Ex-mies ei vastaa enään mun viesteihin
Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!
Kommentit (68)
Ap on sopeutunut huonosti, mutta kertokaas arvon uusikot miksi teidän käytöksessä ei ole mitään arvosteltavaa koskaan?
Olenko itse jotenkin poikkeava, koska erosta toipuminen oli vaikeaa. En hauku miehen lasten äitiä, en ole mustasukkainen, ymmärrän kun hän itki kuullessaan minusta. Vaikkapa itse halusi eron ja petti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:22"]Tuota kerrotko nyt vähän taustoja. En tiedä kuka on Ikis, mutta olit hän tai et niin kerro silti ensinnäkin se, että, jos olette eronneet niin miksi selvästi haluat miehesi takaisin? Lähtikö hän? Vai jätitkö sinä? Onko teidän välillä ollut jotain mikä saa sinut ajattelemaan, että palaatte yhteen vielä? Ja tietääkö uusi nainen siitä? Entä sinun miehesi? Mainitsit sellaisenkin. Onko sinulla siis uusi mies, joka hyväksyy tämän exässä roikkumisen vai oliko hän vain joku ohimenevä.
Jos erosta ei olisi kauan ymmärtäisin asenteesi, joten olisi kiva tietää myös kauanko erosta on :) itse olin tuossa tilanteessa. Mies muuttui uuden naisen takia etäiseksi, mutta en luovuttanut ja sain mieheni takaisin :D
[/quote]
Meidän nuorin lapsi syntyi 08, ja mies ei vieläkään kiinnostunut perheestä. Ero oli riitaisa, jätin miehen. Sit hän hommas asunnon, ja alkoi vaatia meidän yhteisiä tavaroita itselleen. Missä me lasten kans oltais asuttu sitte? No sit uus mies muutti tilalle ja miehelläkin oli joku uus akka mua ärsyttääkseen. Mä sain lapsen uuden miehen kanssa 2012, ja mies on tuonu lahjoja tällekkin lapselle ja miehen äiti on kummitätinä. Myös miehen äiti sanoo että me kuulutaan yhteen, ja ollaan se oikea perhe. Meillä vaan oli myrskyisä suhde ja oltiinkin hyvissä väleissä ennen kuin mies nyt alko seurustelemaan tän nuoren pimun kanssa ja alko ärsyttää mua ihan huolella, mainosti menevänsä naimisiinkin mut sit ne "lykkäs" sitä, ovela veto.
Ap
[/quote] siis oletko edelleen yhdessä sen 2012 syntyneen lapsen isän kanssa? Ja, jos olet miten hän suhtautuu tähän sinun asenteeseesi exääsi kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:22"]Tuota kerrotko nyt vähän taustoja. En tiedä kuka on Ikis, mutta olit hän tai et niin kerro silti ensinnäkin se, että, jos olette eronneet niin miksi selvästi haluat miehesi takaisin? Lähtikö hän? Vai jätitkö sinä? Onko teidän välillä ollut jotain mikä saa sinut ajattelemaan, että palaatte yhteen vielä? Ja tietääkö uusi nainen siitä? Entä sinun miehesi? Mainitsit sellaisenkin. Onko sinulla siis uusi mies, joka hyväksyy tämän exässä roikkumisen vai oliko hän vain joku ohimenevä.
Jos erosta ei olisi kauan ymmärtäisin asenteesi, joten olisi kiva tietää myös kauanko erosta on :) itse olin tuossa tilanteessa. Mies muuttui uuden naisen takia etäiseksi, mutta en luovuttanut ja sain mieheni takaisin :D
[/quote]
Meidän nuorin lapsi syntyi 08, ja mies ei vieläkään kiinnostunut perheestä. Ero oli riitaisa, jätin miehen. Sit hän hommas asunnon, ja alkoi vaatia meidän yhteisiä tavaroita itselleen. Missä me lasten kans oltais asuttu sitte? No sit uus mies muutti tilalle ja miehelläkin oli joku uus akka mua ärsyttääkseen. Mä sain lapsen uuden miehen kanssa 2012, ja mies on tuonu lahjoja tällekkin lapselle ja miehen äiti on kummitätinä. Myös miehen äiti sanoo että me kuulutaan yhteen, ja ollaan se oikea perhe. Meillä vaan oli myrskyisä suhde ja oltiinkin hyvissä väleissä ennen kuin mies nyt alko seurustelemaan tän nuoren pimun kanssa ja alko ärsyttää mua ihan huolella, mainosti menevänsä naimisiinkin mut sit ne "lykkäs" sitä, ovela veto.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:09"]
Sä et merkitse sille miehelle ENÄÄ mitään, joten päästä irti!
[/quote]
Selvästikin ap:n parisuhde on ohi, mutta varmasti hän edelleen merkitsee jotakin ex-miehelleen. Se ei tarkoita, että paluu yhteen olisi mahdollinen, mutta ei ap ole exälle yhdentekevä. Ap:n kannattaisi jatkaa elämäänsä ja antaa exänkin jatkaa valitsemallaan tiellä.
[/quote]
Ja olen jo jatkanut elämääni kiitti vaan ja tiedän kyllä mitä merkitsen miehelle. Ei hän muuten olis tehnyt lapsia mun kanssa, niitäpä ei tää pikkublondi saakkaan. Ap
Wautsi. Joku päässyt osastolta vasta?
niin mitä..? sinun ja ex-miehesi suhde on pysynyt samanlaisena vuodesta -97? :O
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:09"]
[/quote]
Selvästikin ap:n parisuhde on ohi, mutta varmasti hän edelleen merkitsee jotakin ex-miehelleen. Se ei tarkoita, että paluu yhteen olisi mahdollinen, mutta ei ap ole exälle yhdentekevä. Ap:n kannattaisi jatkaa elämäänsä ja antaa exänkin jatkaa valitsemallaan tiellä.
[/quote]
Ja olen jo jatkanut elämääni kiitti vaan ja tiedän kyllä mitä merkitsen miehelle. Ei hän muuten olis tehnyt lapsia mun kanssa, niitäpä ei tää pikkublondi saakkaan. Ap
[/quote]
Sterilisaatio? Kuule, se on helppo purkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sterilisaatio? Kuule, se on helppo purkaa.
[/quote]
Ei. Ovat vissiin yrittäneet lasta mutta naista ei vaan vissiin ole tarkoitettu saamaan lapsia... Kaksi vuotta ovat seurustelleet eikä vieläkään lasta, kertoo omaa tarinaansa.
Ap
Ap, jos edes jotain merkkaisit miehellesi niin kai se nyt edes avaisi auton ikkunan. Mies ei voi sietää sinua ja sekoilujasi (en ihmettele), joten paras tapa varmaankin on katkaista puhevälitkin. Arvatenkin alat pian vainoamaan molempia kunnolla.
Nää ap:n jutut on hurjaa tekstiä. Tää on siis se aito ja alkuperäinen ikis. Toivon että provoilee, koska jos ap on oikeasti näin hullu, niin sen on pakko heijastua arkeen ja perhe-elämään. Lapset kärsii.
Herranjestas, ap on sekaisin kuin seinäkello!!! Kylläpä käy sääliksi lapset... ja uusi mieskin, jos ap noin palavasti exän perään haikailee!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 08:22"]Tuota kerrotko nyt vähän taustoja. En tiedä kuka on Ikis, mutta olit hän tai et niin kerro silti ensinnäkin se, että, jos olette eronneet niin miksi selvästi haluat miehesi takaisin? Lähtikö hän? Vai jätitkö sinä? Onko teidän välillä ollut jotain mikä saa sinut ajattelemaan, että palaatte yhteen vielä? Ja tietääkö uusi nainen siitä? Entä sinun miehesi? Mainitsit sellaisenkin. Onko sinulla siis uusi mies, joka hyväksyy tämän exässä roikkumisen vai oliko hän vain joku ohimenevä.
[/quote]
Ap
[/quote] siis oletko edelleen yhdessä sen 2012 syntyneen lapsen isän kanssa? Ja, jos olet miten hän suhtautuu tähän sinun asenteeseesi exääsi kohtaan?
[/quote]
Uskomatonta!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:15"]Meillä on aiemmin ollut ihan kohtalaiset välit erosta huolimatta. Sitten mies löysi uuden naisen, ja kaikki yhteinen mitä me oltiin rakennettu hajosi.
Nyt mies ei enään vastaa mun puheluihin ja viesteihin mitään. Kommunikoi meidän lasten kanssa puhelimilla nuorinta lukuunottamatta. Hakee tapaamisissskaan ei enään aukaise ikkunaa autosta et saisin sanani sanottua. Uus pimu istuu penkillä ja tuijottaa eteenpäin ja luulee et minä sillä katoaisin. Ei voi ymmärtää että vaikka se kuinka blondais tukkaansa ja leikkis söpöä pikkumutsia niin minä olen miehen vaimo, lasten äiti ja elämän rakkaus!
[/quote]Puhutko minusta? Kuule. Ette ole enää TE. Minä ja EXmiehesi olemme nyt ME. Hyväksy se!!! Liima! En puutu mieheni tekemisiin, varsinkaan mitkä liittyvät lapsiin. Saan istua autossa katsomatta sinua. Katson pois jotta en näe kateellista katsettasi. Hyväksy tosiasiat... EXmiehesi on nyt MINUN ;) :P
Hei saisko linkkiä tän kirjoittajan aiempii teksteihin?
Yksi sana: HULLU. Tee kaikille palvelus ja muuta Siperiaan :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:21"]Niin minäkin oon sitä mieltä että minä olen vieläkin se miehen nainen ja tää uus nainen pikkuperheineen on täys vitsi. Pari vuotta on nyt soudettu eestaas, peruivat jo häänsä, varmaan kun mies sai ns. second thoughts. Kyllä tää musta on heidän suhteen lopun alkua, meidän nuorin 6v alkaa olla siinä iässä et tajuaa että isän perhe ei ole normaali.
