Oletko pieraissut kumppanisi naamalle?
Tai onko teillä ylipäätään tapana ärsyttää kumppanianne pierujutuilla? :) Poikaystäväni haluaa joskus sohvan itselleen ja jollei saa minua poistumaan niin saattaa esimerkiksi pieraista naamalle. Eräässä ystäväperheessa harrastetaan samanlaisia juttuja, mutta alkoi vaan kiinnostaa ylipäätään kuinka yleistä tällainen on ja millä kaikilla tavoilla kiusaatte puolisoanne?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:17"]
En ole.
[/quote]
Mikset?
Seuraava askel onkin sitten suuhun pieraiseminen.
En koskaan muutenkaan piereskele mieheni aikana jos ei ole ihan pakko. Minusta se on jotenkin ällöä. Mies kyllä piereskelee minun aikanani mutta ihan ohimennen eikä tee siitä numeroa. Minuun ei todellakaan uppoa mikään pieruhuumori enkä ymmärrä toistensa naamalle piereskeleviä pariskuntia. Minä ainakin suuttuisin,tai en nyt varsinaisesti mutta jos mieheni pieraisisi naamalleni niin olisin ehkä vähän että wtf??
Anaaliseksin aikana tyttöystävä pieraisi niin tunsin sen selvänä paineena peniksessäni. Kun vedin peniksen ulos niin pyllystä tuli ulos mars patukan kokoinen kakkapökäle lakanan päälle. Noh kaipa tuo kuuluu asiaan.
Kerran pääsi pitkähkö viheltävä pieru juuri kun mies oli jalkovälissäni nuolemispuuhissa.
Minä en pieraise edes mieheni kuullen :-o