Miten vauvan syntymä vaikutti seksielämäänne?
Kommentit (34)
Ei mitenkään. Olen edelleenkin ilman.
Eli vaikutti ja paljon. Kun minulla ei ole tukiverkkoja ja mies ei auttaa ollenkaan , kaikki kotihommat ja vauvan hoito ovat minun niskalla. En varmasti jaksa
mitään seksiä.
Meillä on monta lasta. Maksimissaan vauvan syntymä on aiheuttanut neljän viikon tauon varsinaisiin yhdyntöihin. Joissain vaiheissa seksi on ollut aika pikaista ja tapahtunut hiukan erikisissa paikoissa, mutta aina sitä on ollut. Meillä on edelleen hyvä seksielämä, ja nyt kun nuorin lapsi on jo leikki-ikäinen, seksiä on ainakin ajoittain aika paljonkin. Lomilla varsinkin.
Minulla on hyvä mies, juuri ennen synnytystä ei tehnyt mieli. eikä heti synnytyksen jälkeen. (Lahnaseksiä kyllä harrastettiin). Kun hormonit hieman tasaantuivat olen saanut ja pystynyt antamaan helvetin hyvää seksiä. Se on tietenkin ongelma kun on monta lasta, mekin lukkiudutaan välillä vessaan tai varataan saunavuoro vaikka ei saunota. Raskaudet, synnytys ja niihin liittyvät kehonmuutokset ovat tehneet minusta paljon vapautuneemman naisena, voisin kuvitella, että mieheni saa parasta seksiä ikinä, minä ainakin saan..
Imetysajan oli halut nollissa ja rutikuivan kipeät limakalvot, ei auttanut liukkari. Sitten menikin seksielämän elpymiseen pari vuotta mutta nyt on jo kumpaakin osapuolta miellyttävää, mutta töitä siinä sai tosissaan tehdä että parisuhteen takaisin.
Te joilla seksiä on monta kertaa viikossa, varmaan mieskin on aloitteellinen ja järjestää tilaisuuksia? Meillä ennemmin katsoo leffoja ja syö herkkuja :(
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:17"]
Ei meillä ole mitään seksiä enää, muija ei halua, meillä mulkku on pelkästään kusemista varten kun akka on nyt lapsensa saanut.
[/quote]
+1
Hiljaista on. Ei pahemmin haluta kun en tunne itseäni yhtään haluttavaksi. Riidellään miehen kanssa jatkuvasti, eikä hän ole huomioinut (koskettanut, halaillut tms.) minua juuri lainkaan lapsen syntymän jälkeen. Lapsi on siis jo vuoden vanha.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:43"]Meillä on parantunut, huomattavasti.
Nyt neljännen lapsen saannin jälkeen meillä harrastetaan päivittäin!
En tiedä mistä tarkalleen johtuu, osittaisena syynä olen ajatellut olevan se, että olen niin onnellinen että"lapset on nyt tehty" ja oon saanu itteni kuntoon ennätys nopeasti. Nautin siitä, että mies huomioi minua naisena eikä vain raskaana olevana yms.
Ei kyllä koskaan olla eletty missään vähäseksisessä vaiheessa, mutta tämä on kuitenkin jotain ihan uutta!
Orgasmitkin ovat parantuneet minulla ja miestä se taas kiihottaa entistä enemmän kun minä kiemurtelen nautinnosta aijempaa enemmän! :)
Ihanaa !
Ja spontaania sekä suunniteltua seksiä löytyy, kumpikin tosi mukavaa.
[/quote] miten tämä on mahdollista? Mihin kellonaikaan ja missä lapset ovat silloin?
[/quote]
Aamuisin ja iltaisin nukkuvat. Päivällä yleensä saatetaan lukittautua vessaan tai sitten on lapset hoidossa :)
Yleensä painottuu aamuihin ja iltoihin.
Mies lähtee töihin yleensä klo6 ja rakastellaan silloin. Tai tosiaan lasten jo nukkuessa illalla.
[/quote] Minkä ikäiset lapset?!
[/quote]
Löytyy kouluikäisiä ja alle kouluikäisiä ;)
[/quote]
Ihanaa kun otetaan lapset huomioon että oikein ovi laitetaan lukkoon. Vaikka seksi on tervettä ja normaalia, se on kahden ihmisen välinen asia ja kaikkinainen pervoilu ja esileikit lasten nähden ei tue lapsen tervettä kasvua. Suukot ja taputtelut on asia erikseen. Älä saata lastasi näihin tukaliin tilanteisiin.