Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin yksin...

Vierailija
27.09.2014 |

On todella yksinäistä.. ollaan lapsen kanssa oltu kotona melkein koko viikko ja tänään ajattelin että haluan tehdä tänään jotain kun sain lapselle amman. Olin ihan innostunut jo iltapäivällä ja laitoin nätit vaatteet ja meikkasin hyvin. Odotin niin innolla että olisin lähtenyt vaikka kaverin kanssa parille tai syömään, tai saunonut tms.. kenelläkään ei ollut sitten aikaa. Oli tosi raskasta jäädä taas vain kotiin ja nyt olen istunut ja litkinyt yksin siideriä ja katsonut leffaa.. on niin ikävä ihmisiä js varsinkin miestä rinnalle.. olen siis yh.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasit ja laitoit leningin päälle ja sitten vasta soittelit ystävillesi kysyäksesi heitä ulos....?

Vierailija
22/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo yksinäisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on amma?

Vierailija
24/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:16"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:13"]Mikset lähtenyt itse mihinkään? Aina on happeningeja-ainakin jos asuu lähellä kaupungin palveluja-joihin voi mennä itsekin, jos ei tahdo vaikka kapakoida. Voihan niistä löytää samanhenkistä juttuseuraa. Yh:na kuljin pääasiassa omin nokkinneni, ja niiltä reissuilta sattui nykyinen mieskin mukaan. [/quote] ehkä juuri siksi että en asu lähellä kaupungin palveluja vaan asun maalla. Jos jonnekin haluaa mennä niin ei ole yksin vara taksia maksaa useaa kymmentä km. [/quote] Harmi...ei ihme jos nyppii. Ensi kerraksi, luo sotasuunnitelma ja varmista/sovi ajoissa, että ihmiset todella on tulossa. Oletko autoton vai ajattelitko ottaa jotain? Jos kuljet omalla, niin a) järjestä majoitus, että voit olla raitis ratissa seuraavana päivänä b)pyydä joku kuskiksi c) valitse alkoton aktiviteetti. Kuulostaa hölmöltä, mutta muutakaan konstia ei kai ole kuin asioiden varmistaminen. [/quote] niin, näin menot normaalisti järjestäisinkin mutta nyt halusin nähdä vain jotain aikuista ihmistä tälle päivää. Olisin voinut lähteä vaikka lapsenkin kanssa kyläilemään mutta kenellekään ei sopinut. Sehän tässä masentaakin..

[/quote]Ja sen amman kanssa ei voi keskustella?

Vierailija
25/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:13"]Mikset lähtenyt itse mihinkään? Aina on happeningeja-ainakin jos asuu lähellä kaupungin palveluja-joihin voi mennä itsekin, jos ei tahdo vaikka kapakoida. Voihan niistä löytää samanhenkistä juttuseuraa. Yh:na kuljin pääasiassa omin nokkinneni, ja niiltä reissuilta sattui nykyinen mieskin mukaan. [/quote] ehkä juuri siksi että en asu lähellä kaupungin palveluja vaan asun maalla. Jos jonnekin haluaa mennä niin ei ole yksin vara taksia maksaa useaa kymmentä km.

[/quote]Alkoholisti? Vai miksi sinun pitää taksilla mennä?

Vierailija
26/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaikki viikonloput yksin kotona.Teini tapaa kavereitaan ja käy harrastuksissaan.Minä olen se, joka soittaa kavereille, he eivät koskaan minulle. Olenkin tästä syystä vähentänyt itsekin soittelua.Usein menee koko viikonloppu niin, etten puhu muille kun tyttärelleni.
Onneksi on sentään työpaikka, jossa tapaa ihmisiä.
Tosin maanantait aina hirvittää,jos joku kysyy, miten viikonloppuni sujui.En kehtaa kertoa että olen aina yksin kotona, joskus valehtelen sitten käyneeni jossain, tapaavani kavereita yms.

Vierailija
27/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivu

Vierailija
28/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:37"]

Minäkin olen kaikki viikonloput yksin kotona.Teini tapaa kavereitaan ja käy harrastuksissaan.Minä olen se, joka soittaa kavereille, he eivät koskaan minulle. Olenkin tästä syystä vähentänyt itsekin soittelua.Usein menee koko viikonloppu niin, etten puhu muille kun tyttärelleni. Onneksi on sentään työpaikka, jossa tapaa ihmisiä. Tosin maanantait aina hirvittää,jos joku kysyy, miten viikonloppuni sujui.En kehtaa kertoa että olen aina yksin kotona, joskus valehtelen sitten käyneeni jossain, tapaavani kavereita yms.

[/quote]Kamalaa kaksoiselämää  =( Itse kerron etten tehnyt mitään mainittavaa, jos en sitä tehnyt, mutta voihan vaikka kertoa kokeilleensa tehdä jotain uutta ruokaa, jos siis olet kokeillut. Tai kai sinä sen tyttösi kanssa käyt jossain uimarannalla, angry birds puistossa...niistäkin voi kertoa ja välttää valehtelun.

Vierailija
29/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi kauhistus, kun melkein viikon joutuu olemaan yksin ja sitten sattuukin että kenelläkään (ilmeisesti suuresta) ystävälaumasta ei satu silloin olemaan aikaa. Ja tämä on oikeasti jollekin valituksen aihe. Itse saan olla lähes aina yksin, kun en näytä kenellekään kelpaavan ystäväksi. Yleensä en pääse sen lähempiin ihmissuhteisiin, kuin että voi vaihtaa muutaman sanan jos tuttu tulee sattumalta vastaan kaupungilla vaikka kerran muutamassa vuodessa. En voi edes haaveilla tuollaisesta että lähtisin jonkun kanssa jonnekin. Yksin saan mennä, jos haluan mennä jonnekin enkä vain istua kotona.

Vierailija
30/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:06"]

Noi voi kauhistus, kun melkein viikon joutuu olemaan yksin ja sitten sattuukin että kenelläkään (ilmeisesti suuresta) ystävälaumasta ei satu silloin olemaan aikaa. Ja tämä on oikeasti jollekin valituksen aihe. Itse saan olla lähes aina yksin, kun en näytä kenellekään kelpaavan ystäväksi. Yleensä en pääse sen lähempiin ihmissuhteisiin, kuin että voi vaihtaa muutaman sanan jos tuttu tulee sattumalta vastaan kaupungilla vaikka kerran muutamassa vuodessa. En voi edes haaveilla tuollaisesta että lähtisin jonkun kanssa jonnekin. Yksin saan mennä, jos haluan mennä jonnekin enkä vain istua kotona.

[/quote]

Noh noh, ollaanpas me yksinäiset nyt kiltimpiä toisillemme.

Vierailija
31/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:37"]

Minäkin olen kaikki viikonloput yksin kotona.Teini tapaa kavereitaan ja käy harrastuksissaan.Minä olen se, joka soittaa kavereille, he eivät koskaan minulle. Olenkin tästä syystä vähentänyt itsekin soittelua.Usein menee koko viikonloppu niin, etten puhu muille kun tyttärelleni. Onneksi on sentään työpaikka, jossa tapaa ihmisiä. Tosin maanantait aina hirvittää,jos joku kysyy, miten viikonloppuni sujui.En kehtaa kertoa että olen aina yksin kotona, joskus valehtelen sitten käyneeni jossain, tapaavani kavereita yms.

[/quote]Kamalaa kaksoiselämää  =( Itse kerron etten tehnyt mitään mainittavaa, jos en sitä tehnyt, mutta voihan vaikka kertoa kokeilleensa tehdä jotain uutta ruokaa, jos siis olet kokeillut. Tai kai sinä sen tyttösi kanssa käyt jossain uimarannalla, angry birds puistossa...niistäkin voi kertoa ja välttää valehtelun.
[/quote]
Kuten sanoin, tyttäreni tapailee vkl:na kavereitaan ja käy harrastuksissa.Käydään joskus yhdessä leffassa tai syömässä ja ostoksilla muttei läheskään joka vkl.Sitäpaitsi se kuolis nauruun jos ehdottaisin sille jotain angry birds puistoa! Tyttäreni on 17 v

Vierailija
34/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin yh ja musta kaikkein tärkeintä on lapsettomana aikana päästä ulos asunnosta, seuraa tai ei. Eli vaikka sitten yksin leffaan, jos en muuta onnistu järkkäämään.

Vierailija
36/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain työpaikoilla on sellaista ihmeellistä vapaa-ajalla lesoamista, erityisesti maanantaisin. En ole mennyt siihen mukaan ollenkaan, yh:na olisin altavastaajana aina.

Vierailija
37/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette yksinäiset laita tänne sähköpostiosotteitanne ja rupea kirjekavereiksi toisillenne vaikka :)

Vierailija
40/45 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi