko näitä sama ihminen?
Kuka tahansa ei voi olla hoikka jos haluaa, muuten 95 % ihmisistä olisi hoikkia, ja vain muutama kapinallinen olisi lihava ihan piruuttaan.
Ja ne ovat yleensä miehiä, jotka valittavat siitä pituusvaatimuksesta. Eli niitä samoja ihmisiä, jotka vaativat naiselta tiettyä BMI:tä. Tekopyhyyttähän se on, itketään kun ei itse kelpaa, mutta pidetään reiluna vaatia naisilta kuuta taivaalta.
Kertaakaan en ole nähnyt täällä enkä muualla, että naisessa arvostettaisiin sitä että "tietää mitä haluaa". Sen sijaan olen nähnyt miesten kehuvan toisiaan tuosta asiasta.
Naisilta odotetaan, että suostuisi olemaan minkälaisen miehen vaan kanssa, ja luonne olisi tärkein. Miehille sallitaan se, että he ovat "visuaalisempia" kuin naiset.
Eli haukut nyt väärää puuta, AP hyvä. Kuten aina ennenkin.
Ikävä että olet lyhyt.