Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas menee joulu töissä :(

Vierailija
28.09.2014 |

viime vuonna menin jouluaattona töihin, nyt tulevana jouluna aattona 13 tunnin työpäivä ja tapaninpäivänä on yövuoro.
Myös pari joulua edeltävää päivää menee töissä, joten eipä sitä paljon ehdi kokkailemaan.
Hiukan kyllä harmittaa toi jouluaatto, poika 7v varsinkin harmissaan kun joudun töihin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ja 13 vuotta putkeen. Itse tykkään jouluvuoroista. Olen sitten lasten kanssa joko aamusta tai illasta, sitten pitkät vapaat. Jos sinua noin vaivaa, niin kannattaisiko keskustella esimiehesi kanssa? T. psykiatrinen hoitsu

Vierailija
22/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:14"]Missä työpäivät ovat 13h? [/quote] Sinun työpäivä 7,5h = kaikkien työpäivät 7,5h???

[/quote]

aika monet tekee myös tuplavuoroa, eli 16 tuntia satunnaisesti.

[/quote]

Se taas on oma valinta. Ja työ ilmeisesti ei ole kovin rasittavaa, koska 16 tunnin työvuoro vaatisi muuten aika paljon. Toki jos puolet ajasta on nettisurfailua tms. niin silloin ymmärrän...

[/quote]

Kuten lääkärit? No ei se oo niin vaativaa. Herää jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:14"]Missä työpäivät ovat 13h? [/quote] Sinun työpäivä 7,5h = kaikkien työpäivät 7,5h???

[/quote]

aika monet tekee myös tuplavuoroa, eli 16 tuntia satunnaisesti.

[/quote]

Se taas on oma valinta. Ja työ ilmeisesti ei ole kovin rasittavaa, koska 16 tunnin työvuoro vaatisi muuten aika paljon. Toki jos puolet ajasta on nettisurfailua tms. niin silloin ymmärrän...

[/quote]

Kuten lääkärit? No ei se oo niin vaativaa. Herää jo!

[/quote]

Herätys itsellesi dorka! Se lääkäri ei tee 16 tuntia töitä, vaan päivystää siitä osan. Eli nukkuu! On sulla ruusuiset kuvat lääkärin ammatin vaativuudesta suhteessa palkkaan...

Vierailija
24/26 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mäkin voisin olla :(
Näin se menee, toisen epäonni olis toisen onni.

Vierailija
25/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä sitten työpaikalla olisi jotain joka jouluisin haluaisi olla töissä ja vaihtaisi vuoroa? Itse hoitajana olen aina tarvittaessa vaihtanut vuoroja siten että oon tehnyt perheellisille joulun työvuorot ja samoin muinakin juhlapyhinä. Aina voi löytyä halukkaita...

Vierailija
26/26 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:03"]

Täällä taitaa olla aika paljon nuoria ja lapsettomia, jos ei haittaa se, että on esim. aaton ja ainakin toisen joulupäivän töissä. Pienten lasten vanhempia luulisi vähän harmittavan. Voihan sitä joulua leikkiä jonain toisena päivänä, mutta kyllä aatto on kuitenkin aatto. Itse olen joulunpyhät vapaalla, mutta koko väliviikon töissä. Sekin tuntuu tylsältä, koska muut lomailee. Oon tullut viimeisenä taloon, joten muilla on pitkät lomat, mutta mulla ei. (Mä olen varmaan av-raadin mukaan ihan hirveä valittaja ja nipo tämän takia.)

[/quote]

Huoh. Itse olen perheestä josta toinen vanhemmista oli aina välillä töissä. Sellaista se elämä vain on. Ja miksi lapsettomille olisi joulu vähemmän tärkeä? Itselle ainakin hyvin tärkeä, mutta jos työt osuu sille päivällä, niin mitäpä sitä valittamaan. Jokainen vuorollaan, vai mitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi