Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin eukko ei laske miestään kaveritapaamiseen

Vierailija
27.09.2014 |

On niin pirun mustis.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin ap kieltäisit miestäsi menemästä jos tietäisit mitä siellä oikeasti tapahtuu :)

Vierailija
42/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. APn miehen kamu tykkää vanhuksista, kun noin kutsuu eukoksi. Ja jos miehet on olleet kamuja keskenään kauan, ehkä heillä on samat mieltymykset.

Joten, joko AP on itse vanhus, tai katkera kun oma mieskin katselee vanhuksia sillä silmällä... Ei noista katkerasta viesteistä voi muuta päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:25"]

Kyllä sinäkin ap kieltäisit miestäsi menemästä jos tietäisit mitä siellä oikeasti tapahtuu :)

[/quote] Jos telekoituvat, se on heidän asiansa. En ole mustis.

Vierailija
44/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:08"]Olisiko vika siinä kaveriporukassa eikä niinkään "eukossa"? Minun mieheni kaveriporukassa ryypätään ja poltetaan ja petetään. En mielelläni "päästäisi" sinne mutta eipä sitä voi toista pöydänjalkaan sitoa. Ymmärrän hyvin, jos joku ei tykkää että mies osallistuu tuommoisiin tapaamisiin. [/quote] Ei tykkää,että mies osallistuu? Aikuinen ihminen?! Tykkää tai,kannattaa pitää mölyt mahassaan ja antaa toisen arvioida tekemisensä ihan itse.

[/quote]

Sinähän toki oikein rakastat sitä kun miehesi lähtee ryyppäämään ja pettämään? Sellaisista retkistä ja kaveriporukoista ei saa sanoa mitään? No, tyylinsä ja parisuhteensa kullakin.
[/quote]
Ei,ei ja ei. Mieheni ei tekisi noin. Ei se kuulu parisuhteeseen Miten kukaan järkevä olettaisi kenenkään "tykkäävän" moisesta? Miten tulee mieleen,että pitäisi sanoa et "Hei,en tykkää jos ryppäät joka viikonloppu ja paneskelet vieraita." Missä suhteessa itse elät?

Vierailija
45/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zz

Vierailija
46/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:43"]

Ei munkaan exän kaverin eukko päästä miestään enää laivalle. Koska mies tuli aikaisemmin takaisin kotiin käytetty kortsu taskussa ja jäi kiinni. Taustalla voi olla ihan mitä vain et tiedä / sulle ei kerrota. Ei siis kandeis ottaa tota asennetta minkä haistan rivien välistä: halveksunta, arvostelu ja paremmuuden tunne. Ei mulla muuta kiitos!

[/quote] Pah, sen verran tiedän, että mies on jo ollut liki jättämässä eukkonsa tuon mustasukkaisuuden vuoksi, että eukko sahaa vaan omaa oksaansa.
[/quote]

Sitten jättää. Ei edelleenkään kuulu sinulle.

Vierailija
47/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:26"]Mielenkiintoista. APn miehen kamu tykkää vanhuksista, kun noin kutsuu eukoksi. Ja jos miehet on olleet kamuja keskenään kauan, ehkä heillä on samat mieltymykset.

Joten, joko AP on itse vanhus, tai katkera kun oma mieskin katselee vanhuksia sillä silmällä... Ei noista katkerasta viesteistä voi muuta päätellä.
[/quote]

Tai sitten Ap:tä ärsyttää, kun ei pysty omaa miestään kieltämään menemästä.

Vierailija
48/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mitä mun mies on oikeasti käyttäny tätä tekosyynä olla menemättä joihinkin juttuihin (laiskuutta ei viitsinyt mut minä sain syyn niskoilleni Prkl)

Vierailija
49/49 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mitä mun mies on oikeasti käyttäny tätä tekosyynä olla menemättä joihinkin juttuihin (laiskuutta ei viitsinyt mut minä sain syyn niskoilleni Prkl)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi