Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset saavat avoimesti toivoa pitkää kumppaniehdokasta ilman kritiikkiä, mutta jos mies toivoo hoikkaa naista, niin johan siitä riemu...

Vierailija
28.08.2021 |

Olen huomannut tuollaisen ilmiön.
Muutenkin naista vain ylistetään mitä enemmän hänellä on kriteereitä ja sanotaan että hän "tietää mitä haluaa", "vahva nainen"

Mutta jos mies kehtaa toivoa yhtään mitään kumppaniltaan, varsinkaan ulkoisia ominaisuuksia, hän on heti sika ja "vain instapimut kelpaa" -mies.

Tämä paino / pituus -juttu on sikäli huvittavin näistä, että _lähes jokainen_ voi olla normaalipainoinen/hoikka jos vain niin haluaa.
Pituuteen ei voi mitenkään vaikuttaa.

Kommentit (391)

Vierailija
41/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, että pituuteen ei voi vaikuttaa? Eikö siis sellaisia kriteereitä saisi olla lainkaan, joihin toinen ei voi vaikuttaa mitenkään?

Kyse oli siitä miksi mies leimataan pinnalliseksi ja siaksi jos hän toivoo hoikkaa naista (ominaisuus johon voi vaikuttaa), mutta nainen voi ilman kritiikkiä toivoa pitkää miestä (ominaisuus johon ei voi vaikuttaa)

Hienosti täysin missattu oleellinen asia, taidat olla näitä sub 80 ÄO-ihmisiä

Itse taisit missata tuon kommentoijan pointin. 

Mitä pahaa siinä on, että vaatii asioita joihin ei voi vaikuttaa?

Miksi mies loukkaantuu siitä, että joku nainen ei halua juuri häntä? 

Idiootti.

Jutun ydin on siinä että miestä kritisoidaan lievemmistä ulkonäkötoiveista, kun taas nainen saa avoimesti toivoa rankempaa ulkonäkötoivetta ilman kritiikkiä.

Vierailija
42/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vastata kysymykseen, miksi on paha asia, että toivoo asiaa jota ei voi muuttaa? 

Sen sijaan että jankutetaan, että painoa voi muuttaa, mutta pituutta ei.

Jos nainen vaatii pitkää miestä, niin lyhyen miehen pitää siirtyä seuraavaan profiiliin, eikä jäädä ruikuttamaan, miksi juuri minä en juuri tälle naiselle kelpaa. Mikä siinä on niin vaikeaa, AP ja muut miehet täällä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin varmasti ihan ihmis kohtasia kokemuksia koska toisilla on kriteereitä ja toisilla ei ole. Että toisaalta jos vaatii kriteereillä jtn niin pitää vaa odottaa ettå myös sitä vaaditaan takasin. Mutta aina pituus ja paino saa ihmiset suuttumaan koska ne on asioita jotka on. Jos on tosi ulkonäkö keskeinen niin yleensä ne menee semmoisten kanssa jotka myös on ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
44/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan se paino niin herkkä asia ihmisille. Itse oon hoikka nainen ja pyrin aina olemaankin. Hoikka ja hyväkuntoinen mies on minusta viehättävin.

Pläskit naiset ovat hyvin herkkiä arvostelulle. 

Mielestäni myös naisen kuuluu olla pitkä, hoikkuuden lisäksi kuten huippumallit ovat.

Ja samaan aikaan itketään kuinka 10/10 haluaa laukkuja ja shamppanjan täytteisiä autoajeluita. Hyvin te vedätte! 👏

Vierailija
45/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap sure. Lyhytkasvuisillekin on omat ihailijansa, etenkin jos pukeutuvat nuorekkaasti ja poistavat karvoituksen. Sitten vaan ilmoitus grinderiin.

Vierailija
46/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei löydy enää empatiaa muiden ihmisten vastoinkäymisille. En ole koskaan menettänyt lasta, mutta tunnen empatiaa niitä kohtaan jotka ovat. En ole myöskään lihava nainen, mutta tunnen myötätuntoa niitä kohtaan jotka kamppailevat kilojen kanssa.

Ymmärrän myös, että elämä ei ole helppoa lyhyelle miehelle. Ei minulla ole tarvetta ilkkua heitä yhtään enempää. En kyllä ottaisi alle 185 senttistä miestä, mutta en ole niin juntti että sanoisin sen miehelle syyksi.

