Miten vauvan syntymä vaikutti seksielämäänne?
Kommentit (34)
Komppaan edellistä. Ainoastaan ajankohta on haastavampi löytää.
Ei meillä ole mitään seksiä enää, muija ei halua, meillä mulkku on pelkästään kusemista varten kun akka on nyt lapsensa saanut.
Meillä tekemällä tehtiin lasta useita vuosia. Siis jyystettiin kalenterin ja välillä kellonkin kanssa. Nyt kun lapsi on saatu, on koko hommasta mennyt täydellisesti maku. Kyllä meillä jonkun kerran kuussa silti vanhasta tottumuksesta naidaan, jos lapsi sattuu nukahtamaan aikaisin.
Meillä on parantunut, huomattavasti.
Nyt neljännen lapsen saannin jälkeen meillä harrastetaan päivittäin!
En tiedä mistä tarkalleen johtuu, osittaisena syynä olen ajatellut olevan se, että olen niin onnellinen että"lapset on nyt tehty" ja oon saanu itteni kuntoon ennätys nopeasti. Nautin siitä, että mies huomioi minua naisena eikä vain raskaana olevana yms.
Ei kyllä koskaan olla eletty missään vähäseksisessä vaiheessa, mutta tämä on kuitenkin jotain ihan uutta!
Orgasmitkin ovat parantuneet minulla ja miestä se taas kiihottaa entistä enemmän kun minä kiemurtelen nautinnosta aijempaa enemmän! :)
Ihanaa !
Ja spontaania sekä suunniteltua seksiä löytyy, kumpikin tosi mukavaa.
Ei mitenkään :D isommat lapset sitten jo vähän vaikeuttivat, kun ymmärtävät enemmän
Ne lopahtihan se aika lailla, mutta ei mies valita siitä ja lapsi on meille tärkeintä
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:43"]Meillä on parantunut, huomattavasti.
En tiedä mistä tarkalleen johtuu, osittaisena syynä olen ajatellut olevan se, että olen niin onnellinen että"lapset on nyt tehty" ja oon saanu itteni kuntoon ennätys nopeasti. Nautin siitä, että mies huomioi minua naisena eikä vain raskaana olevana yms.
Ei kyllä koskaan olla eletty missään vähäseksisessä vaiheessa, mutta tämä on kuitenkin jotain ihan uutta!
Orgasmitkin ovat parantuneet minulla ja miestä se taas kiihottaa entistä enemmän kun minä kiemurtelen nautinnosta aijempaa enemmän! :)
Ihanaa !
[/quote] miten tämä on mahdollista? Mihin kellonaikaan ja missä lapset ovat silloin?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:43"]Meillä on parantunut, huomattavasti.
Ihanaa !
[/quote] miten tämä on mahdollista? Mihin kellonaikaan ja missä lapset ovat silloin?
[/quote]
Aamuisin ja iltaisin nukkuvat. Päivällä yleensä saatetaan lukittautua vessaan tai sitten on lapset hoidossa :)
Yleensä painottuu aamuihin ja iltoihin.
Mies lähtee töihin yleensä klo6 ja rakastellaan silloin. Tai tosiaan lasten jo nukkuessa illalla.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:43"]Meillä on parantunut, huomattavasti.
Ihanaa !
[/quote]
Aamuisin ja iltaisin nukkuvat. Päivällä yleensä saatetaan lukittautua vessaan tai sitten on lapset hoidossa :)
Mies lähtee töihin yleensä klo6 ja rakastellaan silloin. Tai tosiaan lasten jo nukkuessa illalla.
[/quote] Minkä ikäiset lapset?!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:43"]Meillä on parantunut, huomattavasti.
Ihanaa !
[/quote]
[/quote] Minkä ikäiset lapset?!
[/quote]
Löytyy kouluikäisiä ja alle kouluikäisiä ;)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:55"]^nuorin on minkä ikäinen?
[/quote]
4kk
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:55"]^nuorin on minkä ikäinen?
[/quote]
4kk
[/quote]
ja lukkiudutte vessaan panemaan?!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:55"]^nuorin on minkä ikäinen?
[/quote]
4kk
[/quote]
ja lukkiudutte vessaan panemaan?!
[/quote]
Jep :) vauva yleensä unilla ulkona ja vessaan siis jos vanhempia lapsia kotona.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:43"]
Meillä on parantunut, huomattavasti. Nyt neljännen lapsen saannin jälkeen meillä harrastetaan päivittäin! En tiedä mistä tarkalleen johtuu, osittaisena syynä olen ajatellut olevan se, että olen niin onnellinen että"lapset on nyt tehty" ja oon saanu itteni kuntoon ennätys nopeasti. Nautin siitä, että mies huomioi minua naisena eikä vain raskaana olevana yms. Ei kyllä koskaan olla eletty missään vähäseksisessä vaiheessa, mutta tämä on kuitenkin jotain ihan uutta! Orgasmitkin ovat parantuneet minulla ja miestä se taas kiihottaa entistä enemmän kun minä kiemurtelen nautinnosta aijempaa enemmän! :) Ihanaa ! Ja spontaania sekä suunniteltua seksiä löytyy, kumpikin tosi mukavaa.
[/quote]
Vau :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:36"]
Kerrokaa mahdollisimman yksityiskohtaisesti!
[/quote]
Seksi loppui. Vaimo vaihtui. Aikaa vaati muutaman vuoden. Nyt onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:55"]^nuorin on minkä ikäinen? [/quote] 4kk [/quote] ja lukkiudutte vessaan panemaan?!
[/quote]
Öh, en ole tuo joka kirjoittaa, mutta mitä siinä on väärää? Itkuhälytin mukaan jos huolestuttaa. Tärkeää että parisuhde pysyy hyvänä, se tuo lapsillekin turvaa kun vanhemmat rakastavat toisiaan.
Aika nihkeetä on! Silleen vaikutti että mies on nukkunut yläkerrassa viimeisen vuoden ajan, ja minä lapsen kanssa alakerrassa meidän parisängyssä.
Seksiä oli eka kerran noin puoli vuotta synnytyksestä, tai siis kyllä mä hoitelin miehen kerran 3 kk synnytyksestä. Olisin fyysisesti pystynyt seksiin jo aiemmin, mutta henkisesti en, sillä häpesin itseäni ja pelkäsin alapään löystyneen liikaa ja sen vuoksi kieltäydyin yhdynnästä, enkä antanut miehen antaa mulle suuseksiäkään.
Seksiä siis ollut varmaan yhteensä 5-6 kertaa, viimeksi muistaakseni heinäkuussa hoitelin miehen, yhdynnässä olimme viimeksi juhannuksena...
Oikeesti alapää ei ole mennyt pilalle synnytyksestä, mutta mun pää on. Kko ajan epäilen että ja mieitn miltä miehestä tuntuu ja se vie mun vähäsetkin halut. En tiiä miten tästä eteenpäin?
Se vaikutti niin että seksin ajankohtaa oli suuniteltava välillä, eli ei niin spontaania keskellä päivää ruokapöydällä enää vaan kun vauva nukkui vaikka päikkäreitä niin hissukseen makkariin toimimaan :)
Samalta tuntuu kun ennen eikä vauva ole vähentänyt seksin määrääkään niinkun kaikki toitottivat ennen syntymää.