Parisuhteesta taas...
Mies on koko ajan kotona x( Tuntuu, että oikein ärsyttää välillä hirveästi kun niin vähän saan olla kotona rauhassa...Meillä siis kaksio. Suunnitelmissa olisi muutto isompaan, mikä varmaan helpottaa tätä tilan puutetta. Minun pitäisi kaiken lisäksi tehdä koulutehtäviä, mutta en pysty tekemään/keskittymään kunnolla kun mies näpyttää koko ajan koneellaan vieressä jotakin... Makuuhuoneeseen ei mahdu minun konetta, joten meillä on työpisteet vierekkäin. Hulluksihan tässä tulee kun ei saa hetkeäkään työrauhaa/ omaa rauhaa. Onko normaalia tällainen ärsytys?? Mies ei ole töissä, vaan kaiket päivät kotona ja valmistelee lopputyötään, tosin verkkaisesti edistyen....
Kommentit (7)
Hieno miesvihaketju, taputuksia!!!!
No, tarkoitukseni oli vain kysyä, onko tämä minun ärsyyntymiseni ns. normaalia, toisin sanoen tarvitsevatko muutkin "omaa rauhaa"? Siis niin, että saavat olla myös kotona välillä yksin, en siis vihaa miestäni, mutta häiritsee tämä oma turhautumiseni!!... Ja käyn ystävien luona aina välillä jne järjestän miehelle aikaa olla yksin kotona, mutta vastavuoroisesti tuntuu että se on aina niin hankalaa...
On ihan normaalia.
Minua ärsyttää teinieni jatkuva läsnäolo. Edes viikonloppuna eivät käy missään, kuten muut nuoret, enkä saa koskaan olla omissa oloissani. Nytkin pitäisi valmistautua seuraavaan työpäivään, mutta en pysty keskittymään.
Suunnitelmissa onkin kuulosuojainten hankkiminen. Isompaa asuntoa ei kannata hankkia, koska lapset muuttavat kuitenkin pian pois kotoa. Tai niin ainakin toivon.
Onko sinun lähelläsi kirjastoa, jonne voisit mennä lukemaan lukusaliin? Voisi se sinun poikakaverisikin mennä välillä lukusaliin, saisi hänkin lopputyönsä nopeammin valmiiksi.
Jotkut ihmiset tarvitsevat yksin oloa enemmän kuin toiset jaksaakseen taas olla muiden ihmisten seurassa. Toiset taas eivät osaa olla yksin vaan hätääntyvät yksinolosta. Minusta se on kovin kummallista ja oikeastaan vähän säälittävääkin. Minä tarvitsen paljon yksinoloa.
Oletko pyytänyt suoraan, että mene nyt elokuviin tms että saat sitä omaa aikaa? Mitä miehesi siihen on vastannut?
No, voi voi...