oon ällikällä lyöty... vittuilu biisi töissä viimeisenä päivänä
Meillä oli töissä yks lääkäri joka aina työsti vain mua ja jos joku homma oli hän käski lopettaa sen ja tehdä hänen hommat.
Eilen sit oli viimeinen päiväni töissä.
Ja purin kaikki patoutumat ja soitin hänelle viimeisen päivän kunniaksi jaunis ja helppo nimisen biisin.
Lääkäri tuijotti mua silmiin, kysyi että lähdenkö oikeasti? Ja naurahon että sun pitää nyt ettii uus pompotettava. Lääkäriltä tuli kyyneleet silmiin ja sano et rakastaa minua ja lähti pois.
Kommentit (11)
Ja sitten heräsit yksin yksiössäsi siihen että kissaksi hoonasi peppuusi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:08"]
Erinomainen loppu tarinallasi.
[/quote]
Aika huono minusta, tokaluokkalainen osaa kirjoittaa parempia tarinoita.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:08"]
Erinomainen loppu tarinallasi.
[/quote]
Aika huono minusta, tokaluokkalainen osaa kirjoittaa parempia tarinoita.
[/quote]
Lisäksi tokaluokkalainen osaa muutenkin kirjoittaa parempaa ja kieliopillisesti virheettömämpää tekstiä.
En ymmärtänyt, mitä tarinassa tapahtui!?
SAisiko sen selkokielellä, tapahtumien oikeassa aikajärjestyksessä ja niin, että hahmot ja heidän sanomisensa erottautuvat selkeästi hahmotettavasti toisistaan ja että otsikko vastaa tekstin sisältöä.
Työsti vain sinua? Oletko varma ettei muita hoitsuja?
Eli olet hoitsu ja lääkäri antoi sinulle tehtäviä, sait potkut ja kännissä facessa laitoit hänelle youtube linkin biisiin. Sitten sammuit.
Mitvit? Ei vissiin laudaturia tullut ap:lle yo-kokeessa?
Mä en ymmärrä tästä ap:n tarinasta mitään. Mitä siis tapahtui? Mikä sana on "työsti"? Tarkoittaako, että antoi töitä paljon vai että pani sinua? Selkokieltä, please.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii.