Olen ihastunut, mutta en tiedä miten pääsisin tutustumaan
Tiedän missä hän on töissä, mutta ei ole sellainen paikka jossa voisi päästä juttelemaan vaikka kävisi asiakkaana. En ole itse missään sosiaalisessa mediassa, enkä usko että hänkään olisi. On muutama yhteinen tuttu mutta ei ketään kenen kanssa liikkuisi samoissa piireissä että voisi sitä kautta törmätä.
En käy juuri koskaan missään baareissa/muuten yöelämässä, mutta lähtisin heti jos tietäisin että hän on jossain käymässä, tunnelma voisi olla sellainen että uskaltaisi mennä tekemään tuttavuutta. Voi kyn edes jossain tietäisin että voisin törmätä häneen! Mitä on tehtävissä?
Kommentit (27)
Ei tilanteesi ole toivoton jos tunnet ihastuksesi. Ajattele jos et edes tietäisi kuka se on.
Mene juttelemaan vaan. Sukupuoli vaikuttaa sen verran, että kukaan mies ei pidä pervona naista joka tulee tekemään tuttavuutta... pahinta mitä voi tapahtua, on että se sanoo olet tosi kiva mut mä olen varattu!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:47"]Ei tilanteesi ole toivoton jos tunnet ihastuksesi. Ajattele jos et edes tietäisi kuka se on.
Mene juttelemaan vaan. Sukupuoli vaikuttaa sen verran, että kukaan mies ei pidä pervona naista joka tulee tekemään tuttavuutta... pahinta mitä voi tapahtua, on että se sanoo olet tosi kiva mut mä olen varattu!
[/quote]
Ei varmaan pervona, mutta säälittävänä vähän. Herää heti kysymys, mitäs tuo on vailla ja toisaalta miksi sen naisena täytyy itse miestä jahdata.
Varmasti toki sellainen mies on pelkästään mielissään, jolla ei kauheasti ole ollut vientiä. Tai sitten se pelästyy.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:47"]Ei tilanteesi ole toivoton jos tunnet ihastuksesi. Ajattele jos et edes tietäisi kuka se on. Mene juttelemaan vaan. Sukupuoli vaikuttaa sen verran, että kukaan mies ei pidä pervona naista joka tulee tekemään tuttavuutta... pahinta mitä voi tapahtua, on että se sanoo olet tosi kiva mut mä olen varattu! [/quote] Ei varmaan pervona, mutta säälittävänä vähän. Herää heti kysymys, mitäs tuo on vailla ja toisaalta miksi sen naisena täytyy itse miestä jahdata. Varmasti toki sellainen mies on pelkästään mielissään, jolla ei kauheasti ole ollut vientiä. Tai sitten se pelästyy.
[/quote]
Pelaile sitten pelejäsi ja vietä yöt kirjoitellen tänne.
Luuletko että esimerkiksi suosittujen ja menestyvien miesten vaimot ovat saaneet puolisonsa jahtaamatta? Kyllä niillä olisi muitakin ottajia ollut.
Noo tee niin kuin minä tein vedä iltapäivällä kunnon kännit ja pommita soitoilla ja viesteillä puoleen yöhön. Heh. Ei muuten vastannu ja mä meen nyt eteenpäin, asia tuli selväks.
Ei ole niin pieni paikka että jatkuvasti näkisimme.
Vaikuttaako asiaan jotenkin minun ja ihastuksen sukupuoli? Olisiko vinkkinne erilaiset tässä toivottomalta tuntuvassa tilanteessa? ;)
Ap