Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaverilleni synttärilahjaksi dildon ja...

Vierailija
01.11.2014 |

Hän suuttui lahjasta! Pitkään sinkkuna ollut kaverini valittaa aina, miten hän ei saa seksiä. Halusin ilahduttaa häntä ostamalla söpön pinkin dildon, mutta hän ilmeisesti suuttui lahjasta, koska ei ole vastannut viesteihini synttäreiden jälkeen. Dildo ei ollut mikään halpis, maksoi useita kymmeniä euroja. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit siis että teillä on intiimimmät välit kuin sitten onkaan. Joutuiko hän avaamaan lahjan julkisesti, muiden nähden?

Minä en ostaisi dildoa parhaalle ystävällenikään ellei hän sitä erikseen pyytäisi, saati kaverille. 

Vierailija
2/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lahjat avattiin julkisesti! Luulin että hän ilahtuisi lahjasta. Vieraana oli muitakin sinkkunaisia, en uskonut että hekään paheksuisivat lahjaani. -ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
4/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut reagoi?

Vierailija
5/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dildo ole sama asia kuin seksi.

Vierailija
6/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut vieraat hihittelivät kun tajusivat mitä paketissa on. Kyllä jokaisella naisella ainakin yksi dildo pitäisi olla, en ymmärrä miksi kaverini suuttui :( Hyvällähän minä vaan, kun ei ole pitkään aikaan miestä saanut. Kirjoitin korttiin, että "tästä saat sinäkin pitkästä aikaa melaa mekkoon!" Itse olisin ainakin nauranut ja leikkinyt lahjallani tyytyväisenä. -ap 

Vierailija
7/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Viepä monilapsiselle perheelle lahjaks kumipaketti, reaktio lienee sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi