Huoh. - palstan ärsyttävin kirjoitus
Mikään ei ärsytä minua tällä palstalla, kun tuo loppuun laitettu " Huoh". On niin raivostuttavan alentava. Vaadin bannia kaikille, jotka lykkäävät tuon tekstinsä loppuun.!
Kommentit (44)
Aika rasittavan kulunut fraasi on myös iänikuinen "ja, ei en ole..." tai "ja kyllä, olen...".
Mun mielestä kans huoh on kaikista ärsyttävin.
Syyt:
1. alentuva
2. väsynyt
3. iankaikkinen
4. ei todellakaan edistä keskustelua, vaan pyrkii sammuttamaan sen.
Ööö.. on teilläkin ongelmat. Ja ei, tämä ei ole provoamista. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:49"]
Syyt:
1. alentuva
2. väsynyt
3. iankaikkinen
[/quote]
Huoh. Se kirjoitetaan viesteihin juuri mainitussa tarkoituksessa. Sen on tarkoituksena ärsyttää. Kiva kun kerroit huohahtelijoille, että he onnistuvat tarkoituksessaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:46"]
Syyt:
1. alentuva
2. väsynyt
3. iankaikkinen
[/quote]
Huoh. Se kirjoitetaan viesteihin juuri mainitussa tarkoituksessa. Sen on tarkoituksena ärsyttää. Kiva kun kerroit huohahtelijoille, että he onnistuvat tarkoituksessaan.
[/quote]
Kyllä huomaa, että sinä olet huohauttelija. Niin on mukava opettaa toista.
Olematon kirjoitustaito ärsyttää. Ap:n kirjoituksen kielikin on järkyttävää ja antaa kirjoittajasta todella typerän kuvan. Huoh.
Tenavissa oli aina "huokaus". Mitä toi "huoh." ylipäätään tarkoittaa? Huohauksen lyhentämininen huoh. on niin debiiliä. Ikäänkuin jollain haukkottelijalla/ tyhjän huokaajalla olisi vielä kiire jonnekin, ettei ehdi sanaa auki kirjoittamaan. Siksi olen aivan samaa mieltä aloittajan kanssa.
Nyt sanon viimeisen sanan. Piste.
No nyt kun kerran aloitettiin:
- Ei ainoastaan "huoh", vaan "hohhoijakkaa"! Voittaa raivostuttavuudessaan minkä tahansa muun.
- "Kyllä se kuulkaa on niin"/"Kyllä se nyt vain on niin"/"Näin nyt vain on"/"Näin minä nyt vain ajattelen". Ja yleensä jatkona on jotakin luokkaa "homous nyt vain on sairaus". Tai jotakin muuta yhtä ylevää.
- ^ Ja että vaikutelmaa voisi oikein tehostaa, niin laitetaan lauseen päätteeksi painokkaasti "piste".
- Vaikka keskustelussa olisi sivukaupalla hyviä perusteluja ja faktaa, se tietty keskustelijatyyppi kommentoi: "En minä voi sille mitään, mutta minusta asia vain on niin koska se tuntuu siltä". Siis mikä loistoperustelu, joka kumoaa pätevimmänkin tutkimustiedon!
- "Höpö höpö!" Seurasin jotakin keskustelua aiheesta X, jossa eräs tietty kommentoija aloitti joka ikisen kommenttinsa näilä sanoilla.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:58"]
Öööö? Höpö höpö :) ..Huoh
[/quote]
Huoh. Piste! PISTEPISTEPISTEMILJARDIKERTAAJALUKKOPÄÄLLEPISTE!!!!!
Itseäni ärsyttää eniten Tuota noin... viestin alussa! Huoh.
Tuntuu, et mitä paremmin alemmat piirit ohjelmoituu ja mitä sujuvammin ne toimii, sitä enemmän saa ylemmistä irti. TUntuu, et tähän saattaa olla sidoksis siihen, miks usein vaikuttaa silt, et ihmiset, jotka ottaa vähemmän opikseen deeleilt ja takertuu Paskoihin Ohjelmistoihinsa, saavat ainakin mun silmissä psykedeeleistä vitusti vähemmän ja laimeempii juttui irti, ku ne, jotka antautuu täysin rinnoin leikkiin mukaan. Ku robo toimii kitkattomammin..
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:46"]
Syyt:
1. alentuva
2. väsynyt
3. iankaikkinen
[/quote]
[/quote]
Kyllä huomaa, että sinä olet huohauttelija. Niin on mukava opettaa toista.
[/quote]
Huoh. Sarkasmin tajuaminen on näemmä taitolaji.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:22"]
Huoh.
[/quote]
Huoh. Huoh.....
Ah, niin (täytä tämä itse).