Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viimeyönä unta..

Vierailija
27.09.2014 |

..unta jossa olin jossakin tapahtumassa ja joku puolituttu mies halasi minua ja huulemme kohtasivat, sillä tavalla vaivihkaa ja salaa ja kevyesti. Vieläkin tuntuu vatsanpohjassa se fiilis.

Jumalauta olen surkea tapaus, nautiskelen tuosta unen antamasta tunteesta, mutta kai se sitten kertoo siitä miten kuivunut ja nääntynyt olen, miten janoan jonkun miehen antamaa läheisyyttä ja sitä tunnetta että minua halutaan.

Oma mieheni halunnut minua, tai seksiä, viimeksi toukokuun alussa ja nyt alkaa lokakuu. Minä en näe tilanteeseen ratkaisua koska en haluaisi erota mm lasten ja kotimme takia ja onhan tuo mies kuuten oikein hyvä tyyppi ja isä murrosikäisille lapsillemme. Mutta minä, minä kuivun pystyyn ja kärsin helvetin tuskia:'( en myöskään tapaa vieraita miehiä missään mahdollisen panokamun kannalta koska en käy illanvietoissa eikä työpaikallakaan miehiä ole. Enkä tiedä osaisinko edes pettää, häpeäisinkö liikaa kroppaani tms, tekisikö psyyke tepposet etten pystykään moiseen, en tiedä.

Siispä tiedän vain sen että tätä menoa elän ja kuolen selibaatissa, seksiä harrastin ollessani 17-30v (nyt 38v) ja että minua korventaa sisältä ja sielusa ihan helvetin paljon ja pahasti :''(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla