Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvä vaimo?

Vierailija
28.09.2014 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras esimerkki on mielestäni Muumimamma :) Tosin sängyssä pitää muuttua vähemmän mammamaiseksi, muuten menee mieheltä halut.

Vierailija
2/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti = AV-femakko-emakko-mamman vastakohta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen, joka sopii puolisonsa kumppaniksi. Sellainen, joka tuo kumppanista ne parhaat piirteet esiin ja jo ka parhaat piirteet pääsevät esille kumppanin kanssa. 

Minä tuskin sopisin kovinkaan monelle, mutta oman mieheni kanssa ollaan aika mahtava tiimi :)

Vierailija
4/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole universaalia "hyvää vaimoa" sen enempää kuin sellaista aviomiestäkään, joka olisi kaikkien naisten toiveuni.
No tai yksi sellainen ominaisuus on: Pitää arvostaa puolisoaan.

Vierailija
5/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sängyssä vähemmän mammamainen... :D

Vierailija
6/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, vaikea vastata. Hyvä nainen noin ulkoisesti olisi helppo kuvailla, mutta vaimossa on paljon muutakin kuin pelkkä ulkokuori. 

Minun mielestäni vaimo on ainakin huolehtiva, hiukan 'hassu', ei kauhean tosikko, osaa leipoa ja leipoo, tykkää läheisyydestä ja innostuu kaikenlaisesta esim. haluaa viikonloppuna lähteä ex-tempore jonnekin (voi olla mitä tahansa; viikonloppureissu koti- tai ulkomaan kohteeseen, jokin näyttely vaikka ihan kotikaupungissa jne)....

Vierailija
7/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoilla ei siitä ainakaan ole minkäänlaista käsitystä, kun juttuja lukee.

Vierailija
8/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta huono on sellainen joka on mustasukkainen ja soittelee minulle kun olen kavereiden kanssa viihteellä millon mistäkin syystä, avovaino siis tällainen ja rupee jo riittämään.

Vierailija
9/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on hyvä mies?

Vierailija
10/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaimo antaa miehensä olla mies, ei yritä muuttaa miestä. Tietysti on uskoĺlinen ja omanarvontuntoinen eikä aseta itseään miehensä ylä/ alapuolelle. Pitää olla empaattinen ja sängyssä aktiivinen sekä kokeilunhaluinen. Tietysti miehen pitää olla kaiken tämän hyvän arvoinen, tai vaimosta voi tulla jotain ihan muuta..

Vierailija
11/23 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma nainen joka ei nalkuta kotitöistä jatkuvasti.
Panostaa ulkonäköön, en tahdo naista joka lähtee kodin ulkopuolelle verkkareissa lenkkiä lukuunottamatta.
Omaa hyvät sosiaaliset taidot ja huumorintajuakin pitää löytyä.
Harrastuksiakin saisi olla, mielellään urheilullinen.

Vierailija
12/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, johon voi luottaa ja jonka puheet pitää. Nyt minulla on minulle maailman paras vaimo.

Vierailija
13/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Iita.

Vierailija
14/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin sellainen jonka puheisiin voi luottaa ja jonka puheet on totta. Nyt itsellä avovaimo, joka on päästänyt suustaan niin paljon paskaa ja valheita että paljon pitää tapahtua, että hänestä voisi tulla hyvä vaimo! Mua välillä ihan pelottaa, että tuleeko tästä sittenkään mitään kun hän on luonteeltaan synnynnäinen valehtelija.. Vaikka nyt ei enää valehtelisikaan, niin miten vuosien päästä?

Vierailija
15/23 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

16/23 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on minulle maailman paras vaimo.

-on seurallinen ja iloinen

-kokeilunhaluinen ja seksikäs

-toteuttanut minun toiveeni kimpasta ja parinvaihdosta

-ei olla mustasukkaisia

-rakastuneita vielä 17 vuoden yhteiselämän jälkeenkin.

Vierailija
17/23 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka levittää jalkojaan aina kun haluttaa. Sen jälkeen tulee kaikki muu, koska jos tuon kanssa tulee ongelmia niin pitkässä puutteessa niillä muilla tarvittavilla ominaisuuksilla on yhä vähemmän merkitystä.

Vierailija
18/23 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen bi henkinen joka käy vähän lesboileenkin välillä (meillä siihen on lupakin😘) hauska ja muutenki kiva tyyppi, ja just tärkeintä mielestäni on se et hän on oikeesti hauska ja kuuntelee kun jotain puhutaan, eikä puhu asioita toisten mieliksi vaan ainoastaan sitä mitä mieltä on aidosti.

Vierailija
19/23 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-akkojen mukaan kaikki naiset ovat hyviä vaimo koska onhan heillä pillu. Jos mies vaan on kunnollinen eli saa naisensa olemaan ihana niin silloin nainen näyttäytyy miehelle ihanana. Jos nainen on huono vaimo niin syy siis miehessä joka ei ole edes naistaan saanut hyvin käyttäytymään.

Vierailija
20/23 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a, vaikea vastata. Hyvä nainen noin ulkoisesti olisi helppo kuvailla, mutta vaimossa on paljon muutakin kuin pelkkä ulkokuori. 

Minun mielestäni vaimo on ainakin huolehtiva, hiukan 'hassu', ei kauhean tosikko, osaa leipoa ja leipoo, tykkää läheisyydestä ja innostuu kaikenlaisesta esim. haluaa viikonloppuna lähteä ex-tempore jonnekin (voi olla mitä tahansa; viikonloppureissu koti- tai ulkomaan kohteeseen, jokin näyttely vaikka ihan kotikaupungissa jne)....

Eli niinkuin äiti plus seksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän