Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies ei vastaa enään mun viesteihin

Vierailija
29.09.2014 |

Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:25"]Mä en lähtis taistelemaan yhdestäkään miehestä. Jos toisen mukaan lähtee, niin se on sit siinä.
[/quote] se tekeekin paljon miksi on toisen kanssa. En minäkään pettäjä miehen perään lähtis, mutta omassa tapauksessani minä erosin ja myöhemmin kaduin. Mies ehti ottaa uuden ja taistelin hänet takaisin. Ja hän todella otti toisen mun kiusaks. Kostoks, kun halusin eron. 47

Vierailija
62/68 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:40"]No eipä vauvapalstalta mulle ymmärrystä löydy, ei taaskaan. Ylläri, tää taitaa olla uusperheiden "äitien" kokoontumispaikka.

Mulla on ollut jo uus elämä, mies ja lapsi. Mutta ei se ydinperhettä korvaa, ja tiedän että mun mies ajattelee samoin.

Lisäksi tolla lutkalla on joku tarve todistella kuinka erilainen se on kuin minä. Mies tykkää tummista hiuksista naisilla, naisella vaaleat. Sillä on isot rinnat, vaikka mies aina tykännyt mun käteensopivista. se nainen edustaa kaikkea mitä me inhotaan, joten eikö se ihan päivänselvästi yritä ärsyttää mua?

Mies ei myöskään koskaan antanut mun ajaa autoa, mut uus nainen saa ajaa. Tuli äsken taas todistettua sekin.

Niin ja vaikka me ollaan erottu niin ei se ero ole lopullinen, sillä tää meidän suhde on jatkunut vuodesta 97 samanlaisena. Ärsyttää vaan kun mies ei vaan voi lopettaa tuota pointtinsa todistamista vaan alkaa ämmämäisesti icnooraamaan.

Ap
[/quote]
Hahaha :D "te" inhoatte. Et sä päätä mistä exäs tykkää. Btw. Se on ignoorata, ei icnoorata.

Vierailija
64/68 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:09"]

Sä et merkitse sille miehelle ENÄÄ mitään, joten päästä irti!

[/quote]

Selvästikin ap:n parisuhde on ohi, mutta varmasti hän edelleen merkitsee jotakin ex-miehelleen. Se ei tarkoita, että paluu yhteen olisi mahdollinen, mutta ei ap ole exälle yhdentekevä. Ap:n kannattaisi jatkaa elämäänsä ja antaa exänkin jatkaa valitsemallaan tiellä.

Vierailija
65/68 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:15"]Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!
[/quote]Puhutko minusta? Kuule. Ette ole enää TE. Minä ja EXmiehesi olemme nyt ME. Hyväksy se!!! Liima! En puutu mieheni tekemisiin, varsinkaan mitkä liittyvät lapsiin. Saan istua autossa katsomatta sinua. Katson pois jotta en näe kateellista katsettasi. Hyväksy tosiasiat... EXmiehesi on nyt MINUN ;) :P
[/quote] hv

Vierailija
66/68 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä vauvapalstalta mulle ymmärrystä löydy, ei taaskaan. Ylläri, tää taitaa olla uusperheiden "äitien" kokoontumispaikka.

Mulla on ollut jo uus elämä, mies ja lapsi. Mutta ei se ydinperhettä korvaa, ja tiedän että mun mies ajattelee samoin.

Lisäksi tolla lutkalla on joku tarve todistella kuinka erilainen se on kuin minä. Mies tykkää tummista hiuksista naisilla, naisella vaaleat. Sillä on isot rinnat, vaikka mies aina tykännyt mun käteensopivista. se nainen edustaa kaikkea mitä me inhotaan, joten eikö se ihan päivänselvästi yritä ärsyttää mua?

Mies ei myöskään koskaan antanut mun ajaa autoa, mut uus nainen saa ajaa. Tuli äsken taas todistettua sekin.

Niin ja vaikka me ollaan erottu niin ei se ero ole lopullinen, sillä tää meidän suhde on jatkunut vuodesta 97 samanlaisena. Ärsyttää vaan kun mies ei vaan voi lopettaa tuota pointtinsa todistamista vaan alkaa ämmämäisesti icnooraamaan.

Ap

Vierailija
67/68 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:21"]Niin minäkin oon sitä mieltä että minä olen vieläkin se miehen nainen ja tää uus nainen pikkuperheineen on täys vitsi. Pari vuotta on nyt soudettu eestaas, peruivat jo häänsä, varmaan kun mies sai ns. second thoughts. Kyllä tää musta on heidän suhteen lopun alkua, meidän nuorin 6v alkaa olla siinä iässä et tajuaa että isän perhe ei ole normaali.
Ap
[/quote]

Eikö sulla ole itsekunnioitusta yhtään?

Vierailija
68/68 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko oikeasti, että se uusi nainen haluaa ajaa autoa, värjätä tukkaansa, olla erilainen.... SINUA ärsyttääkseen? Onko koskaan käynyt mielessä, että ehkä te vaan olette erilaisia ihmisiä. Jos exäsi tahtoisi olla kaltaisesi ihmisen kanssa niin eihän se olisi jonkun muun kanssa?

Ja kaikkein paras, se uusi on varmaan kasvattanut tissinsäkin isoiksi ihan vaan sua härnätäkseen :DD haloo ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän