kusin taas housuun! prkl!
Synnytyksestä jo 3kk ja taas karkas. Ei ees kauaa lämmitä tuol ulkona. Tarviin koht terapiaa koska mä en kestä! Itku tulee
Kommentit (14)
Hae apua. Juokse lääkärissä kunnes hoitavat. Valita. Itke! Pidä puolesi
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:04"]Ei ole oma vika. Nyt on muitakin oireita. Naamaa pistelee, käsi puutuu. Tavarat tippuu käsistä
t:ap
[/quote]
Oot varmaankin tietoinen että noi on ms-taudin oireita
No Joo, mut en ymmärrä mikä Tää kusemisjuttu on. Vaikka käyn 5kertaa tunnissa vessassa niin sitä kusta vaan valuu
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:04"]Ei ole oma vika. Nyt on muitakin oireita. Naamaa pistelee, käsi puutuu. Tavarat tippuu käsistä
[/quote]
Oot varmaankin tietoinen että noi on ms-taudin oireita
[/quote]
No eipä nuo välttämättä Ms-tautia ole... Itsellä samoja puutumisoireita eikä ms-tautia ole ainakaan tutkimusten perusteella.
Onko VTI poissuljettu? Voi olla oireetonkin (siis ilman kirvelyä). Myös diabetes kannattaa poissulkea.
Mun sisäinen tohtori house pelkää diabetesta. Mulla oli raskausdiabetes ja nyt oon syöny aika paljon sokeria
Ratsupaikkaoireyhtymä? Onko iskiasta? Selkävaivoja? Puuttuuko jalat
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:53"]Ratsupaikkaoireyhtymä? Onko iskiasta? Selkävaivoja? Puuttuuko jalat
[/quote]
ei puutu, mutta särkee vähän. :/
Käytä tenaa. Niitä on ihan vaippoja.
Pyydä lähete fysioterapeutille, joka on erikoistunut inkontinenssin hoitoon.
Ei ole oma vika. Nyt on muitakin oireita. Naamaa pistelee, käsi puutuu. Tavarat tippuu käsistä