Olen 60-vuotias neitsyt. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:00"]Haluaisin
[/quote]No kysy!
Minkä ikäisenä olet ajatellut
menettää neitsyyden?
Haluaisitko kokea seksiä?
Suoraan sanoen et ole välttämättä paljoa menettänyt. On paljon ihmisiä, jotka eivät nauti seksistä ollenkaan, mutta se tavallaan tulee pakkona, jos haluaa parisuhteen ja lapsia. Olen itsekin jo siinä onnellisessa tilanteessa, että seksi ei yhtään kiinnosta eikä ole onneksi sitä miestä ruinaamassa. Ihan kaveriksi voisin miehen haluta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:00"]Minkä ikäisenä olet ajatellut
menettää neitsyyden?
[/quote]Kolmekymppisenä ajattelin mutta se veny... Ehkä kahdenkymmenen vuoden päästä
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:01"]Haluaisitko kokea seksiä?
Suoraan sanoen et ole välttämättä paljoa menettänyt. On paljon ihmisiä, jotka eivät nauti seksistä ollenkaan, mutta se tavallaan tulee pakkona, jos haluaa parisuhteen ja lapsia. Olen itsekin jo siinä onnellisessa tilanteessa, että seksi ei yhtään kiinnosta eikä ole onneksi sitä miestä ruinaamassa. Ihan kaveriksi voisin miehen haluta.
[/quote]En välttämättä haluaisi
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:00"]Minkä ikäisenä olet ajatellut menettää neitsyyden? [/quote]Kolmekymppisenä ajattelin mutta se veny... Ehkä kahdenkymmenen vuoden päästä
[/quote]
Olet nuori vielä ei kannata kiirehtiä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:01"]Oletko lesbo vai homo?
[/quote]hetero
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:01"]Odotatko sitä oikeaa?
[/quote]ei oo vielä sattunut kohdalle
Oletko suudellut tai onko sua hyväilty vaatteiden läpi? Millasesta ekasta kerrasta haaveilet?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:02"]Hauska provo
[/quote]Eikö olekkin?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:01"]
Haluaisitko kokea seksiä?
[/quote]
Mä taas ajattelen ihan toisin! Ilman seksiä elämästä puuttuu isoin nautinto mitä voi olla. Tiedän tämän, koska olen ennen nauttinut yhdynnystä ihan suunnattomasti mutta tällä hetkellä sairaus estää yhdynnät. Seksi ei todellakaan ole mikään pakko parisuhteessa vaan ihana asia :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:00"]Minkä ikäisenä olet ajatellut menettää neitsyyden? [/quote]Kolmekymppisenä ajattelin mutta se veny... Ehkä kahdenkymmenen vuoden päästä
[/quote]
Olet nuori vielä ei kannata kiirehtiä.
[/quote]Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:04"]Oletko suudellut tai onko sua hyväilty vaatteiden läpi? Millasesta ekasta kerrasta haaveilet?
[/quote]Ei ja en haaveile. Odotan vain.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:05"]
Mä taas ajattelen ihan toisin! Ilman seksiä elämästä puuttuu isoin nautinto mitä voi olla. Tiedän tämän, koska olen ennen nauttinut yhdynnystä ihan suunnattomasti mutta tällä hetkellä sairaus estää yhdynnät. Seksi ei todellakaan ole mikään pakko parisuhteessa vaan ihana asia :)
[/quote]
Sä tiedät omasta elämästäsi. Jonkun muun elämässä se voi olla toisin.
AP:lta haluasin kysyä, että onko sinulla muuten läheisiä ihmisiä elämässäsi? Ehkä joskus jotakin läheisyyttäkin? Oletko siis sosiaalinen vai vetäytyvämpi persoona?
En.