Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
481/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naisen oikea ystävä houkuttelee hänet varmasti juhlistamaan synttäreitä ja sinkkuutta villillä biletyksellä. Siinä jää jotkin kahvikutsut toiseksi.

Vierailija
482/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:19"]

Mitäs jos käykin niin, että tyttöystävä vastaa tähän valejättöön että "Joo, oon pohtinu samaa. Parempi erota" tai että "Aijaa, ihan sama käy mulle" ja on kun moksiskaan. Siinä osuu hauska pila omaan nilkkaan.

[/quote]
No jos ero olisi naiselle ihan sama, niin sittenhän olisi vain hyvä että se tulisi tietooni. Tosin nainen rakastaa minua eikä suhtautuisi tuolla tavalla siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:50"]

Miksi kuvittelet, että

-nainen haluaisi jättämisen jälkeen viettää sekuntiakaan seurassasi

-nainen haluaisi jättämisen jälkeen sinut takaisin?

Eiköhän naisella ole myös sellaisia eksiä tai ystäviä, jotka mielellään lohduttavat hylättyä neitosta vällyjen välissä. Kaikilla aikuisilla naisilla on. Lohtuseksi on vain puhelinsoiton päässä.

[/quote]
Selitinkin jo että yllätysjuhlat kyseessä, eli nainen viettää syntymäpäivänsä mm. minun kanssani halusi tai ei. Ja ei oikein voi puhua "takaisin haluamisesta" kun en ole häntä edes oikeasti jättänyt. En usko että nainen olisi noin kevytkenkäinen että heti soittelisi eksille tai muille

[/quote]

Mitä kevytkenkäistä siinä on, jos sinkkunainen ehdottaa eksälleen tai ystävälleen seksiä? Et sinä omista häntä. Jos sanot hänelle jättäväsi hänet, hän on siitä sekunnista suhteestanne vapaa. Ei suhteenne mystisesti jatku "pilasi" aikana, vaikka sinusta jättäminen on vain leikkiä.

[/quote]
No on se kevytkenkäistä, jos heti samana tai seuraavana päivänä eron jälkeen on etsimässä panoseuraa.

Vierailija
484/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:25"]

Mitäs jos käykin niin, että tyttöystävä vastaa tähän valejättöön että "Joo, oon pohtinu samaa. Parempi erota" tai että "Aijaa, ihan sama käy mulle" ja on kun moksiskaan. Siinä osuu hauska pila omaan nilkkaan.

[/quote]
No jos ero olisi naiselle ihan sama, niin sittenhän olisi vain hyvä että se tulisi tietooni. Tosin nainen rakastaa minua eikä suhtautuisi tuolla tavalla siihen

[/quote]

Rakastatko sinä? Ei nimittäin juurikaan vaikuta siltä.

Vierailija
485/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hänen tulisi vale-eroon suhtautua, että yllätys olisi oikeanlainen?

Vierailija
486/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:03"]Miten tämä idea nyt noin negatiivisen vastaanoton sai? Kaikki kaverini ja osa naisenkin kavereista on pitänyt sitä hyvänä ideana. Joo, naisystäväni olisi pari päivää maassa ja surullinen mutta syntymäpäivänään varmasti moninkerroin onnellisempi, tämä valejättäminen minun mielestä vaan tehostaisi onnea kun tulisi ihan puun takaa ja parin päivän allapäin olemisen jälkeen.
[/quote]

Naisen ystävät tietävät että "jättäminen" olisi naiselle iloinen asia, eikä hän todellakaan huolisi sinua takaisin.

Vierailija
487/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:10"]

Miksi kuvittelet, että

Eiköhän naisella ole myös sellaisia eksiä tai ystäviä, jotka mielellään lohduttavat hylättyä neitosta vällyjen välissä. Kaikilla aikuisilla naisilla on. Lohtuseksi on vain puhelinsoiton päässä.

[/quote]
Selitinkin jo että yllätysjuhlat kyseessä, eli nainen viettää syntymäpäivänsä mm. minun kanssani halusi tai ei. Ja ei oikein voi puhua "takaisin haluamisesta" kun en ole häntä edes oikeasti jättänyt. En usko että nainen olisi noin kevytkenkäinen että heti soittelisi eksille tai muille

[/quote]

Mitä kevytkenkäistä siinä on, jos sinkkunainen ehdottaa eksälleen tai ystävälleen seksiä? Et sinä omista häntä. Jos sanot hänelle jättäväsi hänet, hän on siitä sekunnista suhteestanne vapaa. Ei suhteenne mystisesti jatku "pilasi" aikana, vaikka sinusta jättäminen on vain leikkiä.

[/quote]
No on se kevytkenkäistä, jos heti samana tai seuraavana päivänä eron jälkeen on etsimässä panoseuraa.

[/quote]

Miksi olisi? Ja miksi kevytkenkäisyys olisi huono ominaisuus. Et sinä omista häntä. Jos vapautat hänet suhteestanne ja seksuaalisen uskollisuuden vaatimuksesta, hän voi käydä toteuttamassa kaikki ne fantasiat, joista hän on sinun takiasi joutunut luopumaan. Kaikki ne tyypit, joiden kanssa hänestä olisi hauskaa harrastaa seksiä, mutta joista hän rakkauden takia on pidättäytynyt. Eikä naisen koskaan tarvitse "etsiä" panoseuraa.

Vierailija
488/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]

Nainen rakastaa sinua ja siksi jätät hänet? Mielenkiintoinen logiikka.

Miksi jätetty nainen suostuisi kosintaan? Sinähän olet jättänyt hänet, joten mistä hän tietää, että kosinta on totta eikä niin, että kun hän myöntyy, niin kaveri huutaa, että aprillia?

Vierailija
489/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että

[/quote]

[/quote]

Mutta voisipa olla että tyttöystäväsi ei lähtisi siinä mielentilassa yhtään mihinkään. Tai voi olla jossain ihan muualla kuin kaverit suunnittelee.

Vierailija
490/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap "jättää" naisen, joka sitten kaiken shokin ja järkytyksen ja itkun keskellä on varmasti tosi juhlatuulella. Pari päivää ilman suihkua, räkä poskella ja silmät itkusta punaisina ja turvonneina, huonoilla tai olemattomilla yöunilla. Joo. Juhlat. Jee!

Harvoin saa täältäkään lukea mitään näin idioottimaista.

Vierailija
491/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:21"]

Selitä nyt vielä kerran, miten naisesi joutuu viettämään synttäreitä kanssasi, "halusi tai ei"? Miten sellaiseen tilanteeseen päädyttäisiin?

[/quote]
Selvä, tässä vielä selitys sinulle ja parille muulle kyselijälle: Naisen yksi parhaista ystävistä aikoo jo varmaan huomenna kysyä, että haluaisiko hän tulla kahvittelemaan tämän luokse syntymäpäivän kunniaksi. Nainen varmasti suostuu hyvän ystävänsä kahvikutsuun, ja kun hän tulee paikalle on siellä myös minä ja meidän kummankin kavereita. Sitten onkin tiedossa varsinainen yllätys eli minun kosintani, loppuillasta juhlitaankin sitten sekä syntymäpäiviä että kihloja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan

Vierailija
492/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "kaverit" taitavat olla juonessa mukana vain että saisivat todistaa tyhmyytesi. Oikeasti tuo idea ei varmasti ole kenestäkään loistava eli nauravat selkäsi takana. Ehkä he odottavatkin, että nainen pääsee tällä tavoin eroon kaltaisestasi idiootista. 

Vierailija
493/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsevarmaa kuvitella, että naisesi ottaa takaisin? Jos mut olisi jätetty ja olisin ehtinyt itkeä asiaa monta päivää niin miehen olisi ihan turha tulla anelemaan minkäänlaisen korun kanssa.

Vierailija
494/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisi, idiootti.

Vierailija
495/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:33"]

Selitä nyt vielä kerran, miten naisesi joutuu viettämään synttäreitä kanssasi, "halusi tai ei"? Miten sellaiseen tilanteeseen päädyttäisiin?

[/quote]
Selvä, tässä vielä selitys sinulle ja parille muulle kyselijälle: Naisen yksi parhaista ystävistä aikoo jo varmaan huomenna kysyä, että haluaisiko hän tulla kahvittelemaan tämän luokse syntymäpäivän kunniaksi. Nainen varmasti suostuu hyvän ystävänsä kahvikutsuun, ja kun hän tulee paikalle on siellä myös minä ja meidän kummankin kavereita. Sitten onkin tiedossa varsinainen yllätys eli minun kosintani, loppuillasta juhlitaankin sitten sekä syntymäpäiviä että kihloja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan

[/quote]

Ai että naisella ei olisi mitään omia suunnitelmia syntymäpäivilleen? Ja hän ei peruisi kahvittelua, jos on järkyttynyt jättämisestä? Mikä ääliö oletkaan, ap.

Vierailija
496/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Siis kutsuu jo ennen jättämistä?

Kuule, jos nainen rakastaa sinua ja sinä jätät hänet, niin tuo kahvittelukutsu unohtuu samantien! Todella rakastunut ja jätetty nainen ei muista mitään kutsua kaverin luokse, ja jos taas kaveri soittaa uudestaan ja uusii kutsun, niin nainenhan vuodattaa tälle koko kamaluuden. Aika outo on se "yksi parhaista ystävistä", joka antaa toisen kärsiä olematonta jättämistä. Oikeastiko uskot, että naisen ystävät ovat valmiita siihen, että sinun lisäksesi hän lopulta jättää heidätkin? Naisten välinen solidaarisuus on outo juttu.

Vierailija
497/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
:D Voi kuule, luulen ettei se tule menemään ihan noin. Ensinnäkin, nainen voi olla niin allapäin että peruu koko kahvittelun, vaikka etukäteen olisikin suostunut. Ja vaikka hän tulisikin paikalle, niin ryntää varmaan heti ovesta ulos kun näkee sut siellä vieraiden joukossa, saati sitten että suostuisi kosintaan ilomielin kun olet juuri hänet "jättänyt"...

Vierailija
498/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sama tyyppi, joka viimeksi esiintyi nettitreffiseuraa etsivänä miehenä. Ihan sama kirjoitustyyli ja tyhmäksi heittäytyminen. Opettele edes vaihtelemaan kirjoitustyylejäsi, niin et ole näin ilmiselvä.

Vierailija
499/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat todella satuttaa naista noin pahasti ja vielä ennen syntymäpäiviään. En todellakaan hyppisi riemusta jos tulis kosinta, vana olisin todella vihainen sekä hämmentynyt. Enkä hyppäisi kiljuen kaulaasi ja itkisi ilosta. Mieti vähän, liian rankka pila on tuo! Särjet naisen sydämen, ei sitä noin vain unohda hetkessä.

Vierailija
500/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Itse vaatisin tuossa tilanteessa, että sinä ja kaverisi poistutte juhlista välittömästi, tai muuten lähden itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän