Auttaako syylänpoistoon muu kuin lääkäri
Syylendillä vain paheni. Ikävän näkyvässä paikassa kädessä.
Kommentit (36)
Nyt en taida ihan kaikkia uskoa. Ap.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:12"]Aamusyljellä. Nuolaise syylää aamulla ennenkuin olet syönyt tai juonut mitään. Lähtee takuuvarmasti, eikä mene edes kovin pitkään. Ja pysyy poissa.
[/quote]
Minäkin olen kuullut syljestä, mutta ehkä mieluisin tapa olisi laittaa sylkeä ensin esim. sormenpäähän, eikä nuolla syylää.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:56"]Tuo on ollut nyt pari kuukautta, joten pakko uskoa, ettei se itsestään lähde. Rakkolaastari oli kyllä aika hyvä, mulla on niitä, joten kokeilen sitä ensin.
[/quote]
Voi viedä pari vuottakin että lähtee itsestään. Pari kk on lyhyt aika.
Mulla ei auttanut kuin läpinäkyvä kynsilakka. Sitä joka ilta päälle kerros, niin katoaa parissa viikossa. Jäädytykset ym. vain kadottivat sen hetkeksi, kasvoi takaisin pian.
Ja täällä yksi jolla on ollut päälle 10 vuotta syylät. Testailin kaikenmoista, mm teepuuöljyä, sitruunaa, kynsilakkaa, valkosipulia, osterivinokaskapseleita, voikukanmaitia, apteekin syylävalmisteita, jne.
Kotikonsteista tehokkain oli etikka, joka ikäänkuin toi juuret pintaan näkyviin mustana mollukkana. Tätä hoitoa jatkoin vuoden, ilman että pääsin kokonaan eroon syylistä.
Kävin yksityisellä jäädyttämässä (kryo hoito, eli nestetyppihoito, tehokkaampi kuin hoitajien käyttämä/apteekista saatava jäädytys) ja sillä on ehkä lähtenyt. En uskalla varmaksi sanoa, koska aikaa on kulunut puoli vuotta. Mutta on tuo silti ollut nopein ja tehokkain konsti.
Kerta käynti maksaa jotain 100-200€ ja jo ensimmäinen känyti saattaa riittää tappamaan syylän. Itse kävin kuusi kertaa.
Suosittelen hoitamaan syylät pois heti! Itselläni oli kaksi jalkapohjassa, jotka levisi toiseen jalkaan, josta ne levisi käteen, ja toiseen käteen... Ja nyt silti vaikka olen jäädyttänyt vanhat pois, niin uusia on tullut toisiin kohtiin käsissä ja jaloissa...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 08:15"]
Asiaa on tutkittu ja varmin konsti päästä syylistä eroon on ilmastointiteippi.
[/quote]
Joo, ne syylänpoistolitkut ei toimi sitten yhtään. Ennenhän apteekissa myytiin niitä laapiskyniä (?) joilla ne lähti myös tehokkaasti, mutta jostain syystä niitä ei enää ole, olikohan niissä jotain haitallista ainetta?
[/quote]
No se laapis on syövyttävä kemikaali, ja siksi vaarallinen. Tehokashan se oli syyliin. Olisikohan markkinoilta poiston todellisena syynä lääkkeen tehokkuus ja halpa hinta, jolloin lääkeyhtiöt eivät tee sillä tarpeeksi hilloa. Tilalle kalliimpia ja tehottomampia tuotteita. Niin se kapitalismi toimii.
Tulitikun ruutipää!! Auttaa takuulla! Kastele punainen pää vedellä ja hiero se syylään, toista kun väri katoaa. Tehoaa oikeasti!
Werruxilla olen saanut syylät pois käsistä ja varpaista. Kyllä syylät minusta kannattaa hävittää sillä isovarpaassani ollut iso syylä teki kipeää välillä kävellessä. Lisäksi tuosta syylästä lähti leviämään syyliä muihinkin varpaisiin.
Nyt on syylä teipattu. Täytyy kai tuon ihon kuitenkin antaa hengittää välillä? Kirvelee kyllä vähän, onko se paha? Kokeilin ensin malaarinteippiä, mutta ei pysynyt. Rakkolaastaria en vielä raskinut laittaa, kokeilen tätä teippiä ensin. Ap.
Miehellä on jo kaks kertaa auttanu sellanen apteekin aine ku Wartner. Syylendiä oli menossa ostamaan, mutta farmaseutti kehui tuota paremmaksi. Ensimmäiseen isompaan syylään vaadittiin kaksi käsittelyä, toiseen pienempään riitti yksi. Yks käsittely kestää n.8päivää (neljänä päivänä ainetta, neljä päivää odotetaan, lähteekö syylä, jos ei, niin uudestaan sama juttu).
Syylend toimi tosi hyvin. Lapsen jalkapohjasta lähti aika iso syylä muutamassa viikossa, ja itselläni oli sormessa syylä, joka lähti vielä nopeammin. Syylendiä laitetaan vain kerran viikossa, siinä on muurahaishappoa, joka on aika tujua ainetta. Suosittelen!
Mulla on auttanut aikoinaan joku apteekin väritön aine. Yritin kerran, että lähtisi itsestään. Oli jotain pari vuotta ja sitten hain apteekin ainetta taas.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:55"]
Syylend toimi tosi hyvin. Lapsen jalkapohjasta lähti aika iso syylä muutamassa viikossa, ja itselläni oli sormessa syylä, joka lähti vielä nopeammin. Syylendiä laitetaan vain kerran viikossa, siinä on muurahaishappoa, joka on aika tujua ainetta. Suosittelen!
[/quote]
Tämä ei ap:lla toiminut. Tuli ensin ruvet, tippuivat pois ja luulin, että nyt niistä päästiin, mutta parin viikon päästä palasivat suurempana ja tuli yksi lisääkin.
Olisiko auttanut ap jos olisit toistanut Syylend käsittelyn heti kun ne ruvet tippuivat?
Mulla lähti autovahalla :D