Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies ei vastaa enään mun viesteihin

Vierailija
29.09.2014 |

Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää.

Vierailija
2/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se eroaminen yleensä johdu siitä, että ei enää haluta olla kimpassa? Älä tuppaudu seuraan, kun kerran et selvästi ole tervetullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näissä kaupoissa saa tuon vanhan puoliskon kaupan päälle....no, omia valintoja...

Vierailija
4/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin oon sitä mieltä että minä olen vieläkin se miehen nainen ja tää uus nainen pikkuperheineen on täys vitsi. Pari vuotta on nyt soudettu eestaas, peruivat jo häänsä, varmaan kun mies sai ns. second thoughts. Kyllä tää musta on heidän suhteen lopun alkua, meidän nuorin 6v alkaa olla siinä iässä et tajuaa että isän perhe ei ole normaali.
Ap

Vierailija
5/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oisko blondattu pikkuvaimoke tullut toisiin ajatuksiin? Kun tajus, että sä pörräät perskärpäsenä ympärillä koko ajan? Ihan vaan tiedoksi, nähtävästi et enää ole vaimo ja ainakaan enää et ole "elämän rakkaus"...

Vierailija
6/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, jos mies on sun ex-mies, niin ethän sä enää ole miehen vaimo. 

Vierailija
7/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kaikki yhdessä rakennettu hajoa jo siinä vaiheessa kun ero tulee. Ex-miehesi selvästi pystyy ja haluaa jatkaa elämäänsä ilman sinua, mitäpä jos sinäkin koittaisit tehdä samoin.

Vierailija
8/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikään vitun elämän rakkaus ole. Päästä nyt irti miehestä ja menneistä

Vierailija
9/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, tää on se alkuperäinen Ikis! Mutta vieläkään se mies ei ole palannut sun luoksesi, vaikka se on sun mielestä "ihan hetkellä millä hyvänsä" ollut palaamassa sun luo jo vuosia. Ja tietenkään miehen käytökseen ei voi olla syynä sinun pakkomielteinen käytöksesi, vaan miehen uusi naisystävä. Joopa joo!

Vierailija
10/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!"

Jaa, miksikäs ette sitten ole yhdessä enää?

Vierailija
11/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää EI VOI olla totta!?!

Tietenkin vanhempien pitäisi pystyä puhumaan lasten asioista, mutta että exä kuvittelee olevansa nyxä?'

Vierailija
12/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä tämän kirjoittajan aiempia ketjuja, muttei nyt tullut vastaan. Kävisivät viihteestä, ellei kuviossa olisi lapsia mukana.

Vierailija
13/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on uusi naisystävä jo ollut kuvioissa pari vuotta,niin ymmärsin. Ni pitäisi jo lasten äidin ymmärtää että heidän liittonsa oli ja meni. Toimeen pitää tulla mutta ehkä isä suojelee nyt tätä uutta suhdetta eikä joka ikiseen lepertelypuheluun halua vastata. Äidinkin olisi hyvä jatkaa eteenpäin ja keksiä vaikka jokin harrastus missä tapaa uusia ihmisiä ja ehkä sellainen "laastari suhde" ei olisi pahitteeksi kun on noin kiini vielä ex miehessä

Vierailija
14/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et merkitse sille miehelle ENÄÄ mitään, joten päästä irti!

Vierailija
15/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään miksei ex-miehesi vastaa viesteihisi jos kuvittelet olevasi edelleen hänen vaimonsa.
Ero on aina vaikea paikka, mutta tosiasioiden pakoilu ei hyödytä ketään. Koita hyväksyä että sinun ja ex-miehesi liitto oli ja meni, nyt teille puhaltaa uudet tuulet. Tai no, ex-miehellesi näyttää puhaltavan jo, joten älä pilaa välejänne roikkumalla hänessä vaan katso tulevaan!
Vaikka ette ole enää yhdessä voitte silti olla hyviä vanhempia lapsillenne ja hoitaa lapsia koskevat asiat aikuisten ihmisten tavoin.

Vierailija
16/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että olet miehen vaimo, mutta et nykyinen vaan entinen. Miehen lasten äiti tulet aina olemaan.
Haluatko että mies katsoo sinua kunnioittaen vai säälien? Jos valitsit ensimmäisen vaihtoehdon, niin lopeta miehessä roikkuminen ja keskity siihen että saatte lasten asiat hoidettua kunnialla. Oman, uuden elämän rakentaminenkaan ei ole pahitteeksi.

Vierailija
17/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päästä irti, tuo vaikuttaa epätoivoiselta. Näytä miehelle, että sullakin on nyt uusi, ihana elämä. Mulla on kokemusta olla tuo uusi "pikkuvaimoke" ja mikään ei ollut säälittävämpää, kun ex-vaimon itkuiset puhelut ja roikkuminen miehessä, jota ei enää selvästi kiinnostanut. Vaihtoi jopa numeroa lopulta. Mä oikeesti aloin tuntemaan jo myötätuntoa sitä naista kohtaan itsekin naisena ja yritin saamaan miehen välillä jopa säälistä vastaamaan puhelimeen naisen soittaessa.

Vierailija
18/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan normaalilta ap sun asenne vaikuta, mitä sillä on väliä istuuko autossa silikonimissi vai blondattu vai tavallinen nainen, sillä EX-puolisollasi on uusi nainen ja sillä selvä. Sinä et voi valita hänen uutta puolisoaan etkä vaikuttaa hänen elämäänsä. Lasten takia teidän on oltava jonkinlaisissa väleissä.

Valitatko lapsille jatkuvasti exäsi uudesta naisesta? yritätkö käännyttää lapset naista vastaan vihjailemalla ja päivittelemällä. Se on sairasta ja lasten vieraannuttaminen omasta vanhemmasta rikollista. Lapsilla on OIKEUS molempiin vanhempii, teidän tapauksessa vain erillään yksi kerrallaan mutta hyvä että mies osallistuu lasten elämään. Anna siis miehelle rauha olla lastensa kanssa ja nauti vapaa-ajasta. Lopeta tuo katkera saivartelu! Ihme kätinää ja motkotusta, ei ihme ettei enää halua edes kuunnella, ikkuna pysyy kiinni, ne tietää että sulla soi sama virsi aina vaan, onko sulla oikeata asiaa edes? Tärkeät viestit voit laittaa paperille ja lapun lapsen mukaan reppuun niin voi näyttää siitä. Opettele itse kuuntelemaan jos jollakulla on sulle asiaa. Kuuntele lapsia avoimesti, rehellisesti ja tasapuolisesti ilman että käännät joka sanan eän nykyistä naista vastaan ja lopeta vertailu, arvostelu ja kyttääminen. Anna lapsille vapaus olla onnellisia myös isän kanssa!

Ap, mä tiedät ettet tästä tekstistä tykkää. Se on voi voi. Sun elämä ei menny niinku oisit halunnu. Ei mene kuule muillakaan. Et ole ainoa tässä maassa joka on eronnut ja joutuu nielemään tappion kun näkee miehen uuden ja nuoren naisen ja että ne vaan elelee yhdessä ja on kotileikkiä sun jälkeen. Heillä elämä jatkuu. Sulla ei näemmä ole jatkunut kun olet samassa kriisissä vuosia rypenyt. Mene johonkin eroryhmään ja terapiaan, kasva naisena vahvaksi ja rakenna elämäsi itsesi varaan! Älä toisten varaan. Kun lopulta oot tarpeeksi vahva sulle on yks ja hailee mitä exä tekee ja se ei liikuta sua. Rakasta lapsiasi! Ja opettele rakastamaan taas elämää! Sulla on vuosikymmenet aikaa olla onnellinen, älä jämähdä tähän kun et asioita voi enää muuttaa. Joskus elämä opettaa kitkeriä oppiläksyjä, pakko ottaa hattu kouraan ja kiittää ja jatkaa eteenpäin. Sillälailla sitä elämänkokemusta tulee kovasta elämän koulusta, vanhana voit sitten muistella elämän monia vaiheita, monia rakkauksia ja rakkaita lapsia :-) Eiku etiäpäin sano..

Vierailija
19/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si pikku hutsu on kieltäny mieheäs avaamasta ikkunaa, ei jaksa kuunnella sun ruikutusta..

Vierailija
20/68 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ite tajusin ekan suhteen jälkee lopettaa seurustelu pelleilyt. Itteensä siinä vaan satuttaa. Oon onnellinen yksin ilman narsisti ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi