Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt luvan kanssa: KEHU ITSEÄSI

Vierailija
26.09.2014 |

Nyt sinulla on täysi vapaus kehua itseäsi maasta taivaaseen, olla ylpeä positiivisista puolistasi ja tuoda sanoin esille sinua miellyttäviä piirteitä itsessäsi. Usein kuulee, että itsensä kehuminen on itserakasta (mitä se ei mielestäni ole, kunhan ei aliarvioi muita), mutta nyt on lupa kehua itseään niin paljon kuin sielu sietää!

Unohtakaa "heikkoutenne", katsokaa peiliin hymyillen ja olkaa ylpeitä itsestänne sellaisena kuin olette :) Kaikista löytyy jotain hyvää.

Itse pidän silmieni väristä ja muodosta, paksuista ja pitkistä hiuksistani, pitkistä ja vahvoista kynsistäni sekä ystävällisestä ja avuliaasta luonteestani. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, joka on sellainen ominaisuus, josta myös pidän itsessäni. :)

And now ladies and gentlemen - your turn! ♥

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan pieniä asioita elämässä enkä tekisi pahaa kärpäsellekään. ulkonäköä en menis kehumaan.

Vierailija
22/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvä tekemään provoja, koska kukaan ei oo ikinä arvannut tai huudellut mun alotuksissa provoa :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en oo hyvä missään. Tai no, oon hyvä olemaan vihattu, oon hyvä rumuudessa ja oon hyvä puhumaan paskaa. Oon hyvä olemaan hirvee ihminen.

Vierailija
24/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä luomaan menestykseikästä uraa, sillä olen "työnarkomaani".

Vierailija
25/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen romanttinen, mutta myös suoralinjainen toimija tarvittaessa. Vähän laiskan sorttinen yleensä, mutta uppoudun täysillä tekemääni asiaan ja unohdan helposti ajan kulun. Osaan siis laiskotella täysillä ja tehdä töitä täysillä.

Pidän kaikesta kauniista ja sisustan kotiamme sen mukaan, pitäen kaikilla tavaroilla tarkan ja hyvän järjestyksen. Huomioin miehen näkökulman kaiken romanttisen hörselön ohessa, että hänkin tuntee olonsa kotoisaksi!

Olen hieman pyöreä, hyvin sopusuhtainen, kauniskin. Hiukseni ovat "tavaramerkkini", tuuheat, pitkät, luonnontilaiset, värjäämättömät, leikkaamattomat, hiekanharmaat, jo valkoisin suortuvin sävyttyneet.  Pukeudun romanttisesti, nuorekkaasti, söpösti, persoonallisesti. Tykkään koruista, yleensä kultaa, mutta paperihelmikaulanauhojakin pidän.

Luonteeltani olen omissa oloissani paljon viihtyvä. Yksinäisyys on minulle mieluisaa, mutta vastapainoksi tykkään myös erilaisten ihmisten seurasta, suuristakin tapahtumista, ja koen olevani hyvä ja luotettava ystävä. Mieheni seurasta pidän erityisesti ja vietän mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan, yhdessä tehden kaikenlaista tai vain oleskellen kotona.

Olen taitava käsistäni, osaan tehdä hyvää ja laadukasta ruokaa, värisilmää löytyy, taiteellisuuttakin. Niitä käytän myös kokkaamisessa. Minulla on kiitettävän numeron verran lauluääntä ja laulan mieluusti, esim autoillessa. Rakastan lapsia, puutarhanhoitoa, luontoa, eläimiä, automatkoja mieheni kanssa. Olen sitkeä puurtaja, siedän yksitoikkoistakin elämää, pitkäjänteisyyttäkin löytyy. Hiven melankoliaa, hiven intiaania ja Lapin lumoa, paljaat jalat ja kukka hiuksissa. Kiitollinen mieli.

Vierailija
26/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:08"]

Olen todella hyvä ottamaan suihin.

[/quote]

Onnea. Tämä on naisen tärkein ominaisuus.

Vierailija
27/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:15"]

Olen herkkä (mutta en neitimäinen) mies joka näkee suoraan ihmisten läpi. Harvassa ovat ne ihmiset jotka pärjäävät ihmistuntemuksessa minulle.

[/quote]

Hah, lyön vetoa, että päihitän sut tuossa. Olen todella hyvä ihmistuntemuksessa eikä se ole pettänyt vielä koskaan.

Se lisäksi olen hyvä imartelemaan.

Ulkonäköseikoista tykkään vatsastani. Se on litteä ja kaunis vaikka ei sitä erityisemmin ole koskaan treenaillutkaan ja vaikka on jo kolme lasta.

Vierailija
28/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, että minua on siunattu tällä luonteella, johon kuuluvat oikeudenmukaisuus, aito välittäminen ja hyvyys kaikin puolin. En voi ymmärtää muiden ihmisten selkään puukottamista, enkä yleensäkään pahan tekemistä. Tämän maailman julmuus jaksaa vieläkin yllättää joka ikinen päivä.

Olen kai aika naiivi, mutta eipä tuo minua haittaa. Osaan kyllä puolustaa itseäni tarpeen tullen.

Ulkonäkö ei ole tärkeää, mutta itsestään huolehtiminen on.

Vierailija
29/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:15"]

Olen herkkä (mutta en neitimäinen) mies joka näkee suoraan ihmisten läpi. Harvassa ovat ne ihmiset jotka pärjäävät ihmistuntemuksessa minulle.

[/quote]

Hah, lyön vetoa, että päihitän sut tuossa. Olen todella hyvä ihmistuntemuksessa eikä se ole pettänyt vielä koskaan.

Se lisäksi olen hyvä imartelemaan.

Ulkonäköseikoista tykkään vatsastani. Se on litteä ja kaunis vaikka ei sitä erityisemmin ole koskaan treenaillutkaan ja vaikka on jo kolme lasta.

[/quote]

Mutta silti olet sängyssä surkea lahna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä