"Sä näytät niin sairaalta"
Kommentit (20)
Et viitsi/ jaksa tännekään kirjoitella...Silti tässäkin on sun kirjoitus🙄
Sehän menee joskus niin, että vaikka joku lääkäri suosittelisikin eläkettä niin Kelan tms. oma/t lääkärit voivat hylätä hakemuksen edes näkemättä potilasta. Hullua, mutta totta.
Ja tuskin hakemukseen riittää, että "näyttää sairaalta".
Vierailija kirjoitti:
Sehän menee joskus niin, että vaikka joku lääkäri suosittelisikin eläkettä niin Kelan tms. oma/t lääkärit voivat hylätä hakemuksen edes näkemättä potilasta. Hullua, mutta totta.
Ja tuskin hakemukseen riittää, että "näyttää sairaalta".
Ei tietenkään pelkkä sairaalta näyttäminen riitä mutta onhan mulla oikeasti paljon sairauksia. ap
No mikä siinä sitten on ongelmana? Se, että pystyt kuitenkin jotain tekemään kertomasi mukaan. Siellä miehesi yrityksessä.
En tiedä mitkä kriteerit eläkkeelle pääsemiseksi on, mutta aika tiukat ilmeisesti.
Kyl sä valis pääset eläkkeelle, johan noi sun jutut viittaa siihen.
Mutta se sun eläke tullee olemaan pienempi, mitä nyt saat töissä.
(ja sen lisäksi sulta putoaa tp-terveydenhoito. .... Siellä päivystykessä/labrassa istut kuin tatti. Siinä ei paljon "minä olin ennen" auta. Koitahan nyt vielä sinnitellä.).
Sadannen kerran. Sä et pääse työkyvyttömyyseläkkeelle, koska et ole työkyvytön. Teet työtä miehesi firmassa etkä ole ollut sairauslomilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa valis?
Ammattivalittaja
Vastaa niille naapureille että "Kiitos, niin sinäkin"
Vierailija kirjoitti:
"Kivasti" sanottu, jos totta.
On se ihan totta.ap
Vierailija kirjoitti:
Sadannen kerran. Sä et pääse työkyvyttömyyseläkkeelle, koska et ole työkyvytön. Teet työtä miehesi firmassa etkä ole ollut sairauslomilla.
Niin. Tällaista työtä pystyn tekemään. ap
Mitä työtä teet?
Onko vielä keppi ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet?
Onko vielä keppi ?
Asiakaspalvelua. Kyllä mulla on keppi.ap
Minun ystävä sanoi mulle just nuo sanat tänään. Olen ollut pitkään sairaana. Tuntuukin, että olen ihan sairas. Turvonnut ja iho ihan väritön. Silmät lerputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävä sanoi mulle just nuo sanat tänään. Olen ollut pitkään sairaana. Tuntuukin, että olen ihan sairas. Turvonnut ja iho ihan väritön. Silmät lerputtaa.
Tsemppiä sulle.ap
Ja silti en pääse eläkkeelle.ap