Ex-mies ei vastaa enään mun viesteihin
Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:40"]No eipä vauvapalstalta mulle ymmärrystä löydy, ei taaskaan. Ylläri, tää taitaa olla uusperheiden "äitien" kokoontumispaikka.
Mulla on ollut jo uus elämä, mies ja lapsi. Mutta ei se ydinperhettä korvaa, ja tiedän että mun mies ajattelee samoin.
Lisäksi tolla lutkalla on joku tarve todistella kuinka erilainen se on kuin minä. Mies tykkää tummista hiuksista naisilla, naisella vaaleat. Sillä on isot rinnat, vaikka mies aina tykännyt mun käteensopivista. se nainen edustaa kaikkea mitä me inhotaan, joten eikö se ihan päivänselvästi yritä ärsyttää mua?
Mies ei myöskään koskaan antanut mun ajaa autoa, mut uus nainen saa ajaa. Tuli äsken taas todistettua sekin.
Niin ja vaikka me ollaan erottu niin ei se ero ole lopullinen, sillä tää meidän suhde on jatkunut vuodesta 97 samanlaisena. Ärsyttää vaan kun mies ei vaan voi lopettaa tuota pointtinsa todistamista vaan alkaa ämmämäisesti icnooraamaan.
Ap
[/quote]
Tämä on kyllä yksi käsittämättömimpiä viestejä. Ja olen ollut psykiatrisella töissä. Ap. Nyt on vakava mietinnän paikka.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:40"]No eipä vauvapalstalta mulle ymmärrystä löydy, ei taaskaan. Ylläri, tää taitaa olla uusperheiden "äitien" kokoontumispaikka.
Mulla on ollut jo uus elämä, mies ja lapsi. Mutta ei se ydinperhettä korvaa, ja tiedän että mun mies ajattelee samoin.
Lisäksi tolla lutkalla on joku tarve todistella kuinka erilainen se on kuin minä. Mies tykkää tummista hiuksista naisilla, naisella vaaleat. Sillä on isot rinnat, vaikka mies aina tykännyt mun käteensopivista. se nainen edustaa kaikkea mitä me inhotaan, joten eikö se ihan päivänselvästi yritä ärsyttää mua?
Mies ei myöskään koskaan antanut mun ajaa autoa, mut uus nainen saa ajaa. Tuli äsken taas todistettua sekin.
Niin ja vaikka me ollaan erottu niin ei se ero ole lopullinen, sillä tää meidän suhde on jatkunut vuodesta 97 samanlaisena. Ärsyttää vaan kun mies ei vaan voi lopettaa tuota pointtinsa todistamista vaan alkaa ämmämäisesti icnooraamaan.
Ap
[/quote]
tarpeeksi kun luet tätä viestiäsi, ymmärrät kyllä mikä on pielessä. Ehkä. Toivottavasti...
ps. Se on ignoorata.
Kuka sekopää tuo Ap on :D
toivottavasti on vitsi muuten olisib huolissani niin ex:än, ex:än nyksän kuin lasten hyvinvoinnista
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 01:20"]Kuka sekopää tuo Ap on :D
toivottavasti on vitsi muuten olisib huolissani niin ex:än, ex:än nyksän kuin lasten hyvinvoinnista
[/quote]
Ikis, googlaa. Voimia aplle, toivottavasti lääkityksesi saadaan kuntoon. Lapset on varmaan jo viety?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:51"]Yritin etsiä tämän kirjoittajan aiempia ketjuja, muttei nyt tullut vastaan. Kävisivät viihteestä, ellei kuviossa olisi lapsia mukana.
[/quote]
Voisko joku muu linkittää?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:15"]Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!
[/quote]
Niin siis entinen AVOVAIMO!
Ei, mies ei sinusta mitään enää halua. Olet lastenne äiti ja hän lastenne isä. Siinä se, end of story. Ei ole enää mitään muuta.
Enkä tiedä oliko kyse kirjoitusvirheestä, mutta se on iGnooraamista.
Ap, hae jotain keskusteluapua ongelmaasi. Tuo ei ole normaalia käytöstä, että demonisoit ex-miehesi naisystävää. Olet sen vuoksi jo menettänyt itsekunnioituksesi. Voimia, ja toivon että löydät onnen elämääsi.
Mitä haluat,ap? Selvitä se asia itsellesi. Jos haluat olla exäsi kanssa väleissä, älä hyvä ihminen käyttäydy hankalasti exääsi ja tämän naista kohtaan. Pahennat tilannetta jatkamalla tuollaista toimintaa. Jos sinulla on lapsiin liittyvää asiaa, on tietenkin exällä oltava halua ja aikaa niistä puhua. Ellei onnistu, ota lastenvalvojaan yhteyttä. Käyttäydy exäsi naista kohtaan kunnioittavasti, ei sinun tarvitse hänestä tykätä, mutta käytökselläsi kerrot sinusta itsestäsi. Älä koskaan moiti lapsillesi exääsi tai tämän naista,on vihonviimeistä haukkua lapsille isää tai tämän uutta suhdetta. Muista, ettei sopua rakenneta riidalla.
Anteeksi mitä. Nainen ärsyttää juuri _sinua_ omistamalla isot tissit?
Hihi, olen aina luullut, että oman mieheni ex on säälittävä, mutta onneksi löytyy vielä säälittävämpiä ex-vaimoja, kuten ap.
Oman miehen ex kiljui jos ajoin edes samalle paikkakunnalle, jossa ex asui, katsomaan omia sukulaisiani. Ja sekopäisiä haukkumahuutopuheluja öisin ja lapsille huoritteli minua. Lapsetkin nyt teini-ikäisinä jo säälivät äitiään hänen käytöksestään. Olen kyllä kehottanut juttelemaan äidin kanssa ja ymmärtämään äitiä, mutta vaikeaksi menee kun lapsillekin huudetaan ja haukutaan äitipuolta joka hetki. Ja en ole ikinä haukkunut äitiä lapsille seitsemän vuoden aikana. Ainoastaan äidin huoritellessa lapsille olen sanonut äidin tekevän väärin haukkuessaan ihmisiä - ketä tahansa.
Tuota kerrotko nyt vähän taustoja. En tiedä kuka on Ikis, mutta olit hän tai et niin kerro silti ensinnäkin se, että, jos olette eronneet niin miksi selvästi haluat miehesi takaisin? Lähtikö hän? Vai jätitkö sinä? Onko teidän välillä ollut jotain mikä saa sinut ajattelemaan, että palaatte yhteen vielä? Ja tietääkö uusi nainen siitä? Entä sinun miehesi? Mainitsit sellaisenkin. Onko sinulla siis uusi mies, joka hyväksyy tämän exässä roikkumisen vai oliko hän vain joku ohimenevä.
Jos erosta ei olisi kauan ymmärtäisin asenteesi, joten olisi kiva tietää myös kauanko erosta on :) itse olin tuossa tilanteessa. Mies muuttui uuden naisen takia etäiseksi, mutta en luovuttanut ja sain mieheni takaisin :D
Mä en lähtis taistelemaan yhdestäkään miehestä. Jos toisen mukaan lähtee, niin se on sit siinä.
Älä välitä näistä haukkujista. :) kyllä sinä olet miehesi elämänrakkaus ikuisesti, jos sitä olet joskus ollut. Ei tosi rakkaus häviä koskaan.
Mun exäkin sanoi vielä vuosia myöhemmin yhteisille tutuille ettei tule ikinä rakastamaan ketään muuta niinpaljon, vaikka naisia hälläki meidän jälkeen ollut.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:15"]Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
[/quote]
Et, et ole enää hänen vaimonsa.