Auttaako syylänpoistoon muu kuin lääkäri
Syylendillä vain paheni. Ikävän näkyvässä paikassa kädessä.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:03"]
Teippaa syylä. Vaikka ilmastointiteipillä, ideana on että muhii teipin alla jolloin alkaa vähä vähältä kuoriutuminen kerroksia siitä syylästä pois. Ei mikään nopeimmista nopein keino mutta toimii oikeasti!
[/quote]
Täytyypä kokeilla. Naamion sen laastarilla, niin ei kukaan ehkä ihmettele.
Asiaa on tutkittu ja varmin konsti päästä syylistä eroon on ilmastointiteippi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:15"]
Asiaa on tutkittu ja varmin konsti päästä syylistä eroon on ilmastointiteippi.
[/quote]
Joo, ne syylänpoistolitkut ei toimi sitten yhtään. Ennenhän apteekissa myytiin niitä laapiskyniä (?) joilla ne lähti myös tehokkaasti, mutta jostain syystä niitä ei enää ole, olikohan niissä jotain haitallista ainetta?
No minulla ei auttanut lääkäri, ainoastaan syylänpoistoliuos.. oiskohan ollut verruxin.. vähitellen ja samalla sitä syylää piti kaapia pois.. ilmastointiteippiä en ikinä kokeillut, mutta esim. Jäädytystä kyllä ja se ei toiminut.
Itse sain useamman syylän käsistäni tea tree-öljyllä. Käytin muutaman kerran per päivä laimentamattomana.
Lapsella jalkapohjassa ollut iso syylä lähti itsestään yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Ovat viruksen aiheuttamia ja yleensä lähtevät itsestään pois aikanaan.
Itse nuorempana leikkasin ne "juuria myöten" kynsisaksilla pois. Lähti kerralla mutta hetken aikaa oli reikä tilalla ja ei ehkä suositeltavin keino muutenkaan. Ääni siis ilmastointiteipille.
Omani lähti jollain apteekin jäädytysaineella. En muista nimeä mut syylä jäädytettiin jollain aineella ja sit Se kuoli pois.
Hui kamala, luin ensin että "sydämenpoistoon".
Minä hoidin varpaan syylää poikinen ekaks rakkolaastarilla (compeed tai vastaava) noin viikon. Sen jälkeen irrottelin muhjuksi menneen ihon syylien ympäriltä ja lopuksi teippailin vielä muutamaksi viikoksi leukoplast-ihoteipillä. Nyt minulla on syylätön varvas!
Meillä taas syylend toimi loistavasti ja nopeasti!
Aika. Mulla ei toiminut syylävoiteet eikä jesari. Eräänä kauniina päivänä syylät olivat kadonneet. Ruumis kehittää jossain vaiheessa jotain vasta-ainetta papilloomavirukseen, joka tuhoaa nuo kuvottavat ruvet.
Tuo on ollut nyt pari kuukautta, joten pakko uskoa, ettei se itsestään lähde. Rakkolaastari oli kyllä aika hyvä, mulla on niitä, joten kokeilen sitä ensin.
ETIKKA!! Mulla ei oo toiminu mitkään immastointiteipit tai vastaavat mut etikka toimi ihan oikeesti, lähti syylä vähän reilussa viikossa. Eli laita pieneen pumpulipalaan etikkaa ja teippaa se syylän päälle laastarilla tai urheiluteipillä. Sitten ku etikkaa-pumpuli-systeemi irtoaa, uusi hoito ja sen jälkeen vaan oottelet milloin syylä tippuu pois. Kirvelee muuten ihan hitosti hetken aikaa jota ei kannata säikähtää ;)
Sain valkosipulilla lapselta syylan pois. Joka ilta valkosipuli jalkaan ja laastari paalle. Noin 3 viikkoa, niin se lahti. Eika ole tullut takaisin.
Vetyperoksidi, 35%. Se on niin tehokasta että keskikokoiset syylätkin voivat kertahoidolla lähteä. Syylä suorastaan "kiehuu" pois. Onhan siinä muutaman tunnin tuskakin, mutta tuskin tehokkaampaa löydätte. Se jättää terveen ihon rauhaan, eli voi lotrailla, eikä arpea jää.
Luin että sydämenpoistoon. Taidan olla väsynyt.
Aamusyljellä. Nuolaise syylää aamulla ennenkuin olet syönyt tai juonut mitään. Lähtee takuuvarmasti, eikä mene edes kovin pitkään. Ja pysyy poissa.
Teippaa syylä. Vaikka ilmastointiteipillä, ideana on että muhii teipin alla jolloin alkaa vähä vähältä kuoriutuminen kerroksia siitä syylästä pois. Ei mikään nopeimmista nopein keino mutta toimii oikeasti!