Milloin itkit viimeksi?
Mä tänään, kun mietin vasta kuollutta mummoani. :`(
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:36"]Eilen kun katsoin Vain elämää.
[/quote]
Heh. Niin minäkin :) ohjelman jälkeen päädyttiin juttelemaan miehen kanssa meille tärkeistä kappaleista ja itketti vähän lisää. Osittain voin syyttää raskaushormoneja ;)
On siitä useampi viikko. En itke usein, enkä varsinkaan telkkariohjelmia.
Tänään, kun mies lähti kavereittensa kanssa ulos ja mä jäin taas maha pystyssä yksin kotiin :(
Tänään , varmaankin myös eilen ja edellispäivänä. Melkein joka päivä niin en enää edes muista. Mies on vaan välillä niin ärsyttävä!
Itkin eilen itkin tänään ja itken varmasti myös huomenna
Tänään myös. Tuli riitaa mieheni kanssa. Otan osaa! Aika parantaa haavat.
Tänään niin kuin joka päivä nuoreni vuoksi. Pelkään joka päivä hänen kuolemaansa.
Tänään koska multa puhkottiin pukamia lekurilla ja sen jälkeinen kipu oli helvetistä
Tänään, koska kaipaan ex miestäni, erottiin vähän aikaa sitten.
Pari viikkoa sitten kun seksin jälkeen tuli olo, että oon löystyny synnytyksessä niin että mies on alkanu yhtäkkiä vonkaamaan saada peppua. Ekaa kertaa meidän kahdeksan vuoden historian aikana.. Masentavaa.
En itke usein, ainoa itkun aihe n. 2 vuoden sisällä on ollut aina sama ja varsin typerä. Itkin eilen lukiessani Mozartin elämäkertaa, kun luin hänen kuolemastaan ja se oli todella surullista, varsinkin kun olen ollut rakastunut tähän mieheen jo yli 2 vuotta. Kannattaisi varmaankin hakeutua hoitoon
Tänään kun katsoin tallenteista sen kosinta ohjelman missä Tää kaveri kosii elokuvateatterissa