Löysin hyvän kantarellipaikan. Pysyykö muut poissa jos laitan viereen "alueella riistakamera"-kyltin?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
laita kyltti "miinoja" sinne
Ei mene läpi kenellekään.
Ole mikä omistaja hyvänsä mut kaikki lähtee jos kohdalle satun.
Ei kamera ainakaan minua estäisi. Poimisin kanttarellit silti, koska minulla on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Ei kamera ainakaan minua estäisi. Poimisin kanttarellit silti, koska minulla on oikeus.
Vai kanttarellit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kanttarellit....
Keltavahverot.
Oman metsäalueen voi aidata korkealla aidalla, kalliiksi se tulee mutta eipähän kukaan liiku.
Kannattaa mennä telttailemaan siihen kantarellipaikan viereen.
Joo, pystytä vaan teltta siihen, ei kukaan tuu. Mua kanssa ärsyttää kun omista metsistä häviää sienet, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Oman metsäalueen voi aidata korkealla aidalla, kalliiksi se tulee mutta eipähän kukaan liiku.
metsäalueen aitaaminen ei poista jokamiehenoikeuksia eli aidan saa ylittää, eikä metsässä kulkemista voida kieltää aidalla, jonka ainoana tarkoituksena on estää jokamiehen oikeuksien käyttäminen
Vierailija kirjoitti:
Joo, pystytä vaan teltta siihen, ei kukaan tuu. Mua kanssa ärsyttää kun omista metsistä häviää sienet, mutta minkäs teet.
Niinpä niin. Et mitään.
Minulle maistuu vain oman metsän sienet ja marjat. Naapurin metsään ei tee mieli.
Kyllä voi aidata, ja laittaa siihen yksityisalue. Omassa metsässä kun saa harrastaa mitä haluaa ja alueen voi aidata ja sitä aluetta ei koske jokamiehen oikeus.
Jos on 3m korkea aita alue ei ole jokamiehenoikeuden piirissä. Aidan yli jos tulee, tunkeutuu siten yksityisalueelle, voi olla vaikka koiria vapaana.
14, aika hyvin hillitsee kyllä se kun koiria vapaana kyltit on luettavissa niissä kohdin mistä kulkee, onneksi ei kovin paljon kuitenkaan porukka omissa metsissä käy, kun aika syrjässä. Ihmiset kun roskaa ja tuhoaa kun eivät tajua miten metsässä ollaan.
Ne muuten maistuu hirvieläimillekin ihan kuin suppilovahverotkin. Aina ei siis ole jonkun ihmisen syy, että hyvä sienipaikka on puts plank. Kerran kokeilin peittää lehdillä ja risuilla yhden yksinäisen ainokaisen kantarellin. Seuraavana päivänä se oli syöty maata myöten.
Kyllä maanomistaja saa tehdä aidan ihan minne huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi aidata, ja laittaa siihen yksityisalue. Omassa metsässä kun saa harrastaa mitä haluaa ja alueen voi aidata ja sitä aluetta ei koske jokamiehen oikeus.
Jos on 3m korkea aita alue ei ole jokamiehenoikeuden piirissä. Aidan yli jos tulee, tunkeutuu siten yksityisalueelle, voi olla vaikka koiria vapaana.
Eipä toimi noin
En halua kenenkään kameraan. Eikö edes metsässä saa olla rauhassa enää.