Lapsilleni syntyi uusi sisarpuoli isän toimesta
Mitä voisin ostaa vauvalle "syntymälahjaksi"?
Haluaisin, että lapset vievät jotain pientä kun menevät vauvaa ensimmäistä kertaa katsomaan.
Ei mitään liian henk.koht, ettei vauvan äiti vaivaudu... Pää lyö tyhjää, olen surkea tällaisissa :)
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:44"]Taitaa myös tuo isä olla vintiltään pimeä, kun ilmeisesti aikaisemman perheensä on jättänyt. Ja nyt lisääntyy taas.. [/quote] Erosimme n. 10v sitten. Isän toimesta kylläkin, mutta en ole tuhlannut elämääni katkeroitumisella :)
[/quote]
Mahtavaa! Oikeasti. Tällä palstalla kun saa vähän väliä lukea näistä katkerista naisista, jotka eivät edes tervehdi ex-miehn uutta puolisoa, ja tyyliin heittäisivät lapsien uudet sisarukset grilliin, niin olet todella mukavaa vaihtelua.
Suomalaiset ovat muutenkin ylikatkera kansa, en yhtään ihmettele, että täällä masennus-, ja itsemurhatilastot on korkeita.
Anteeksi Ohis ja typot.
Ap, minä antasin lasten itsensä valita, vähän ohjaten kuitenkin. Siksi, että se tosiaan on lapsilta sitten aidosti. Vie leluosastolle ja sano, että valitkaa sellainen lelu, mikä sopii vauvalle. Kun lapsesi ovat eroajasta päätellen kuitenkin yli 10-vuotaita, kyllä he osaavat.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:44"]Taitaa myös tuo isä olla vintiltään pimeä, kun ilmeisesti aikaisemman perheensä on jättänyt. Ja nyt lisääntyy taas.. [/quote] Erosimme n. 10v sitten. Isän toimesta kylläkin, mutta en ole tuhlannut elämääni katkeroitumisella :)
[/quote]
Mahtavaa! Oikeasti. Tällä palstalla kun saa vähän väliä lukea näistä katkerista naisista, jotka eivät edes tervehdi ex-miehn uutta puolisoa, ja tyyliin heittäisivät lapsien uudet sisarukset grilliin, niin olet todella mukavaa vaihtelua.
Suomalaiset ovat muutenkin ylikatkera kansa, en yhtään ihmettele, että täällä masennus-, ja itsemurhatilastot on korkeita.
Anteeksi Ohis ja typot.
[/quote]
Kiitos viestistäsi.
Lapset tykkäävät kovasti isänsä uudesta puolisosta. Innoissaan menevät joka toinen vkl heille. Itse olen tyytyväinen, kun mies viimeinkin rauhoittanut elämänsä ja lapset alkaneet merkitä hänelle aivan valtavasti.
Olen siis tavallaan erittäin tyytyväinen ja kiitollinen tälle uudelle naiselle. Hän on saanut valtavasti hyvää aikaiseksi lasteni elämään :) ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:47"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:44"]Taitaa myös tuo isä olla vintiltään pimeä, kun ilmeisesti aikaisemman perheensä on jättänyt. Ja nyt lisääntyy taas.. [/quote] Erosimme n. 10v sitten. Isän toimesta kylläkin, mutta en ole tuhlannut elämääni katkeroitumisella :) [/quote] Mahtavaa! Oikeasti. Tällä palstalla kun saa vähän väliä lukea näistä katkerista naisista, jotka eivät edes tervehdi ex-miehn uutta puolisoa, ja tyyliin heittäisivät lapsien uudet sisarukset grilliin, niin olet todella mukavaa vaihtelua. Suomalaiset ovat muutenkin ylikatkera kansa, en yhtään ihmettele, että täällä masennus-, ja itsemurhatilastot on korkeita. Anteeksi Ohis ja typot. [/quote] Kiitos viestistäsi. Lapset tykkäävät kovasti isänsä uudesta puolisosta. Innoissaan menevät joka toinen vkl heille. Itse olen tyytyväinen, kun mies viimeinkin rauhoittanut elämänsä ja lapset alkaneet merkitä hänelle aivan valtavasti. Olen siis tavallaan erittäin tyytyväinen ja kiitollinen tälle uudelle naiselle. Hän on saanut valtavasti hyvää aikaiseksi lasteni elämään :) ap
[/quote]
Jos te tulette hyvin toimeen, en näe mitään estettä siinäkään, että sinä olisit mukana onnittelussa.
Pointsit ap:lle, hienosti ajateltu! Pehmolelu vois mun mielestä olla mukava, me ollaan useammalle vauvalle viety sellainen Ainun ensipupu, on turvallinen ja lapsen käteen sopiva.
Prismasta löytyy aivan ihana lahjapaketti,joko vaaleanpunainen tai sininen. Siinä on söpö pehmonalle ja vauvan pehmeä peitto. 29,90e, meidän tyttö sai sen jun syntyi ja saman ostin kummipojalle, sekä lapseni sisaruksille kun syntyivät isänsä uudessa liitossa.
Ei tutteja tai tuttipulloja. Meillä olisi jäänyt kaikki käyttämättä.
Pehmolelu! ja Laita lapset askartelemaan kortti pikkusisarukselle! :)
Ainut vaan että se on täyssisar, kun heillä sama isä
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:47"]
[/quote]
Eiköhän lapset ole sitten jo niin isoja, että osaavat ostoksen istenäisesti suorittaa?
[/quote]
Jos viitsisit lukea niin tietäisit, että vanhin on 11.
[/quote]
Niin eli on tarpeeksi vanha!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:45"]
Ainut vaan että se on täyssisar, kun heillä sama isä
[/quote]
Uskooko joku vielä tosissaan tällaiseen vanhakantaiseen soopaan? Ei todellakaan ole täyssisar.
Mä ostaisin kaulakorun. Me ollaan ostettu jokaiselle lapsellemme korut.
Pehmolelu kuulostaa mielestäni kivalta ajatukselta. Minun sisareni toi esikoiselleni pehmoketun, kun kävi katsomassa häntä ensimmäistä kertaa. Lapsi on nyt 6-vuotias ja nukkuu edelleen yönsä sen pehmolelun kanssa.
Ja ap, olet ihana lämminsydäminen ihminen. Maailmassa on aivan liian vähän sinun kaltaisiasi. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi. Halaus.