Olen narsisti, vastaan kysymyksiisi
Kommentit (27)
Et voi olla mikään paatunut narsisti, koska haluat keskustella aiheesta. Oikea narsisti ei koskaan myönnä olevansa missään määrin narsisti.
Tunnetko myötätuntoa lainkaan? Pidätkö lemmikeistä? Miten kohtelet puolisoasi? Sekin voi olla, että sinä olet lähipiirisi ainoa ei-narsisti.....
Ap ei kyllä ole narsisti. Ei niillä kiinnosta miltä toisista tuntuu, eikä välttämättä jaksa/halua edes kenenkään mielipiteitä kuulla. Empatia on tuntematon käsite.
Voi toki jonkinasteista narsistista käytöstä löytyä. Mun mies on samanlainen suoraanpuhuja.
Nauratti tuo lasku.. Ihan asiallinen kysymys mielestäni. Toisen osapuolen asenteessa sitä vastoin voi olla vikaa jos tuon kysymyksen kokee jotenkin loukkaavana tai jotain.
1. Oletko varma, että olet narsisti?
2. Haluaisitko "parantua" vai oletko edes mielestäsi "sairas"?
3. Mitä teet työksesi?
Narsisti ei myöskään näe itsessään olevia mahdollisia vikoja.
Montako kertaa narsistia tarvii kastella istutuksen jälkeen. Selviääkö muutaman päivän ilman vettä?
Oletko saanut virallisen diagnoosin vai oletko vain itse määritellyt asian näin? Minulla meniaan on narsistinen persoonallisuushäiriö ja ihan lääkärin tekemä diagnoosi. Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä minun olevan sellainen eikä se vaikuta minun elämään millään tavalla.
Testejä löytyy netistä englanniksi, kannattaa tehdä useampia ja mielellään niitä luotettavampia. Narsistisia piirteitä voi olla kuvauksesi mukaan, mutta pers.häiriöön tarvitaan niistä melkoiset "lukemat" ja tosiaan toteamaan se lääkäri, joka sekään ei voi sanoa juuta tai jaata ellet ole hänelle avoin ja rehellinen.