Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hedberg-Nuorgam

Vierailija
27.08.2021 |

Twitterissä kun olen tapausta seurannut, niin surulliseksi vetää. Pieni kertaus:
1. Nuorgam tuo tuoreeltaan epäasiallisen kohtelun esille heille, joille se kuuluu tuoda esille=kenen vastuulla asia on. Hedbergin firma ei halua asiaa käsitellä, vaan yleisen tavan mukaan vähättelee, syyttää uhria ylireagoinnista jne. Tuttu kuvio KAIKILLE, jotka mitään epäasiallista käytöstä yrittää saada esille eli että asialle tehtäis jotain.
2. Nuorgam mainitsee asiasta somessa.
3. Suurin osa somekommenteista:
- Nuorgam hakee huomiota
- Hedberg hyvä tyyppi
- Miksi asoita ei hoideta heti ja kasvotusten ja tällainen julkinen lynkkaus on törkeää?
- Miksi ei tehty heti rikosilmoitusta?
Pakko kysyä, eikö ihmiset tosiaan ymmärrä, miten mahdotonta on tehdä rikosilmoitus häirinnästä. Varsinkin kun toinen osapuoli vähättelee asiaa ja syyttää ylireagoinnista. Kaiken lisäksi tilanteet usein eivät ole edes rikoksia, vaan paskamaista käytöstä = hoidettava sisäisesti esim. firman sisällä.

Ja sitten vielä iltapäivälehti tekee jeesusmaisella kuvalla varustetun ylistys "haastattelun" Hedbergistä.

Useampi mies stand-up koomikko on todistanut nähneensä juuri sitä käytöstä, mistä Hedbergiä on syytetty. Lisäksi Nuorgamilla on kuvakaappaukset viesteistä, jota käytiin asian tiimoilta. Jostain syystä setämiehiä ja sovinistia naistoimittajia ei kiinnosta perehtyä näihin. Somessa nämä Hedbergin puolustajat sanovat, et muut koomikot kateellisia ja Nuorgam photoshopannut kuvat.

Ja sit ihmetellään, et miksi ihmiset ei nosta meteliä/tuo esille häirintää, jotta se saatais loppumaan. Mä en ihmettele yhtään. Ihan hirveen iso kiitos kaikille naisille ja miehille, jotka näitä asioita tuotte esille.

Kommentit (292)

Vierailija
61/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen saamelainen Nuorgam osaa tuon valehtelun ja valheessa elämisen. En 100% varmasti usko mitään mitä se suustaan päästää. Eikä tibder-hoidon kanssa itsensä paksuksioaneva muutenkaan ole tasapainoisimmasta päästä.

Tää on kuvaava kommentti. Edelleen on ihmisiä, joiden mielestä naisen seksuaalinen aktiivisuus vie pohjan hänen jutuiltaan.

Mä taas sanoisin, että h oroksi leimatun naisen kertomus on uskottavampi, koska sellaisiahan just ahdistellaan enemmän. Koska nää pöljät ei tajua, että vaikka nainen pa nis monia, se ei tarkoita, että sä kiinnostaisi sitä.

Oispa ollut koko kansan Sirpa Selänne tms

Vierailija
62/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaiset äijät pitävät toistensa puolta ja naiset ovat edelleen heidän käyttötavaraansa viihdemaailmassa heidän kuvitelmiensa mukaan. Valitettavasti parannusta asenteissa ei ole tapahtunut menneisiin vuosikymmeniin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko sanaakaan mitä tuo Nuorgam hölöttää.

Miksi? Koska hän ei sovi nyrkin ja hellan väliin, perinteiseen naisen rooliin ja sun märkiin päiväuniin?

Koska hän on valehteleva narsisti joka elää harhaisessa rinnakkaistodellisuudessa.

Niin mitenkähän se menikään se syyttely ilman todisteita?🤔 Vai koskeeko se vaan Miisaa?

Vierailija
64/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jonkun ahdistelusta syytetyn miehen vastaus on että "Ai mä vai? Ei voi olla, mä arvostan KAIKKIA naisia" ilman, että miehen teot millään tavalla tätä tukee, niin saa huudella niin paljon kun haluaa, en usko.

Vierailija
65/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden haastattelusta: – En ole koskaan kohdellut naisia epäkorrektisti. Olen lapsesta saakka kasvanut naisten ympäröimänä, ja minut on kasvatettu kunnioittamaan naisia. Teen niin sekä yksityiselämässäni että kaikissa työyhteisöissä ja tuotannoissa, joissa olen mukana.

Kiinnostaisi kovasti tietää miten hän sanasta sanaan määrittelee naisten epäkorrektin kohtelun ja naisten kunnioittamisen.

Mikäli hänen käsitys naisten kunnioittamisesta pitää sisällä sen, että naisia saa vapaasti kouria ja väkisin suudella, niin silloinhan hän puhuu totta sanoessaan kunnioittavansa naisia.

Ammattitaitoinen toimittaja olisikin kysynyt mitä hän tarkoittaa naisten kunnioittamisella.

Vierailija
66/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden haastattelusta: – En ole koskaan kohdellut naisia epäkorrektisti. Olen lapsesta saakka kasvanut naisten ympäröimänä, ja minut on kasvatettu kunnioittamaan naisia. Teen niin sekä yksityiselämässäni että kaikissa työyhteisöissä ja tuotannoissa, joissa olen mukana.

Kiinnostaisi kovasti tietää miten hän sanasta sanaan määrittelee naisten epäkorrektin kohtelun ja naisten kunnioittamisen.

Mikäli hänen käsitys naisten kunnioittamisesta pitää sisällä sen, että naisia saa vapaasti kouria ja väkisin suudella, niin silloinhan hän puhuu totta sanoessaan kunnioittavansa naisia.

Ammattitaitoinen toimittaja olisikin kysynyt mitä hän tarkoittaa naisten kunnioittamisella.

Mitä tahansa Hedbergin standupia kun katsoo niin läpät heitetään usein naisten kustannuksella. Eli se siitä naisten kunnioittamisesta.

Vierailija
67/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorgam ei koskaan kertonut asiasta Hedbergille, vaan Hedbergin firmalle työskentelevälle henkilölle joka käski vaikenemaan. Miten Hedberg voisi asiasta edes tietää?

Vierailija
68/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorgam ei koskaan kertonut asiasta Hedbergille, vaan Hedbergin firmalle työskentelevälle henkilölle joka käski vaikenemaan. Miten Hedberg voisi asiasta edes tietää?

Hänhän sanoi kunnioittavansa naisia. Luulisi, että mies joka kunnioittaa naisia tietäisi sanomattakin, että naisia ei pussata väkisin kännissä.

Vierailija
69/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän sanoi kunnioittavansa naisia. Luulisi, että mies joka kunnioittaa naisia tietäisi sanomattakin, että naisia ei pussata väkisin kännissä.

Kyseessähän on eri koomikko joka työskentelee Hedbergin firmalle.

Vierailija
70/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää myös tämä kommentti: "Ja jos joskus joku olisi tuonut esille epäasiallista käytöstä, olisin varmasti keskustellut asiasta saman tien ja oikaissut väärinymmärrykset."

Mitenköhän "oikaistaan" "väärinymmärrys", jossa valta-asemassa oleva mies työajalla suutelee yhtäkkisesti ja ilman suostumusta firmansa palveluksessa olevaa nuorta naista?

No luultavasti sillä kaikkien ahdistelijoiden suosimalla tavalla: "SÄ naisena oot nyt ymmärtänyt tän kaiken täysin väärin!"

Vierailija
71/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kulttuurieliitti, johon ei kosketa. Hedberg ja Salminen kuuluu tähän. Salminenkin taas saanut kaiken takaisin vaikka esim metsäketo hävisi sen. Sillanpään keissiä ei käyty kunnolla läpi ollenkaan lapo-juttujen osalta. Toiset on vaan tasa-arvoisempia.

Vierailija
72/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, Hedberg pussasi baaritiskillä ilman lupaa. Se toinen jäbä hillui bäkkärillä tahallaan alasti naisten edessä.

Vierailija
73/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, Hedberg pussasi baaritiskillä ilman lupaa. Se toinen jäbä hillui bäkkärillä tahallaan alasti naisten edessä.

Ok jos väite on totta niin sitten myös Hedberg on syyllinen.

Vierailija
74/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mediassa kerrottiin "itse kiertueen koomikon" suudelleen väkisin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/07ab1f99-b62a-4ead-a03b-26c7c5…

– Tän jälkeen keikkapaikan yökerhon baaritiskillä itse kiertueen koomikko jutteli kaverinsa kanssa, kun yhtäkkiä tarttui mua päästä kiinni ja suuteli, kun odotin omaa tilaustani. Kuohuviinipulloa, itseasiassa. Muistan edelleen, Nuorgam kirjoittaa viitaten ”itse kiertueen koomikolla” Sami Hedbergiin.

Vierailija
75/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan normaalia ja hyväksyttävää keskustella ja tuoda esille ihmisten käytöstä ja toimintaa eri yhteyksissä. Esimerkiksi silloin henkilö on ollut avulias, rohkaiseva jne. Vastaavalla tavalla muunlainrnkin käyttäytyminen kuuluu keskustelun piiriin myös silloin kun henkilö on käyttäytynyt huonosti.

Tämä! Itse voisin kertoa nimen mainiten kuinka herra A rohkaisi hakeutumaan opiskelemaan haastavaa alaa ja tuki minua urani alkuvaiheissa. Vastaavasti voisin kertoa nimen mainiten kuinka herra B yritti ensimmäisessä työpaikassani ahdistella minua ja kahta muuta juuri aloittanutta työntekijää häiriten keskittymistä työtehtäviin ja pilaten työilmapiirin. Molemmat ovat mielestäni yhtälailla mainitsemisen arvoisia kokemuksia ja laajentavat mainittujen henkilöiden henkilökuvaa, toisen tapauksessa myönteisessä valossa ja toisen kielteisessä. Kyllä aikuisten ihmisten pitää pystyä sietämään kritiikkiä tekemisistään myös vuosien jälkeenkin.

Vierailija
76/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuodaan ne rikokset esiin OIKEUDESSA eikä sosiaalisessa mediassa.

Tää on myös erikoinen ajattelutapa. Että monelle suurempi paha on se, että nainen kertoo asiasta somesta kun itse häirintä. Että loppupeleissä aivan sama onko asia tapahtunut vai ei, mutta hyi hyi ei siitä saa puhua somessa, se on se suurin ongelma tällaisessa tilanteessa. Ei se, että aikuinen mies on väkisin suudellut nuorta naista, tai hillunut alasti bäkkärillä esitellen itseään. Ei, eniten paheksutaan sitä että nainen kehtaakin somettaa asiasta. Prioriteetit kunnossa näillä ihmisillä....

Kuka tahansa voi sanoa ihan mitä tahansa ihan kenestä tahansa ja viedä sen mediaan. Oikeusvaltioperiaate ei ihan toteudu sillä että naiset saa puskista huudella miesten nimiä ja laukoa syytteitä sanomalehdille. Pitäisikö Suomessa olla oikeuslaitosta ollenkaan sinun logiikkasi mukaan? 

Vierailija
77/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on myös erikoinen ajattelutapa. Että monelle suurempi paha on se, että nainen kertoo asiasta somesta kun itse häirintä. Että loppupeleissä aivan sama onko asia tapahtunut vai ei, mutta hyi hyi ei siitä saa puhua somessa, se on se suurin ongelma tällaisessa tilanteessa. Ei se, että aikuinen mies on väkisin suudellut nuorta naista, tai hillunut alasti bäkkärillä esitellen itseään. Ei, eniten paheksutaan sitä että nainen kehtaakin somettaa asiasta. Prioriteetit kunnossa näillä ihmisillä....

Kuka tahansa voi sanoa ihan mitä tahansa ihan kenestä tahansa ja viedä sen mediaan. Oikeusvaltioperiaate ei ihan toteudu sillä että naiset saa puskista huudella miesten nimiä ja laukoa syytteitä sanomalehdille. Pitäisikö Suomessa olla oikeuslaitosta ollenkaan sinun logiikkasi mukaan? 

Oikeusvaltioperiaate ei ihan toteudu silläkään, että miehet saavat vapaasti sikailla naisten kustannuksella, ja naisten tehtävänä on vaieta kaikesta loppuiäkseen!

Vierailija
78/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusvaltioperiaate ei ihan toteudu silläkään, että miehet saavat vapaasti sikailla naisten kustannuksella, ja naisten tehtävänä on vaieta kaikesta loppuiäkseen!

Miksei naiset tee rikosilmoituksia kun väitetyt teot tapahtuvat? 

Vierailija
79/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, joka tässä tapauksessa on mennyt sanomalehdille laukomaan syytteitä, on Hedberg. Antamalla "haastattelun" ip-lehdelle, jonka sanoma on selvä - häntä kohdanneet syytteet valetta. Ts. Hedberg syyttää useampaa kollegaansa valehtelijaksi. Mitähän sun oikeustaju tästä sanoo?

Vierailija
80/292 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan vielä, pitäisikö sinun logiikkasi mukaan Nuorgamin siis viedä asia oikeuteen? Mitäpä luulet, että miten siinä kävisi? Juuri siksihän sinä oikeuteen viemistä naisille ehdotatkin, kun tiedät aivan hyvin, ettei se auta yhtään mitään.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän