Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin itkit viimeksi?

Vierailija
27.09.2014 |

Mä tänään, kun mietin vasta kuollutta mummoani. :`(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun katsoin Vain elämää.

Vierailija
2/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Katsoin videon Estonian turmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hieman, kun luin uutisen rattijuopon tappamasta tytöstä.

Vierailija
4/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä kysymys koska olen ollut viime viikkoina todella yksinäinen ja masentunut mutta en silti muista. Taitaa siitä pari kuukautta olla

Vierailija
5/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla itkin kun mies siivosi kaappeja ja löysi sieltä vastasyntyneen vaippoja. (Kuopuksemme on 4-v) Pisti ne roskapussiin ja pyysi viemään energiajäteastiaan. Ensin itkin siis koko ajatusta, sitten itkin siinä roskiksen vieressä, sitren itkin vielä kotona vähän lisää. Päivällä itkin jotain, en oikein tiedä mitä. Nyt itken voice kidsiä. Oon ehkä sekoomassa...

Vierailija
6/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä. Kun tuli mieleen kun käly sanoi että kiva huomata miten paljon paremmassa kunnossa olen kun miettii ettei yhdessä caiheessa tiennyt jaksanko enää seuraavaan päivään.

Vierailija
7/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kyynelehdin tänään konsertissa ihan vain kauneuden ja harmonian takia. Viimeksi itkin oikeasti eilen.

Vierailija
8/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nyyhkyohjelmaa katsellessa olen varmaksi viimeksi tirauttanut kyyneleen. Siitä on varmasti viikkoja tai kuukausia aikaa. En muista. Oikein kunnolla itsenyt olen viimeksi hautajaisissa pari vuotta sitten.

Vierailija
9/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:46"]

Jotain nyyhkyohjelmaa katsellessa olen varmaksi viimeksi tirauttanut kyyneleen. Siitä on varmasti viikkoja tai kuukausia aikaa. En muista. Oikein kunnolla itsenyt olen viimeksi hautajaisissa pari vuotta sitten.

[/quote]

siis itkenyt

Vierailija
10/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken helposti, joka viikko, millon mistäkin syystä..

Vierailija
11/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Käytän SSRI-lääkitystä, enkä pysty itkemään, vaikka joskus haluaisinkin.

Vierailija
12/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamulla, mietin taas vuosi sitten kuollutta pikkuveljeäni ja omaa musertavan syvää yksinäisyyttäni ja sitä, että tulen luultavasti olemaan jatkossakin täysin yksin, kaikella tavalla.

Vierailija
13/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä. Tein koko viikon ylitöitä ja yöunet jäivät aika vähäisiksi. Kun pääsin kahden maissa aamulla töistä kotiin niin itku pääsi, että saan koko viikonlopun nukkua eikä ole kiire minnekään.

Vierailija
14/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten kun katsoin romanttista leffaa.

Vierailija
15/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun lauleskelin Maija Vilkkumaan biisiä Ei saa surettaa. Täytän huomenna 20v., olen vasta muuttanut uudelle paikkakunnalle eikä minulla ole kovin montaa kaveria täällä. Kukaan kaveri ei pääse juhlistamaan syntymäpäivääni. Onneksi veli tulee huomenna käymään, ehkä myös pari muuta sukulaista.

Vierailija
16/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun mietin kuinka umpikujassa elämäntilanteeni on.

Vierailija
17/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin tänään vuosien jälkeen sen Estonian hätäpuhelun. Miten rauhallinen se kapteeni oli vaikka varmasti tiesi, ettei selviä sen jälkeen kun kerrottiin kuinka kauan ensimmäisellä aluksella kestää tulla apuun.

Vierailija
18/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun oikein väsytti ja tuntui siltä, että olen ainoa aikuinen tässä huushollissa ja miehelleni äidin jatke ja kämppäkaveri. Nelivuotiaasta pojastammekin on enemmän apua.

Vierailija
19/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viikko sitten työpaineiden vuoksi.

Vierailija
20/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:36"]Eilen kun katsoin Vain elämää.
[/quote]
Mulla sama. Sitä ihmeesti itsekkin liikuttuu, kun näkee toisten itkevän.