Ap
[/quote]
Eikö sulla ole itsekunnioitusta yhtään?
[/quote]
Eikö sulla ole aivoja? Uusperheet on vitsi.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:07"]Kuvitteletko oikeasti, että se uusi nainen haluaa ajaa autoa, värjätä tukkaansa, olla erilainen.... SINUA ärsyttääkseen? Onko koskaan käynyt mielessä, että ehkä te vaan olette erilaisia ihmisiä. Jos exäsi tahtoisi olla kaltaisesi ihmisen kanssa niin eihän se olisi jonkun muun kanssa?
Ja kaikkein paras, se uusi on varmaan kasvattanut tissinsäkin isoiksi ihan vaan sua härnätäkseen :DD haloo ap.
[/quote]
Sama tuli mulla mieleen. Ap on lyhyt nyksä on pitkä, aplla on läskiperse nyxällä ei, nyxällä on tissit ja aplla ei, ap on mustahiuksinen nyxä blondi, nyxä on rikas ja ap köyhä, ap on kulahtanut nyxä ei, ja mies menee naimisiin nyxän kanssa kun ap sai tyytyä lapsitehtaan rooliin.
Kiitti ja heippa IKIS.
No aika selväähän se on että ei..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:37"]Ei ihan normaalilta ap sun asenne vaikuta, mitä sillä on väliä istuuko autossa silikonimissi vai blondattu vai tavallinen nainen, sillä EX-puolisollasi on uusi nainen ja sillä selvä. Sinä et voi valita hänen uutta puolisoaan etkä vaikuttaa hänen elämäänsä. Lasten takia teidän on oltava jonkinlaisissa väleissä.
Valitatko lapsille jatkuvasti exäsi uudesta naisesta? yritätkö käännyttää lapset naista vastaan vihjailemalla ja päivittelemällä. Se on sairasta ja lasten vieraannuttaminen omasta vanhemmasta rikollista. Lapsilla on OIKEUS molempiin vanhempii, teidän tapauksessa vain erillään yksi kerrallaan mutta hyvä että mies osallistuu lasten elämään. Anna siis miehelle rauha olla lastensa kanssa ja nauti vapaa-ajasta. Lopeta tuo katkera saivartelu! Ihme kätinää ja motkotusta, ei ihme ettei enää halua edes kuunnella, ikkuna pysyy kiinni, ne tietää että sulla soi sama virsi aina vaan, onko sulla oikeata asiaa edes? Tärkeät viestit voit laittaa paperille ja lapun lapsen mukaan reppuun niin voi näyttää siitä. Opettele itse kuuntelemaan jos jollakulla on sulle asiaa. Kuuntele lapsia avoimesti, rehellisesti ja tasapuolisesti ilman että käännät joka sanan eän nykyistä naista vastaan ja lopeta vertailu, arvostelu ja kyttääminen. Anna lapsille vapaus olla onnellisia myös isän kanssa!
Ap, mä tiedät ettet tästä tekstistä tykkää. Se on voi voi. Sun elämä ei menny niinku oisit halunnu. Ei mene kuule muillakaan. Et ole ainoa tässä maassa joka on eronnut ja joutuu nielemään tappion kun näkee miehen uuden ja nuoren naisen ja että ne vaan elelee yhdessä ja on kotileikkiä sun jälkeen. Heillä elämä jatkuu. Sulla ei näemmä ole jatkunut kun olet samassa kriisissä vuosia rypenyt. Mene johonkin eroryhmään ja terapiaan, kasva naisena vahvaksi ja rakenna elämäsi itsesi varaan! Älä toisten varaan. Kun lopulta oot tarpeeksi vahva sulle on yks ja hailee mitä exä tekee ja se ei liikuta sua. Rakasta lapsiasi! Ja opettele rakastamaan taas elämää! Sulla on vuosikymmenet aikaa olla onnellinen, älä jämähdä tähän kun et asioita voi enää muuttaa. Joskus elämä opettaa kitkeriä oppiläksyjä, pakko ottaa hattu kouraan ja kiittää ja jatkaa eteenpäin. Sillälailla sitä elämänkokemusta tulee kovasta elämän koulusta, vanhana voit sitten muistella elämän monia vaiheita, monia rakkauksia ja rakkaita lapsia :-) Eiku etiäpäin sano..
[/quote]
Höpö höpöttää. .. oot sä joku epävarma uusioäiti ? Et ymmärrä eronneen tuskaa ja pahaa oloa ? Miten muuten voisit olla noin julma ? Ansaitset tulla petetyksi ja jätetyksi niin katsotaan, löytyykö empatiaa ja ymmärrystä.
Pari vuotta on lyhyt aika erosta ja jonkinlaiset välit on hyvä säilyttää. Onneksi ex -puoliso ei roudannut sutturaansa lapsia hakiessa mukanaan. On jo eronnut siitäkin. Itsekin olen uudessa suhteessa ja onnellinen. Häntä pystyyn ja eteenpäin.