Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. - palstan ärsyttävin kirjoitus

Vierailija
27.09.2014 |

Mikään ei ärsytä minua tällä palstalla, kun tuo loppuun laitettu " Huoh". On niin raivostuttavan alentava. Vaadin bannia kaikille, jotka lykkäävät tuon tekstinsä loppuun.!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tarpeettomista huokauksen ilmauksista minulla tulee mieleen Kalajärven koululla ollut biologian opettaja, joka huokaili vähän väliä. 

Huoh ei tarkoita kirjainyhdistelmänä mitään, vaan osoittaa olematonta taitoa ilmaista turhautumistaan muutoin kirjoittamalla. Vielä tyhmemmältä se kuulostaa, kun luulisi turhautuneen sivuuttavan turhan kommentin, mutta silti on kommentoitava vaikka vain se "huoh."

Silti hyväksyn kyllä muitakin epätäydellisyyden merkkejä ihmisissä. Jollain se ilmenee tarpeena kommentoida tekstejä, joilla ei ole itselleen huokauksen merkkeinä. En itsekään varmasti ole täydellinen. Uskon, että esimerkiksi kieliopistani riittäisi paljonkin enemmän kommentoitavaa kielipoliiseille, mutta ajattelen, että vain kirjoittamalla voin oppia kirjoittamaan paremmin.

Sen osaan sentään välttää, että jätän tulostamatta huokaukseni tekstiin. Ei tapana ole kirjoittaa vatsan murinoita tai suolistollisiakaan ääniä, vaikka ne tulisivat kirjoittaessani vastausta.

Vierailija
42/44 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, jos kommentin alussa lukee: Hohhoijaa, tai: höpö, höpö!

Silloin jätän yleensä koko kommentin lukematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:19"]

Minua ärsyttää, jos kommentin alussa lukee: Hohhoijaa, tai: höpö, höpö!

Silloin jätän yleensä koko kommentin lukematta.

[/quote]

tl; dr

Vierailija
44/44 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:54"]

Olematon kirjoitustaito ärsyttää. Ap:n kirjoituksen kielikin on järkyttävää ja antaa kirjoittajasta todella typerän kuvan. Huoh.

[/quote]

Huoh. Kerro virheet? Ainakin "enemmän" puuttui, ja pisteen kanssa ei laiteta huuotomerkkiä. Ehkäpä hänkin halusi ärsyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä