Naiset älkää ottako miestä ja tehkö lapsia
Onnellinen voi olla yksinkin. Jos ei tule itsensä kanssa toimeen niin ei sitten kenenkään muunkaan kanssa.
Kommentit (67)
Olin tänään neljä tuntia lapsenvahtina ja kyllä pitää sanoa, että ei IKINÄ minulle lapsia saatika miestä. Mikäs tässä on ollessa omassa kodissaan rauhassa ja tehdä hyvää iltapalaa. Huomenna kalareissulle.
Lapset on luotu suomessa suureksi taakaksi. KAIKKI kyttäävät kuinka suoriudut äitiydestäsi. Ei ajatella lempeästi että kaikilla on omat tapansa ja kaikki tekee välillä virheitä. Lapsia ei voi komentaa tai rangaista. Ei kotona tai koulussa. Rajattomia, lellittyjä pentuja kasvaa seuraavasta sukupolvesta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet enkä koskaan halunnut miestä, lapsia enkä perhettä.
Taisin tehdä oikean päätöksen kuin mitä tälläkin palstalla perheellisien valituksia lukee.
Sama. Rakastan elämääni ja tunnen syvää tyytyväisyyttä valinnoistani päivittäin.
Ei näytä f-nismi tehneen hyvää naisille. Pelkkää p askaa näyttäisi elämä olevan - jatkuvia ongelmia, tyytymättömyyttä ja muuta sellaista. Otan osaa. Paitsi, että voisitte sitten jättää miehet rauhaan - he ovat suostuneet antamaan teille sen vapauden mikä teillä nyt on. Olkaa tyytyväisiä. Onneksi perhe-elämästäkin kiinnostuneita naisia vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin tehdä oikean päätöksen kuin mitä tälläkin palstalla perheellisien valituksia lukee.Sama. Rakastan elämääni ja tunnen syvää tyytyväisyyttä valinnoistani päivittäin.
Minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin tehdä oikean päätöksen kuin mitä tälläkin palstalla perheellisien valituksia lukee.Sama. Rakastan elämääni ja tunnen syvää tyytyväisyyttä valinnoistani päivittäin.
Minä minä minä
Sinä, sinä, sinä v*ttuuntunut ukkoosi, kakaroihisi ja perhe-elämääsi.
Siinähän neuvot. Jokainen tulee toimeen ainakin itsensä kanssa:)