Vierailija
47/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on ihan yhtä pönttöjä toiveita esittää vaikka deittiprofiilissa. Pituus- ja painotoiveen voi kyllä pitää ihan omana tietonaan. Ja tietenkin sellainen toive voi olla ja omat valintansa voi omien kriteereiden pohjalta tehdä.

Vierailija
48/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan se paino niin herkkä asia ihmisille. Itse oon hoikka nainen ja pyrin aina olemaankin. Hoikka ja hyväkuntoinen mies on minusta viehättävin.

Pläskit naiset ovat hyvin herkkiä arvostelulle. 

Mielestäni myös naisen kuuluu olla pitkä, hoikkuuden lisäksi kuten huippumallit ovat.

Teit hienosti näkyväksi sen, miksi miesten kommentit herättävät pahennusta.

On aivan eri asia etsiä tietynkaltaista ihmistä eli asettaa kriteerejä sille, kenestä kiinnostuu, kuin ilmoittaa, että _naisen_kuuluu_olla.

Ei kuulu. Minulla on täysi oikeus olla lyhyt ja lihava. Sinulla puolestaan on tietysti oikeus etsiä pitkää ja hoikkaa. Yhdenkään naisen ei silti _kuulu_olla_ sellainen.

Eri

Vierailija
49/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, että pituuteen ei voi vaikuttaa? Eikö siis sellaisia kriteereitä saisi olla lainkaan, joihin toinen ei voi vaikuttaa mitenkään?

Kyse oli siitä miksi mies leimataan pinnalliseksi ja siaksi jos hän toivoo hoikkaa naista (ominaisuus johon voi vaikuttaa), mutta nainen voi ilman kritiikkiä toivoa pitkää miestä (ominaisuus johon ei voi vaikuttaa)

Idiootti.

Jutun ydin on siinä että miestä kritisoidaan lievemmistä ulkonäkötoiveista, kun taas nainen saa avoimesti toivoa rankempaa ulkonäkötoivetta ilman kritiikkiä.

Kiitos kohteliaasta ja kunnioittavasta vastauksesta.

Minusta kyllä hoikkuus on "rankempi" toive kuin pituus. Sen eteen pitää useimpien tehdä töitä, ja jos mies ei hyväksy pyöreyttä niin pitää koko loppuelämänsä nähdä vaivaa, ettei vaan liho ja menetä miestä. 

Sen sijaan pituuden eteen ei miehen tarvitse tehdä mitään, riittää että on pitkät geenit. Ja se pituus ei elämän mittaan muutu, kunnes ehkä joskus tosi vanhana. 

On siis reilumpaa vaatia pitkää miestä, kuin hoikkaa naista. 

Vierailija
50/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yleensä itsekeskeisiä, katsovat asioita omasta vinkkelistä.

Kannattaa pitää kiinni omista toiveista kumppanin suhteen, vain siten useimmiten löytää onnen. Niin on parasta kaikille.

Vierailija
51/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan rauhassa toivoa vaikka vihreäihoista nelikätistä seksipetoa mutta on eri asia, että saatko sitten sellaisen. Jos olisit tarpeeksi tasokas, niin eiköhän seuralaisesi olisi mieluisia.

Oletan, että olet hieman pyöreä nainen?

Olen mies, joka voi valita seuransa.

Vierailija
52/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei varmasti ole aloittajan ongelma, vaan misogynia ja erittäin epämiellyttävä luonne.

Vierailija
53/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltojen armeijan suorittamat tieteelliset kokeet ovat eri mieltä. Ihminen ei pysty pysyvästi muuttamaan kokoaan. Dieettiteollisuus valehtelee sinulle.

Ilmeisesti elintavoilla ei ole vaikutusta kokoon. Jotenkin suomalaiset ovat kuitenkin huomattavasti lihavampia kuin viime vuosisadan puolella. Hanavedessä varmaan on nykyisin jotain.

Vierailija
54/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 174 cm pitkä nainen, minkä pituinen mies olisi minulle sopiva?

Vierailija
55/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Kiitos kohteliaasta ja kunnioittavasta vastauksesta.

Minusta kyllä hoikkuus on "rankempi" toive kuin pituus. Sen eteen pitää useimpien tehdä töitä, ja jos mies ei hyväksy pyöreyttä niin pitää koko loppuelämänsä nähdä vaivaa, ettei vaan liho ja menetä miestä. 

