Miehen kaverin eukko ei laske miestään kaveritapaamiseen
Kommentit (49)
Ei munkaan exän kaverin eukko päästä miestään enää laivalle. Koska mies tuli aikaisemmin takaisin kotiin käytetty kortsu taskussa ja jäi kiinni. Taustalla voi olla ihan mitä vain et tiedä / sulle ei kerrota. Ei siis kandeis ottaa tota asennetta minkä haistan rivien välistä: halveksunta, arvostelu ja paremmuuden tunne. Ei mulla muuta kiitos!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:42"]
Jospa kaveruus on kuin elokuvasta vetumiehet heiluttaa.........
[/quote] No se on sitten niiden kavereiden oma asia.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:43"]
Ei munkaan exän kaverin eukko päästä miestään enää laivalle. Koska mies tuli aikaisemmin takaisin kotiin käytetty kortsu taskussa ja jäi kiinni. Taustalla voi olla ihan mitä vain et tiedä / sulle ei kerrota. Ei siis kandeis ottaa tota asennetta minkä haistan rivien välistä: halveksunta, arvostelu ja paremmuuden tunne. Ei mulla muuta kiitos!
[/quote] Pah, sen verran tiedän, että mies on jo ollut liki jättämässä eukkonsa tuon mustasukkaisuuden vuoksi, että eukko sahaa vaan omaa oksaansa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:43"]
[/quote] Pah, sen verran tiedän, että mies on jo ollut liki jättämässä eukkonsa tuon mustasukkaisuuden vuoksi, että eukko sahaa vaan omaa oksaansa.
[/quote]
Kumma vaan ettei ole eronnut. Tiedostasko että oma käytös on osasyy parisuhteen epäluottoon? :D
Mies on aika nahjus, jos alistuu hellapoliisin komennettavaksi. Toisaalta... ellei sitten mies halua vartavasten jäädä kotiin, jos tiedossa on lisää ihanaa dominointia... hmm.. :)
Bro's before ho's. Oli syy mikä tahansa niin on kyllä loppujen lopuksi ihan naurettavaa, että moni hyvä ystävyyssuhde katkeaa uuden seurustelusuhteen myötä. Ymmärtäähän sen tietyllä tavalla (alkuhuuma tms), mutta on mielestäni ystäviä halventavaa että sitten otetaan yhteyttä, kun esim. erotaan tms. Tää on niin yleistä!
Mun sisko ei mielellään päästä miestään "kavereiden kanssa pämppäämään". Ja YMMÄRRÄN siskoa ihan täysillä. Päästää musta ihan liikaakin. Mies reissaa pitkin maailmaa työssään, on mm. jatkuvasti viikonloppuja ulkomailla ja ihan vapaalla siellä viihteellä jne. Sisko on kahden pienen lapsen kanssa kotona ja aivan lopussa. Pitäisikö vielä hyväksyä, että oltuaan esim. su-pe yksin lasten kanssa, mies lähtee viikonloppuna viihteelle, kun toisella on psyyke ihan lopussa? Ja välillä mies on kaksikin viikkoa reissussa ja toinen puurtaa päivästä toiseen kahden alle 3-vuotiaan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:32"]On niin pirun mustis.
[/quote]
Mistä tiedät? Kertoiko mies? Monesti miehen on helpompi sanoa että vaimo kielsi kuin sanoa että ei haluaisi tai jaksaisi lähteä ja olisi paljon mieluummin kotona juuri sen naisensa kanssa. Oma miehini ei aikanaan lähtenyt kaveri-iltoihin ja syy oli se että ei yksin kertaisesti ollut rahaa lähteä ja häntä ei kyllä yhtään haitannut vaikka ei mennytkään. Minua sitten pidettiin pirttihirnuma vaikka silloin eikä nykyäänkään kummankaan tarvi koskaan kysyä saako mennä vaan mennään jos halutaan ja se muuten sopii elämään.
^ Ei ole rahanpuute esteenä vaan eukko ei laske.
Olisiko vika siinä kaveriporukassa eikä niinkään "eukossa"? Minun mieheni kaveriporukassa ryypätään ja poltetaan ja petetään. En mielelläni "päästäisi" sinne mutta eipä sitä voi toista pöydänjalkaan sitoa. Ymmärrän hyvin, jos joku ei tykkää että mies osallistuu tuommoisiin tapaamisiin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:43"]
[/quote]
Niin juuri. Tämähän se oli ap:n pointti tulla kertomaan tällaista palstalle. Ei häntä miesten kaveruusvälit huoleta - halusi vain tulla pätemään ja kerjäämään kehuja kuinka hän itse on niin erinomainen. Hyh.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:08"]Olisiko vika siinä kaveriporukassa eikä niinkään "eukossa"? Minun mieheni kaveriporukassa ryypätään ja poltetaan ja petetään. En mielelläni "päästäisi" sinne mutta eipä sitä voi toista pöydänjalkaan sitoa. Ymmärrän hyvin, jos joku ei tykkää että mies osallistuu tuommoisiin tapaamisiin.
[/quote]
Ei tykkää,että mies osallistuu? Aikuinen ihminen?! Tykkää tai,kannattaa pitää mölyt mahassaan ja antaa toisen arvioida tekemisensä ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:08"]Olisiko vika siinä kaveriporukassa eikä niinkään "eukossa"? Minun mieheni kaveriporukassa ryypätään ja poltetaan ja petetään. En mielelläni "päästäisi" sinne mutta eipä sitä voi toista pöydänjalkaan sitoa. Ymmärrän hyvin, jos joku ei tykkää että mies osallistuu tuommoisiin tapaamisiin. [/quote] Ei tykkää,että mies osallistuu? Aikuinen ihminen?! Tykkää tai,kannattaa pitää mölyt mahassaan ja antaa toisen arvioida tekemisensä ihan itse.
[/quote]
Sinähän toki oikein rakastat sitä kun miehesi lähtee ryyppäämään ja pettämään? Sellaisista retkistä ja kaveriporukoista ei saa sanoa mitään? No, tyylinsä ja parisuhteensa kullakin.
Eukko ei antanut miehensä harrastaa jääkiekkoa, koska pelimatkat saivat hänet mustasukkaiseksi. Muutama vuosi kiellon jälkeen eukko alkoi itse harrastaa jääkiekkoa. Miehellä ei tietenkään ollut siihen mitään sanomista.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:36"]
Ja vieläkin naurettavampaa on se, että asiasta ottaa nokkiinsa miehen kaverin "eukko".
Ihme tossukka mieheksi mahtaako oma "ukkosi" olla samanlainen kuin kaverinsa. "Eukkonsa" vaan ihkuttaa kaveritapaamisia.
[/quote] Eihän mun tartte olla mieheni kaverin eukon kaveri. Liiallinen mustasukkaisuus on parisuhteelle pahaksi.