Naiset älkää ottako miestä ja tehkö lapsia
Onnellinen voi olla yksinkin. Jos ei tule itsensä kanssa toimeen niin ei sitten kenenkään muunkaan kanssa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista on ollut valtavasti iloa, mutta miehistä vain murhetta. Kyllä lapsen voi tehdä ottamatta miestä riesakseen.
Itsekäs voi toimia näin eikä ajattele lasta. Ehkä hän joskus miettii, kuka on isä.
Niin no, mun lasten isä on kuollut. Yksin olen heidät kasvattanut, ja ihan normaaleita ihmisiä heistä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on kieltämättä ehdoton edellytys hyvälle elämälle, mutta miehestäni oon kyllä todella onnellinen.
Lapsettomuus + hyvä parisuhde + kissat + akateeminen koulutus = hyvä elämä, jos multa kysytään :)
Sinuna olisin varovainen tuon akateemisuuden kanssa. Yliopistoissa opetetaan kaikenlaista sontaa nykyään. Ja kissojen kanssa myös. Varsinkin lapsettomat naiset tuppaavat ottamaan kissansa vähän liian tosissaan (vrt. crazy cat lady). Ilman lapsia myös vähän vieraantuu usein elämästä, onneks sulla on se ukko, ehkä se pitää sut maan pinnalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehen kanssa hauskaa ja ihanaa. Kannataa valita hyvin.
Mulla on ystävien kanssa hauskaa. Miehen kanssa pitäisi olla jotain muuta.
Miksi miehen kanssa ei saa olla hauskaa? Olet outo (ja katkera?).
Tottakai saa olla hauskaa. Niin on tuolla tapailemallani varatulla miehelläkin vaimonsa kanssa. Rakkautta ja seksiä siinä liitossa ei kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista on ollut valtavasti iloa, mutta miehistä vain murhetta. Kyllä lapsen voi tehdä ottamatta miestä riesakseen.
Itsekäs voi toimia näin eikä ajattele lasta. Ehkä hän joskus miettii, kuka on isä.
Niin no, mun lasten isä on kuollut. Yksin olen heidät kasvattanut, ja ihan normaaleita ihmisiä heistä tuli.
Pahoitteluni. Kommentistasi tuo ei käynyt ilmi:
"...miehistä vain murhetta. Kyllä lapsen voi tehdä ottamatta miestä riesakseen".
Joo, lapsettomuus helpottaa kummasti tätä elämää. Ei tarvitse tuhlata rahaa siihen, aikaa lapsiin jne… Ei miehistäkään nyt niin iloa hirveästi ole, mutta omani on vain niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa olla hauskaa. Niin on tuolla tapailemallani varatulla miehelläkin vaimonsa kanssa. Rakkautta ja seksiä siinä liitossa ei kuitenkaan ole.
Eli olet sitten kuitenkin ottanut miehen, vaikka annat ymmärtää, ettei niistä ole mihinkään....
En ole "Ottanut" miestä. Ihastuin parhaaseen kaveriini joka on mies. Mutta emme kumpikaan halua lapsia :)
Vierailija kirjoitti:
En ole "Ottanut" miestä. Ihastuin parhaaseen kaveriini joka on mies. Mutta emme kumpikaan halua lapsia :)
No pidä nyt kuitenkin huoli, ettei teillä vaan ole hauskaa, vaikka se onkin kaveri...
Älkää naiset varsinkaan ottako miehen rahoja. Ne eivät ole teidän omaisuuttanne.
Mä tein lapsen ja jätin miehen.
Mies oli pettäjä mulkku.
Pärjäämme hyvin näin❤️
Mielummin ottasinkin naisen, ja kasvattasin lapsen hänen kanssaan kuin jonkun mokoman ukkelin kanssa!!! :-D
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole valinnanvaraa. On otettava se yksi joka sattuu kiinnostumaan. Tai niin, voihan valita yksinolon. Mutta ei se kaikista naisistakaan ole kivaa :(
Kyllä minusta elämä tuntuu todella raskaalta laahustamiselta ilman rakastavaa miestä ja läheisyyttä. Oikein naamasta näkee miten ankea elämä minulla on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet sitten kuitenkin ottanut miehen, vaikka annat ymmärtää, ettei niistä ole mihinkään....
En "ottanut". Tapailen, jos sattuu kiinnostamaan.
Molemmat yliarvostettua nykypäivänä, varsinkin lapsien hankkiminen.
Venäjän trolli pois täältä!
Suomalaisten on tehtävä lisää lapsia, ei vähemmän.
Puolisosta voi erota, lapsista ei. Paras saavutus ammattipätevyyden lisäksi.
Jos lapsista pitää, niin ainahan sitä voi yhdenillan jutulta ottaa siemenet talteen. Sit kun pulla on uunissa, niin haastaa oikeudessa siltä sialta viimeisetkin pennit elareina ja vaatii lähestymiskiellon. Jos lapsesta tulee poika, niin antaa sen adaptoitavaksi. Yksinkertaista.
Jaa, minä taas en mistään ole niin iloinen ja onnellinen kuin mahtavasta miehestä ja ihanasta lapsesta. Elämäni olisi ihan turhaa ilman heitä.
Millä meriiteillä sä pystyt neuvomaan muita? Oletko jo elämän ehtoopuolella vankalla kokemuksella vai keltanokka, joka on täynnä itseään?
Ap on pettynyt miehiin selkeästi