Sen sijaan pituuden eteen ei miehen tarvitse tehdä mitään, riittää että on pitkät geenit. Ja se pituus ei elämän mittaan muutu, kunnes ehkä joskus tosi vanhana. 

On siis reilumpaa vaatia pitkää miestä, kuin hoikkaa naista. 

Aika jännästi oikeutetaan naisen toive. Itse lähtisin siitä, että hoikkuus on suurempi ulkonäkötekijä kuin pituus. Lyhyt mies voi olla tosi sopusuhtainen. Lihavuus vie mittasuhteet pieleen.

56/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätettävä pinnalliset naiset sinne tinderii ja muistettava että riittää itse sellaisena kuin on! Jos se nainen ei sinua halua tommosen takia ei se oo sulle tarkotettu. Vai oliko kyseinen nainen jotenkin elämäsi rakkaus sitten?

Vierailija
57/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sulle sitä velkaa, että pitäisi sinua viehättävänä. 

Jos miehet saavat vaatia ulkonäön suhteen asioita, saavat naisetkin, ja asian pitäisi olla sillä selvä. 

Vierailija
58/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltojen armeijan suorittamat tieteelliset kokeet ovat eri mieltä. Ihminen ei pysty pysyvästi muuttamaan kokoaan. Dieettiteollisuus valehtelee sinulle.

Älä valehtele itsellesi:D Tottakai nainen pystyy laihtumaan, ihminen ei pysty muuttamaan pituuttaan.

Nainen on siis pinnallinen toivoessaan pitkää miestä, mutta mies ei ole pinnallinen toivoessaan hoikkaa naista koska jokainen nainen voi laihduttaa. Näin ollen naisten vaatimukset ovat pinnallisempia kuin miesten. Silti alkaa heti läskit vinkumaan:D

Mitä ihmeen väliä sinulle on, oletko jonkun random-ihmisen mielestä pinnallinen?

Minä olen lihava enkä silti olisi huolinut vähempää kuin miehen, joka sai (ja saa edelleen) ulkonäöllään sukat pyörimään jalassa. Aivan yhdentekevää, mitä palstalla siitä ajatellaan.

Miksi olet vässykkä, joka ei uskalla etsiä sellaista naista jonka haluaa vaan pelkää muiden mielipiteitä?

Eri

Vierailija
59/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiveet kumppania kohtaan on ihan sama asia kuin toiveet työpaikkailmoituksessa. Toivotaan sitä parasta ja otetaan se vähiten huono.

Harvinaisen hyvä kiteytys. 

Hyvin harva ihminen voi saada kaiken mitä haluaa kumppanilta. Entisaikana otettiin se joka oli saatavilla, ja kuitenkin moni niistä liitoista on kestänyt vuosikymmeniä. Ehkä vaatimustason alentaminen olisi tarpeen sekä miehillä että naisilla, ja keskityttäisiin yhteensopivuuteen.

Se, että tuntee seksuaalista vetoa kumppaniaan kohtaan on osa sitä yhteensopivuutta. Vai miten sellainen parisuhde voisi toimia jossa ei halua omaa kumppaniaan?

Tämä on muuten huvittavaa, että miestä syytetään pinnalliseksi aina jos on mitään ulkonäkötoiveita, mutta naisethan puhuvat usein siitä "paperilla täydellisestä miehestä, joka ei vain herätä mitään tunteita" niin eikö tuo sitten ole yhtä pinnallista? Miehenkö pitäisi vain tyytyä naiseen joka ei herätä mitään tunteita, mutta naiselle on automaatio että totta kai miehen täytyy saada pikkuhousut pyörimään jalassa ja perhoset pörräämään mahassa?

Vierailija
60/391 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla saa olla ihan mitkä kriteerit ja preferenssit haluaa, siinä ei ole mitään pahaa ja hyvä vaan että epäsopivat raakataan heti.

Miehet haukkuvat naisten ulkonäköä 1 000 000 kertaa enemmän kuin naiset miesten, SE on se mikä tässä kyllästyttää! Pituus on vain ulkonäköseikka, ei sil mitään muuta väliä ole.

Ja olen normaalipainoinen nainen jolla on pitkä mies joten turha vetää siitä narusta