Oletko pieraissut kumppanisi naamalle?
Tai onko teillä ylipäätään tapana ärsyttää kumppanianne pierujutuilla? :) Poikaystäväni haluaa joskus sohvan itselleen ja jollei saa minua poistumaan niin saattaa esimerkiksi pieraista naamalle. Eräässä ystäväperheessa harrastetaan samanlaisia juttuja, mutta alkoi vaan kiinnostaa ylipäätään kuinka yleistä tällainen on ja millä kaikilla tavoilla kiusaatte puolisoanne?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:09"]
Minä en pieraise edes mieheni kuullen :-o
[/quote]
Onko kiva pidättää koko ajan? :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:40"]
Kuinkahan tyhmiksi täällä nämä kysymykset vielä menevätkään?
[/quote]
Sanotaan, että taivas on rajana, mutta av-palstalla pitää hakea naapurigalaksit avuksi mittaamaan tyhmyyden ja typeryyden määrää.
Olen. Hän pieraisi ensin minun naamalleni :D pieruhuumori on hauskaa!
Kuinkahan tyhmiksi täällä nämä kysymykset vielä menevätkään?
Joskus poikaystäväni saattaa pieraista yhteisen peiton alla ja sitten pitelee voimallisesti peittoa päälläni niin, etten pääse pakenemaan vaan joudun haistelemaan.
Aloittaja on luultavimmin joku mies joka haaveilee naisten pieruista naamalleen. Mutta ruokkikaa toki pervoa,
ilmaistahan tämä on.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:47"]
Aloittaja on luultavimmin joku mies joka haaveilee naisten pieruista naamalleen. Mutta ruokkikaa toki pervoa,
ilmaistahan tämä on.
[/quote]
No itse asiassa ihan nainen olen :) En minä siis nauti noista jutuista tietenkään, mutta kyseessähän onkin kumppanin kiusaaminen!
Siis ettekö te koskaan edes pieraise ylipäätään siitä syystä, että kumppani ärsyyntyisi?
En...ilmiselvistä syistä, mutta jos tulee kumppani, voisin pieraista ja kysyä "Missä olet kupannut koko tämän ajan?"
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:20"]
Ja ikää oli?
[/quote]
Minä olen 27 ja avomies 26.
Joo oon! Meillä on aika matala sänky, niin herätin sen pierasemalla naamalle :D Ihan normimeininkiä, eikä olla mitään teinejä enää... :D
Pieraisin kerran mutta vahingossa. Seksissä olin nelinkontin ja kumppani levitti persvakoa. Mitä lue tarkoitus tehdä... katsoa tai nuolla ehkä. No mulla oli ilmaa mahassa ja karkasi tässä yhteydessä päin näköä.
Joskus seksin yhteydessä vain teeskentelen nieleväni ja sitten pussaan miestä ja purskautan tavaran hänen suuhunsa :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:30"]Joskus seksin yhteydessä vain teeskentelen nieleväni ja sitten pussaan miestä ja purskautan tavaran hänen suuhunsa :D
[/quote] hyi saatana :o
Taas mä tajuan kuinka erilaisia mä ja mun mies ollaan :( mä tykkäisin pieraista toisen naamalle ja muutenkin tehdä kaikkea älytöntä, mutta hän suuttuu sellaisesta.
Jos minulla on esim. hikiset sukassa kädessä niin tottakai työnnän ne mieheni naamalle jos hän sattuu olemaan lähellä. Kiusaamme toisamme jatkuvasti :)
up