Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko miehenne käyttää tekopillua?

Vierailija
28.09.2014 |

Jos haluaisi sellaisen masturbointiaan tehostamaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miksi ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän vastaa "en", niin luonnollisestikaan ei itse käytä hieromasauvaa tai muita seksivälineitä?

Vierailija
4/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun ei kelpaa munkaan. Haluaa ennemmin suuseksiä.

Vierailija
5/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä, mutta olisihan se huvittavaa :) Minulla on niin paljon oikeampi ja lämpimämpi ja sitä saa aina kun haluaa.

Vierailija
6/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin nyt ostaa seuraavan vuosipäivän, kolmas, kunniaksi kunnon pervopaketin kaikkea. Flesh lightin (tekopillu), käsiraudat, liukkareita, makuliukkareita, hierontaöljyä, minulle ehkä jonkun minivibran, jne. Ollaan puhuttu fles lightistä, mutta poikaystävä ei kuulemma kauheasti välitä sellaisesta :D Olisi vain niin kiva ottaa se avuksi vaikka siihen, kun otan poskeen. Välillä pyöräyttäisi kalua lelunkin sisällä. n18

Vierailija
7/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:15"]Meinasin nyt ostaa seuraavan vuosipäivän, kolmas, kunniaksi kunnon pervopaketin kaikkea. Flesh lightin (tekopillu), käsiraudat, liukkareita, makuliukkareita, hierontaöljyä, minulle ehkä jonkun minivibran, jne. Ollaan puhuttu fles lightistä, mutta poikaystävä ei kuulemma kauheasti välitä sellaisesta :D Olisi vain niin kiva ottaa se avuksi vaikka siihen, kun otan poskeen. Välillä pyöräyttäisi kalua lelunkin sisällä. n18
[/quote]
N18?? :D kasva nyt tyttöseni ensin naisen ikään, taida vielä pillusaakaan olla kunnon karvoja!

Vierailija
8/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:09"]Antaisin kyllä, mutta olisihan se huvittavaa :) Minulla on niin paljon oikeampi ja lämpimämpi ja sitä saa aina kun haluaa.
[/quote]
Ja mies haluaa aina kun olet saatavilla? Oletko mukana miehen joka hetkessä?

Vierailija
9/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, toki annan.  Meillä on erilaisia seksileluja, joita käytämme sekä yhdessä että erikseen.

Vierailija
10/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen kaveri sai sellaisen kerran synttärilahjaksi ja heitti menemään. Ei kuulemma edes kokeillut. Jos mieheni saisi, pitäisihän sitä edes kerran kokeilla. Tuskin tykkäisi vakituiseen käyttöön ottaa, enkä minäkään siihen suostuisi.

Vierailija
11/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:15"]Meinasin nyt ostaa seuraavan vuosipäivän, kolmas, kunniaksi kunnon pervopaketin kaikkea. Flesh lightin (tekopillu), käsiraudat, liukkareita, makuliukkareita, hierontaöljyä, minulle ehkä jonkun minivibran, jne. Ollaan puhuttu fles lightistä, mutta poikaystävä ei kuulemma kauheasti välitä sellaisesta :D Olisi vain niin kiva ottaa se avuksi vaikka siihen, kun otan poskeen. Välillä pyöräyttäisi kalua lelunkin sisällä. n18
[/quote]
N18?? :D kasva nyt tyttöseni ensin naisen ikään, taida vielä pillusaakaan olla kunnon karvoja!
[/quote]

En minä kauhean pieneksi tytöksi itseäni tunne, kun löytyy E-kupin tissit :D Ja bmi 18,4. n18

Vierailija
12/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisin ostaa miehelle sellaisen mutta en kehtaa mennä seksikauppaan ja ne oikeasti hyvät on aika kalliita

Vierailija
13/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen ihminen ja saa käyttää mitä seksileluja tahtoo itsekseen. Mun ei tartte tietää, mutta jos haluaa kertoa niin sekin sopii, ja jos haluaa käyttää yhdessä niin sehän vasta sopiikin. Jos se olisi multa pois (minä en kelpaisi koska fleshlight) pitäisi keskustella kriittisesti.

Vierailija
14/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi puolestani käyttää, eikä tarvitsisi edes kysyä minulta. 

Vierailija
15/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai antaisin. Hassu kysymys. Itsetyydytys on muutenkin intiimi asia. Ei se minulle kuulu mitä mies itsensä kanssa tekee ellei toisin sovita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi